Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:43.
Dit onderwerp heeft 159 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 21:57.
- Beat the top designer
Elke aflevering nemen drie jonge, talentvolle en ambitieuze designers het tegen elkaar op door een look te creëren die niet van de creaties van de wereldberoemde modemerken te onderscheiden is.Anyway, you need people with intellegence on this sort of mission...quest...thing!\"
- hee mijn avatar is weg
en
Anyway, you need people with intellegence on this sort of mission...quest...thing!\"
Ik ben meegerendMijn vet heeft last van verlatingsangst.- Ah, zitten jullie híer!

*valt dolgelukkig haar verloren gewaande medetrashers in de armen*En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht. - Nee hoor Pippin, je bent er nog.Mijn vet heeft last van verlatingsangst.
- hoe kun je een 'opkomend travestiet' zijn
is dat een MBO-opleiding?Anyway, you need people with intellegence on this sort of mission...quest...thing!\" 
- Ik zie het Steph! Raarheid, maar gelukkig ben ik dr weer.
We moeten om half tien maar ff zien of de dikkertjes er zijn of dat rtl doorleutert over 11 steden.Anyway, you need people with intellegence on this sort of mission...quest...thing!\" - CaafLeil weer compleet
Anyway, you need people with intellegence on this sort of mission...quest...thing!\" - Stomme Elfstedentocht.En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- quote:Sabeltandcavia schreef op 08 februari 2012 @ 20:46:
Ah, zitten jullie híer!
*valt dolgelukkig haar verloren gewaande medetrashers in de armen*
Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.- Ja gek hè, de avatars in OPs vallen ineens weg. Viel me gister ineens op in het geen-leven topic. Ineens geen avatar van Caaf, ik schrok me rot
Dacht dat ze van het forum was geband ofzo.
TT van RTL4 zegt dat het wel komt.quote:Pippin schreef op 08 februari 2012 @ 20:47:
Ik zie het Steph! Raarheid, maar gelukkig ben ik dr weer.
We moeten om half tien maar ff zien of de dikkertjes er zijn of dat rtl doorleutert over 11 steden.Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.- Nu heb ik eindelijk de hele avond én de tv én de laptop voor mezelf gaat het bouwval trash niet door. HOKITD zou wel doorgaan.Mijn vet heeft last van verlatingsangst.
- Haai Tick! CaafLeil en Steph zijn er ook
Anyway, you need people with intellegence on this sort of mission...quest...thing!\" - Ik ben trouwens een tokkie hoor. Ik rook shag en trash veel in mijn vrije tijd.Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.
- Mag ik nog mee-trashen ondanks dat?Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.
- Wat schrijf ik ineens vaak ineens!

- we zappen gewoon massaal naar rtl4 straks om half tien. Giet it oan, dan is het heul leuk en anders is het mooi kloot'n en gaan we uit teleurstelling 15 hamburgers eten. voor elke centimeter een.
ik heb trouwens deze week de lolligste interviewvraag gehoord: De ene man tegen de ander (rayonhoofd) Heb jij al 15 cm?'
Anyway, you need people with intellegence on this sort of mission...quest...thing!\"
Op de TT via andere zenders staat het niet. Ik ben benieuwd.quote:- quote:Tickel schreef op 08 februari 2012 @ 20:50:
Mag ik nog mee-trashen ondanks dat?
Sterker nog, we worden ongerust als je niet trasht
Hoe is het met je pa?Anyway, you need people with intellegence on this sort of mission...quest...thing!\" - quote:Pippin schreef op 08 februari 2012 @ 20:51:
we zappen gewoon massaal naar rtl4 straks om half tien. Giet it oan, dan is het heul leuk en anders is het mooi kloot'n en gaan we uit teleurstelling 15 hamburgers eten. voor elke centimeter een.
ik heb trouwens deze week de lolligste interviewvraag gehoord: De ene man tegen de ander (rayonhoofd) Heb jij al 15 cm?'
Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.
Ik tokkie mee. Ook roken hier (maar geen shag) en trashen doe ik ook (hoewel stiekem natuurlijkquote:Tickel schreef op 08 februari 2012 @ 20:50:
Ik ben trouwens een tokkie hoor. Ik rook shag en trash veel in mijn vrije tijd.
)- Elf steden tocht
Hans van der Togt