proxy server

22-09-2014 12:05 21 berichten
Hallo, heeft iemand een idee hoe het gebruiken van een proxy server werkt??



Bv je hebt een ban gekregen op een, en dan wil je toch weer forummen?



(Pas op, gevoelig onderwerp, antwoorden op eigen risico!!)
Zie napraattopic.
daar werd ik juist uit verbannen!



Maar dank je voor je antwoorden!!
U verzoekt, ik draai.
quote:Marquise schreef op maandag 22 september 2014 12:39 U verzoekt, ik draai.Niks gebeurd nog... Interessant ;)
Alle reacties Link kopieren
Proxy
Thnx!
Alle reacties Link kopieren
Wb de vpn: Google eens op hidemyass  (vind die naam zo leuk!)

Ik heb iets soortgelijks gebruikt om in het buitenland naar de Nederlandse uitzendingen van het wk te kijken. Je kunt het ook gebruiken om bv naar MTV in de VS te kijken. Je krijgt dan een ander ip nummer dan je eigen nummer en kan kiezen uit welk land. Maar het wordt ook gebruikt door criminelen die niet traceerbaar willen zijn.



Voor de meeste vpns moet je betalen, maar er zijn vlgns mij ook gratis opties.



Die vpn die je gebruikt voor de universiteit, krijg je daar soms een ip nummer van de uni mee?
.
quote:impala schreef op maandag 22 september 2014 14:26 Wb de vpn: Google eens op hidemyass  (vind die naam zo leuk!)

Ik heb iets soortgelijks gebruikt om in het buitenland naar de Nederlandse uitzendingen van het wk te kijken. Je kunt het ook gebruiken om bv naar MTV in de VS te kijken. Je krijgt dan een ander ip nummer dan je eigen nummer en kan kiezen uit welk land. Maar het wordt ook gebruikt door criminelen die niet traceerbaar willen zijn.



Voor de meeste vpns moet je betalen, maar er zijn vlgns mij ook gratis opties.



Die vpn die je gebruikt voor de universiteit, krijg je daar soms een ip nummer van de uni mee?

Mmm ik denk dan 2 verschillende dingen.



Die sites van de artikelen die zien dan dat je betaald hebt voor het mogen lezen van de artikelen
http://www.ru.nl/ictservicecentrum/@814193/pagina/
Alle reacties Link kopieren
Daarom denk ik dat de uni betaald heeft, en jij via vpn een uni ip krijgt en dus op het uni account inlogt.
.
Ahh zo!! Al kan ik thuis die connectie maken, heb ik dan thuis ineens een andere ip





Mensen gaan zeker flippen als ik vraag of ik die connectie kan gebruiken als ik een ip ban heb he?? Grapje grapje!!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al dat het niet nodig was dat uit te leggen
.
Alle reacties Link kopieren
Je mag mij wel ff uitschelden om je ban te krijgen, kun je het uitproberen
.
quote:impala schreef op maandag 22 september 2014 15:24 Je mag mij wel ff uitschelden om je ban te krijgen, kun je het uitproberenHahaha neeeeej ik ben integenstelling van wat veel mensen hier denken heel braaf!
Ik forum al jaaaaren en alleen 1x een waarschuwing voor een ge-wel-dig parodie topic..
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik weet wel hoe het werkt, maar in de huisregels staat dat je niet met een proxy op de site mag.



""Het gebruik van anonieme proxyservers, zgn. anonymizers of open proxies om het eigen IP-adres te verhullen. Op overtreding van deze regel volgt een permanente blokkade van het account, zonder waarschuwing.""""



Maar hoe je kunt zien of iemand gebruik maakt van een proxy ..... ? ?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 22 september 2014 @ 15:53:



Maar hoe je kunt zien of iemand gebruik maakt van een proxy ..... ? ?rechts onderin je reply staat ip gelogd
Alle reacties Link kopieren
Maar daar staat dan toch niet by proxy?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 22 september 2014 @ 17:06:

[...]



rechts onderin je reply staat ip gelogdWaar zie jij dat staan, want ik zie dat niet hoor...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je dat als beheerder ziet, dat fluim dat bedoelt. Maar hoe weet fluim dat, van dit forum?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven