update telefoon nodig?

20-10-2014 09:44 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vorige telefoon heeft een update niet overleefd. Ik heb uiteindelijk een nieuwe telefoon gekocht .



Nu heb ik update angst ontwikkeld .



Kan iemand mij zeggen of updaten echt nodig is en of update kitkat os 4.4.2 voor problemen zorgt?



Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je gedaan toen je toestel crashte na die update?



Zoiets valt normaliter gewoon onder de garantie namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Nemesis geen idee, mijn man heeft het gedaan . Ben niet zo technisch.

Uiteindelijk hebben we de vorige telefoon teruggestuurd naar fabriek, kwam 'gerepareerd' terug. Kon niks meer met de telefoon. Zelfs opnemen als ie overging lukte niet meer. Heb het opgegeven en een nieuwe gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het opgegeven???



Maar niets mis met deze update hoor, ik heb hem ook, net als miljoenen andere mensen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je geupdate of een jailbreak gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 20 oktober 2014 @ 10:09:

Je hebt het opgegeven???



Maar niets mis met deze update hoor, ik heb hem ook, net als miljoenen andere mensen.

Ja. Ik kon niks meer met mijn telefoon. Wilde niet wéér weken zonder. Dus nieuwe gekocht.



Als er niks mis is met deze update (check je dat van te voren of update je alles klakkeloos?) dan ga ik hem ook maar gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
I phone? Zo ja welke versie?
Alle reacties Link kopieren
Aan je bericht te zien een samsung. Je kunt gewoon updaten hoor. Je telefoon hoort daar niet kapot van te gaan. Ik ben bang dat je man iets fout heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Het is een samsung. Ik weet niet eens wat een jailbreak is...(op de telefoon dan)
Alle reacties Link kopieren
quote:lucky82 schreef op 20 oktober 2014 @ 10:41:

Aan je bericht te zien een samsung. Je kunt gewoon updaten hoor. Je telefoon hoort daar niet kapot van te gaan. Ik ben bang dat je man iets fout heeft gedaan.Ja dat zou kunnen. Ik hoorde dat updates wel vaker voor problemen kunnen zorgen maar dat is dus niet zo?
Alle reacties Link kopieren
Er is altijd een minieme kans dat er iets misgaat, maar wat mij betreft geen reden om niet te updaten. Een officiële update is in principe altijd goed.
Je kan toch een reservekopie maken en als het misgaat de kopie terugzetten na de update?
Alle reacties Link kopieren
De update net gedaan. Volgens mij doet alles het nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven