scherm telefoon gebarsten.

31-07-2014 15:04 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik heb mijn telefoon laten vallen, sony xperia z1.. Het hele scherm is gebarsten, weet iemand of je dit vergoed krijgt bij de verzekering?
Alle reacties Link kopieren
Hangt van je verzekering af.

Bel ze eens!
Internagelaktisch
Wat voor verzekering? Speciale telefoon verzekering of inboedel?
Alle reacties Link kopieren
Hangt van je verzekering af.
Alle reacties Link kopieren
Onder je inboedelverzekering als je telefoon binnenshuis is gevallen.
Normaal gesproken vergoeden ze dit niet, maar je kunt het proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 31 juli 2014 @ 15:16:

Normaal gesproken vergoeden ze dit niet, maar je kunt het proberen.Wij wel hoor. Wij krijgen aan de lopende band dit soort schademeldingen.
Alle reacties Link kopieren
maar gaat je inboedel dan niet omhoog? moet je dan niet per maand meer gaan betalen?
Alle reacties Link kopieren
quote:verhoeven18 schreef op 31 juli 2014 @ 15:19:

maar gaat je inboedel dan niet omhoog? moet je dan niet per maand meer gaan betalen?haha van één keer een schade claimen niet hoor. Claim je regelmatig schades dan wel.
Alle reacties Link kopieren
Veel inboedelverzekeringen hebben een eigen risico van bijvoorbeeld 250 euro per gebeurtenis, maar dat hangt helemaal van de verzekering af.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem thuis van het aanrecht laten vallen en kreeg de reparatie vergoed via inboedelverzekering (interpolis). Had te telefoon ook nog eens binnen 4 dagen weer terug! Geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Sony stuurt in sommige gevallen geen rekening bij dit toestel heb ik vernomen, omdat dit scherm erg snel barst..

En vaak kun je dit inderdaad op de inboedelverzekering verhalen mits het binnen is gebeurt..

Sowieso sturen ze eerst altijd een prijsopgave wanneer er kosten aan zitten en repareren ze hem daarna pas mits akkoord..
Behandel mensen zoals jij ook behandelt zou worden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven