website maken!

13-08-2014 13:47 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt:



Ik wil graag een eigen website maken, maar geen idee hoe ik moet beginnen. Heeft iemand tips voor me, want met google kom ik er echt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Neem een abonnement op Lynda.com en doe een paar cursussen.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik bijvoorbeeld Strato, kost bijna niks en is heel eenvoudig
Alle reacties Link kopieren
Wordpress.....gemakkelijk, wijst zichzelf, veel modules/toepassingen,gratis skins en een grote schare gebruikers. Zowel particulier als professionele grote bedrijven.
"You might very well think that. I could not possibly comment"
Weebly is ook niet duur en supermakkelijk! Je kunt uit superveel ontwerpen kiezen
Ik ben ook fan van Weebly! Heel simpel!



Wil je gewoon wat tekst/plaatjes enzo op een website zetten of wil je juist weten hoe dat technisch in elkaar steekt? Want als het dat laatste is, zou je een cursus kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
@ikeaverslaafde, inderdaad gewoon wat tekst en plaatjes. Om duidelijker te zijn.. Het is voor onze ongeboren baby. Het moet een soort van fotoalbum worden en dan zetten we de website op het geboortekaartje zodat mensen daar vast wat kunnen zien.:-)
Kun je dan niet gewoon een site zoals photobucket gebruiken, en je album delen? Al het dan niet een echt eigen website, is dat zeker wel de makkelijkste manier.
Als het echt vooral om foto's gaat, is http://www.mijnalbum.nl/ een betere optie. Daar kun je foto's plaatsen en ze worden best groot weergegeven. Op de foto's kan gereageerd worden. En je kunt je album ook privé maken en vervolgens je familie/vrienden uitnodigen. Maar je kunt natuurlijk ook een openbaar album hebben of kiezen voor beide.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor alle tips! Ik ga is even uitzoeken want nu het beste werkt!
Ik stem ook voor weebly! Heb zelfs mijn zakelijke site er mee gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
quote:beelicious schreef op 14 augustus 2014 @ 13:24:

Ik stem ook voor weebly! Heb zelfs mijn zakelijke site er mee gemaakt!

Ik hoor altijd dat wordpress wordt aangeraden. Maar Weebly is dus beter?



Ik zoek een basis, en ben wat html aan het leren om te begrijpen hoe dat gedeelte in elkaar zit.
Ik gebruik wordpress voor een blog, ik vind het heel handig en je kunt allerlei keuzes maken voor het uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook eens op www.myteambook.nl hier kun je complete boeken maken met plaatjes, maar ook eventueel tekst. (Onderaan de website staan voorbeelden) Je kunt ze online inkijken via de pageflipper, alsof je door een boek bladert. Echt heel gaaf... Eigenlijk is het ontworpen om sportseizoenen in een boek te zetten, maar je kunt er zoveel meer meedoen (vakanties, schooljaren etc.) Het is helemaal gratis, tenzij je straks een boek wilt laten drukken, maar dat is ook super.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven