Entertainment alle pijlers

Amerikaanse Netflix...probleem

22-07-2014 20:52 12 berichten
Ik heb een abonnement op de Nederlandse Netflix, maar ik zou graag gebruik willen maken van het aanbod van de Amerikaanse Netflix. Ik heb dus een account gemaakt op unblock-us.com. Tot zover gaat alles prima...instellingen op mijn pc veranderd en op de pc heb ik nu het Amerikaanse aanbod. Maar...ik wil ook graag op mijn tv kijken, zoals ik dat nu ook al met Netflix doe. Dit krijg ik echter niet voor elkaar. Heb de stappen gevolgd maar blijf het Nederlandse aanbod houden. Heeft iemand tips of weet iemand een makkelijkere manier om aan het Amerikaanse aanbod te komen? Ik heb een LG Smart tv.
Alle reacties Link kopieren
HDMI kabel van laptop naar TV? Zo deed ik het toen ik nog geen Smart tv had.
DNS instellingen aanpassen, goede werkende DNS server zoeken en je hebt helemaal geen unblock us nodig. Tutorials zat online te vinden! Af en toe blokkeren ze de DNS en dan is het een gedoe om een nieuwe te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi deze even omhoog.



Hoe kom je aan een dns instelling? En kun je dit ook voor het Belgische aanbod doen?
Wil je het Belgische aanbod zien? Wat voor TV heb je? Samsung Smart TV toevallig? Dan kan ik je in ieder geval uitleggen hoe je het moet wijzigen, een Belgische DNS server zul je even moeten zoeken. Help ik je dan eventueel ook wel effe bij.



Belgisch en Frans aanbod lijkt me trouwens een briljant idee, leuke arthouse films. Hopen dat ze dan wel Engelstalige ondertiteling hebben, want mijn Frans is belabberd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Sony smart tv ( evt ook de chromecast).

In België is het vanaf vandaag beschikbaar.
Oke, je bedoelt dus dat je zelf in Belgie woont?



Je DNS instellingen staan ergens onder je netwerkinstellingen/ netwerkstatus bij Samsung. Kan je deze vinden onder jouw instellingen?
Alle reacties Link kopieren
Haha nee ik woon in Nederland maar ik wil het Belgische aanbod
Ok, heb je de dns instellingen gevonden? Die staat standaard op automatisch en dat moet je wijzigen in handmatig. Probeer dan de dns van deze link maar eens: https://admin.kuleuven.be ... ondersteuning/dnsprovider



Ik zal het later ook proberen of deze werken, maar nu even druk. Word pas zondagavond denk ik.
Secondary of primary maakt niet uit btw, is standaard de volgende vraag. Ze zijn elkaars back up.
Alle reacties Link kopieren
Hoe werkt dat dan Justmaartje123? Ik heb wel een samsung smart TV, lijkt me fijn om het amerikaanse aanbod ook te kunnen kijken!
Ga naar je instellingen en dan naar netwerkinstellingen of netwerkstatus. Daar zie je ergens "DNS server" staan en daar staat bij dat deze automatisch opgehaald worden.

Dit moet je op handmatig zetten.



Daarna moet je een dns code invoeren. Ik ben nu niet in de gelegenheid om hem te posten, maar ik kom er op terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven