Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:43.
Dit onderwerp heeft 959 reacties, en bestaat uit 39 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 39.
De laatste reactie is geplaatst op 01-11-2010 22:12.
- Anthonie Kamerling overleden ZEVENHOVEN - De Nederlandse acteur en zanger Antonie Kamerling (44) is in de nacht van woensdag op donderdag overleden. Het lichaam van de acteur werd gevonden in een woning in zijn woonplaats Zevenhoven.
Het management van Kamerling heeft het overlijden van de acteur bevestigd. Over de verdere omstandigheden rond de dood van Kamerling is niks bekend.
Hij laat zijn vrouw isa Hoes en twee kinderen achter, zijn zoon Merlijn en dochter Vlinder. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice.
-------
Jee, wat jong!toffifee wijzigde dit bericht op 07-10-2010 10:14 met 95%Dus....
- quote:Re__ske schreef op 13 oktober 2010 @ 16:13:
Ik herken je gevoel Calvijn, vond dat alleen moeilijk hier te zeggen. Want je mag niet oordelen en je moet respect hebben voor zijn keuze. En dat heb ik ook wel. ( Dat probeer ik heel hard.) Maar het was niet de keuze van de kindjes om nu al hun papa kwijt te zijn... Ik denk dat ik het er maar op hou dat ik het heel erg vind voor de familie en Antonie zelf,dat hij niet meer kon zien hoe mooie kinderen hij had en hoe hij misschien / hopelijk toch weer gelukkig had kunnen worden.
Helemaal met je eens.
Moest echt huilen toen ik Isa en die kindjes zag
Frankly my dear, I don\'t give a damn - Ik denk dat Reinoud in boxer kwam omdat Antonie dat echt hilarisch had gevonden (hun humor die ze samen hadden).
In de Esta stondt enkele maanden terug een interview met Antonie, het is ook te lezen op hun website!
Daar vertelt hij ook dat zn vader eigenaar is van de keten Dille&Kamille. Nooit geweten..
Ik dacht echt dat ik verkeerd had gekeken. Dit topic leert mij anders.quote:twentythree schreef op 13 oktober 2010 @ 19:45:
Ik denk dat Reinoud in boxer kwam omdat Antonie dat echt hilarisch had gevonden (hun humor die ze samen hadden).- och och och wat een verdriet. Wie weet welk liedje dat was bij dat stukje van rtl? wat een prachtig liedduurt effe, maar ik ben weer wie ik ben
- pearl jam, just breathe. Wat een prachtig liedduurt effe, maar ik ben weer wie ik ben
- quote:Re__ske schreef op 13 oktober 2010 @ 16:13:
je moet respect hebben voor zijn keuze.
Dat is nu juist het lastige punt: het was (waarschijnlijk) geen bewuste keuze. Het was een niet verder kunnen leven.
Als het een echte keuze was geweest, dan had hij het niet gedaan en had hij voor zijn gezin gekozen. het feit dat hij dat niet heeft gedaan, geeft al aan dat het geen keuze was.
"Keuze" houdt in dat er meerdere opties zijn die je tegen elkaar af kunt wegen.
De meeste mensen die zichzelf doden hebben naar hun idee geen keuze. Ze kunnen niet meer en dus ís die keuze er in feite niet. - quote:zakdoek schreef op 13 oktober 2010 @ 20:50:
[...]
Dat is nu juist het lastige punt: het was (waarschijnlijk) geen bewuste keuze. Het was een niet verder kunnen leven.
Als het een echte keuze was geweest, dan had hij het niet gedaan en had hij voor zijn gezin gekozen. het feit dat hij dat niet heeft gedaan, geeft al aan dat het geen keuze was.
"Keuze" houdt in dat er meerdere opties zijn die je tegen elkaar af kunt wegen.
De meeste mensen die zichzelf doden hebben naar hun idee geen keuze. Ze kunnen niet meer en dus ís die keuze er in feite niet.
Keuzes...vrijwillig....
Zo voelt het niet voor iemand hoor.. het is omdat je niet anders kán. Je staat voor je gevoel met je rug tegen de muur.
Wat Zakdoek zegt dus..There is a crack in everything. That\'s how the light gets in. - Calvijn, ik begrijp je reactie wel, maar wat als die pappa zijn kinderen niet de steun kan bieden die ze nodig hebben? En hij zich een last voor zijn kinderen voelt en ze dát niet aan wil doen. Dat is de andere kant.
Zakdoek, ja...
Welpie, het is een last minder om niet met de 'waarom vraag' achter te hoeven blijven vind ik. Het schuldgevoel is echter bij mij wel enorm geweest. (mijn broertje heeft het ook gedaan)
Vorig jaar is mijn zus gestorven en ik merk dat dat heel anders voelt (niet minder verdrietig!!) dan toen met mijn broertje, zij was ziek.
En eigenlijk... ik wilde donderdag al hier schrijven maar toen deed ik het niet, nu toch, maar dit was het wel voor mij. Heavy shit.Doe mij maar chips met dipsaus. - De Telegraaf schreef gisteren in een artikel dat hij diezelfde ochtend nog had gegolfd.
- quote:toytje schreef op 13 oktober 2010 @ 22:05:
Calvijn, ik begrijp je reactie wel, maar wat als die pappa zijn kinderen niet de steun kan bieden die ze nodig hebben? En hij zich een last voor zijn kinderen voelt en ze dát niet aan wil doen. Dat is de andere kant.
Zakdoek, ja...
Welpie, het is een last minder om niet met de 'waarom vraag' achter te hoeven blijven vind ik. Het schuldgevoel is echter bij mij wel enorm geweest. (mijn broertje heeft het ook gedaan)
Vorig jaar is mijn zus gestorven en ik merk dat dat heel anders voelt (niet minder verdrietig!!) dan toen met mijn broertje, zij was ziek.
En eigenlijk... ik wilde donderdag al hier schrijven maar toen deed ik het niet, nu toch, maar dit was het wel voor mij. Heavy shit.
Heftig lijkt me dat... Door zoiets komt alles rondom je broertje ook weer terug.
- aan de ene kant begrijp ik antonie wel hij zag geen ander uitweg meer hij was zo moe van de depressie denk ik dat hij dacht met pijn in z,n hart dat het beste was om er uit te stappen.aan de andere kant hij had alles een onwijs lieve schat van een vrouw twee bloedjes van kindjes en een onzettend lieve (schoon)familie was zeer geschokt toen ik het hoorde eerste gedachte was ook hoe kun je dat doen weet je wel wat je de familie aan doet? ik heb het zelf gemaakt mijn oom heeft zichzelf van het leven beroofdt heel lang heb ik me schuldig gevoelt was een meisje van 8 ben ik niet lief geweest? enz...maar nu ik ouder wordt begin ik het echt een beetje te snappen en krijgt het een plekje.
- Tja, ik heb verder niet meer gereageerd omdat ik dacht: 'Die discussie over of het wel / niet een keuze was is al gevoerd.' Misschien had ik inderdaad moeten zeggen, 'je moet respect hebben voor zijn daad', oke.
Het zal voor hem waarschijnlijk inderdaad gevoeld hebben alsof hij geen keuze had. In mijn ogen had hij die wel, maar ik heb dan ook geen depressie.
Ik wilde gewoon vooral even benadrukken hoe droevig ik het vond en vind. Voor hem zelf, Isa, de kinderen en de rest van de familie.
Ik heb van de week wel heel hard gehuild bij dat nummer van pearl jam. Niet alleen vanwege dit, maar vond het ook gewoon mooi. Het raakte me echt. - Het is ook verschrikkelijk verdrietig.
Misschien helpt het om het te vergelijken met een lichamelijke ziekte.
Je kunt iemand met een dwarslaesie niet verwijten dat hij niet loopt. Ook al heeft hij 2 benen en is lopen echt niet heel erg ingewikkeld. Gewoon je ene been voor je andere zetten.
Dat gaat gewoon niet. Hoe hard je hem ook aanmoedigt.
Aan een depressie kun je overlijden. Het hoeft niet, maar het gebeurt wel. Hoe hard je ook roept dat hij nog zoveel heeft om voor te leven. - quote:ayra xx schreef op 12 oktober 2010 @ 22:59:
Reinout oerlemans had dat gedaan, omdat ze dat eerder samen naar een premiere gedaan hebben!
Het zal wel een geintje tussen hen twee zijn geweest...
Ik vond Isa er heel moe maar ook heel sterk uitzien!
Echt een onwijs sterke vrouw zoals ze haar kinderen begeleide,
diep respect ze moet toch zelf ook heel veel verdriet te verwerken hebben!!
Dat denk ik ook, hier... als jonge broekies samen in boxershort op de rode loper - GTST feest 1991.
link naar fotoIwannalive wijzigde dit bericht op 17-10-2010 21:30 met 4%: Foto's vinden sommigen misschien niet zo gepast in dit topic. Vandaar een link voor de geinteresseerden - Ik hoor net Guus Meeuwis zijn uitvoering van Anthonie's liedje.
Nou, geef mij Anthonie maar, geen enkel gevoel.
Wat is dat toch met die zangers? Waarom moeten ze altijd coveren? Ben hier best wel geirriteerd over.Etiketten plak je op flessen, niet op mensen.
Het nummer is door Guus Meeuwis geschreven en heeft dit nummer een aantal jaar geleden zelf ook opgenomen en op een cd gezetquote:duvelke15 schreef op 01 november 2010 @ 14:41:
Ik hoor net Guus Meeuwis zijn uitvoering van Anthonie's liedje.
Wat is dat toch met die zangers? Waarom moeten ze altijd coveren? Ben hier best wel geirriteerd over.
Dat is toch geen coveren? Je eigen liedje zingen?quote:duvelke15 schreef op 01 november 2010 @ 14:41:
Wat is dat toch met die zangers? Waarom moeten ze altijd coveren? Ben hier best wel geirriteerd over.- Precies, hij is de componist van dat liedje.
Guus Meeuwis dus. - De film All Stars heeft het lied van Guus geleend, zeg maar.. Dus heel eigenlijk heeft Antonie het gecoverd..
Denk dat Guus geïrriteerd is als hij jouw stukje leest.quote:duvelke15 schreef op 01 november 2010 @ 14:41:
Wat is dat toch met die zangers? Waarom moeten ze altijd coveren? Ben hier best wel geirriteerd over.Frankly my dear, I don\'t give a damn- Vind de versie van Guus veel mooier (versie van Anthonie irriteert mij juist weer)..
Dat heb ik dus ook.quote:zsa zsa schreef op 01 november 2010 @ 19:39:
Vind de versie van Guus veel mooier (versie van Anthonie irriteert mij juist weer).Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin.- Ik ben geen Guus fan en wist dat dus niet. Maar erg fijn dat jullie me erop wijzen.duvelke15 wijzigde dit bericht op 01-11-2010 20:27 met 17%Etiketten plak je op flessen, niet op mensen.
- quote:duvelke15 schreef op 01 november 2010 @ 20:22:
Ik ben geen Guus fan en wist dat dus niet. Maar erg fijn dat jullie me erop wijzen.
Hoef je geen fan voor te zijn hoor.
Iets wat behoorlijk bekend was toen het nummer uitgebracht werd.
Misschien voor jouw tijd?Frankly my dear, I don\'t give a damn - Ik zag Isa Hoes bij Boulevard. Ging over Onno Hoes, maar vond het dapper dat ze toch commentaar gaf. Petje af, het zal erg moeilijk zijn voor haar.Als je echt iets wilt, moet je er moeite voor doen.