office voor Mac

22-08-2014 23:15 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Wie heeft er een macbook met office?

Is het een meerwaarde? Of is het overbodig?



Gr. Bepp
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik gewoon pages numbers Ed voor m'n administratie. Werkt hetzelfde. Fijner zelfs dus nee voor mij geen meerwaarde.
Elke dag is er een! Maak er dus elke dag een feestje van!
Alle reacties Link kopieren
Ik. Vind het handig ja, 't is best duur, maar voor mij is het de investering waard:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het en gebruik het ook. Maar noodzakelijk is het niet. Pages en numbers werken ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Dan wacht ik het nog even af.

Heb de macbook besteld en is onderweg :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel office op m'n macbook gezet, en ben er heel blij mee! Net even iets makkelijker qua converteren enzo, vooral wanneer je op andere computers (met office) jouw bestanden aan wilt passen. Ik heb het hele officepakket via slim.nl gekocht voor 15 euro, maar kreeg wel fikse korting omdat ik in het onderwijs werk. Wanneer je student bent krijg je echter ook korting, dus wellicht de moeite waard om daar eens te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet open office voor MAC? Gebruik ik al jaren. Het is gratis en de data is heel goed uit te wissen met MS Office.
Alle reacties Link kopieren
Klopt het dat je via slim.nl alleen voor een jaar kunt doen?
Het hangt er maar net vanaf wat je nodig hebt. Voor mij is het een meerwaarde omdat ik veel met klanten communcieer in .doc(x) formaat, en omdat de overstap naar pages me te veel gedoe is.





Let wel op dat je tegenwoordig twee opties hebt:



Office 2011 is inmiddels al wat ouder, maar wel wat je verwacht. Je koopt het en je gebruikt het. Het is van jou.

Office 365 is helemaal up to date, maar je huurt het. Dus jaarlijks betalen, en niet echt weinig ook.
Alle reacties Link kopieren
Open office downloaden. Is gratis en werkt buitengewoon prettig.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven