vriendenlijst afschermen facebook

21-04-2011 20:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je op FB je vriendenlijst wilt afschermen, (alleen zichtbaar voor vrienden) heb ik dan nu de juiste instelling?;



Je gaat naar privacyinstellingen- contact maken op facebook- dan krijg je een lijstje met oa bekijk je vriendenlijst.

Deze heb ik alleen op vrienden staan. Ik vind de omschrijving alleen zo vaag; Hiermee kun je met mensen in contact komen op basis van jullie gemeenschappelijke vrienden. Je vriendenlijst is altijd beschikbaar voor toepassingen en je connecties met vrienden zijn mogelijk ook elders zichtbaar.
Ik heb dat allemaal afgesloten, alles (behalve mijn naam en foto) is bij mij alleen voor vrienden zichtbaar dus ook mijn vriendenlijst.

Dus ja, volgens mij heb je de goede instelling.
anoniem_97633 wijzigde dit bericht op 21-04-2011 20:18
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
weten jullie toevallig ook hoe het zit met de volgorde van verschijning met de facebook vriendelijst? Zeg maar dat degene die op jouw profiel zijn geweest ook bovenaan je vriendenlijst verschijnen?
..popcorn?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn dat degene die het laatst online zijn geweest
Alle reacties Link kopieren
ja dat vraag ik me dus ook af..
..popcorn?
Alle reacties Link kopieren
Bij hyves waren(zijn?) het degene die het laatst online zijn geweest idd. En volgens mij is dat bij fb ook zo. Ik zie iig bijna altijd mensen staan die ook erg actief zijn op fb.
Alle reacties Link kopieren
Er is ook een manier (weet het even niet zo snel meer hoe dus daar heb je veel aan ;) ,dat je kunt zien wat anderen die niet met je bevriend zijn kunnen zien als ze op je pagina komen.
Alle reacties Link kopieren
View profile heet dat volgens mij!
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van mij heb ik als vriend op facebook en ik kan zijn vriendenlijst niet zien, is afgeschermd voor iedereen en dus ook voor vrienden.



Zou ik ook wel willen, weet alleen niet hoe, en die vriend weet ook niet meer hoe hij het gedaan heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ja er is een manier om je profiel te bekijken zoals de meeste mensen jouw profiel zien, dat zijn dus miljoenen mensen.

Ik heb namelijk foto''s etc voor vrienden van vrienden, maar daar kan je weer niet van zien hoe vrienden van vrienden dan jouw pagina zien..

Ik vind het erg onduidelijk aangegeven allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn de mensen links in je scherm willekeurig! Ik zie soms mensen daar staan waarvan ik zeker weet dat ze niet online kunnen zijn op dat moment. Maar zeker weten doe ik het ook niet hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven