Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw...en een man in 2012

13-04-2012 16:39 3309 berichten
Alle reacties Link kopieren




















moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-09-2012 19:02
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:bankje schreef op 17 september 2012 @ 12:45:

Ik denk dat het Aad hetzelfde vergaat als zijn dorpsgenoot uit serie 3 Boer Henk waar alle vrouwen al voortijdig vertrokken.
quote:lechatnoir schreef op 18 september 2012 @ 16:40:

Overigens, bij Henk was het verhaal toch dat juist die ene vrouw van de drie die hij leuk vond zelf vertrok? En dat de andere dames daarom ook maar weggingen?

Zijn huidige vrouw kwam daar pas dacht ik.



Nee, Henk had al een andere keuze gemaakt voordat de opnames begonnen. Kon niet afwachten om met die ander samen te zijn.

Bij Jan werd er eentje weg gestemd en de anderen vertrokken zelf en verder weet ik geen namen meer.

Op wikipedia staat een overzicht, maar zonder foto's.
Alle reacties Link kopieren
Als boer Aad praat, klappert hij met zijn kunstgebit!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elmervrouw schreef op 17 september 2012 @ 19:49:

Ik vraag me af (maar misschien ligt het aan mij) of het deze keer allemaal veel sneller gaat? Was het eerdere keren ook in maar één aflevering, die afspraakjesdag met de drie vrouwen/mannen? Net of het allemaal zo afgeraffeld wordt, zo'n gevoel heb ik er deze keer bij.Dat gevoel had ik ook...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was het vorig jaar over 2 afleveringen verdeeld?
Alle reacties Link kopieren
SeptemberGirl schreef op 17 september 2012 @ 10:56:

En waarom zegt ie de hele tijd ''heb''?



Omdat Aad uit Noordwijkerhout komt. Daar kennen ze alleen kennen en niet kunnen (bv. hij ken die fiets maken) en alleen leggen en niet liggen (bv. hij legt in z'n nest te slapen). Ze zeggen daar ik heb, jij hebt, hij/zij heb. Ook moet je daar niets, je mot/hij mot/etc. Het is ook geen toeval dat in BZV al 2x een boer uit Noordwijkerhout zat/zit
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 18 september 2012 @ 17:27:

[...]





Nee, Henk had al een andere keuze gemaakt voordat de opnames begonnen. Kon niet afwachten om met die ander samen te zijn.

Bij Jan werd er eentje weg gestemd en de anderen vertrokken zelf en verder weet ik geen namen meer.

Op wikipedia staat een overzicht, maar zonder foto's.

Welke Wiki staat dat bij jou? Bij de BzV wiki vind ik alleen dat Henk overbleef met twee vrouwen nadat Klarijn wegging. Klarijn was zijn favoriet.

Ik lees alleen van een boer Arjen die voor die tijd al zijn vrouw vond omdat die op het erf stond. En natuurlijk de stiekeme Richard van vorig jaar die al een date had gehad met Annemiek.

Maar niet over Henk.
Alle reacties Link kopieren
Henk heeft zijn huidige vrouw na het programma ontmoet.

Boer peter had zijn toen-vriendin ontmoet voordat het programma begon. Zij was naar hem toegekomen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
*
Alle reacties Link kopieren
Henk was alleen zó lomp/dom om zijn voorkeur voor de vertrekkende klarijn uit te spreken tegen de andere vrouwen, die toen dus niet meer wilden blijvend
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Zó.al lechatnoir zegt dus
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:rower schreef op 18 september 2012 @ 21:20:

Volgens mij was het vorig jaar over 2 afleveringen verdeeld?Dat idee had ik ook. Dat we toen meer gesprekken te zien kregen. Het voelde nu echt zo afgeraffeld..!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:lechatnoir schreef op 19 september 2012 @ 17:22:

[...]



Welke Wiki staat dat bij jou? Bij de BzV wiki vind ik alleen dat Henk overbleef met twee vrouwen nadat Klarijn wegging. Klarijn was zijn favoriet.

Ik lees alleen van een boer Arjen die voor die tijd al zijn vrouw vond omdat die op het erf stond. En natuurlijk de stiekeme Richard van vorig jaar die al een date had gehad met Annemiek.

Maar niet over Henk.http://nl.wikipedia.org/wiki/Boer_zoekt_Vrouw



Richard van 2011 doet het nu alweer met een andere uit zijn stapel brieven. Las dat toevallig in de Margriet van deze week (38) "Gesprek van de dag" waar hij zelf een reactie had gegeven op de algemene vraag of iemand zo op televisie zou willen daten.

Ja, natuurlijk wil die Richard dat. Net zoals hij zoveel mogelijk koeien afwerken in zo weinig mogelijk tijd....heeft hij nog genoeg vrouwen. Is wel van snelle resultaten en zoveel mogelijk. Maar hij schreef er bij dat dit wel de ware was. Noemen ze zoiets niet een womanizer of rokkenjager???

Die Henk zat in 20088/2009 en was vanaf het 1e begin onvriendelijk tegen al die vrouwen, omdat zijn nieuwe vriendin misschien wel zou kunnen denken dat hij vreemd ging of zoiets.

Ik zou van die ene boer die samen met zijn vrouwen in het koeienbad ging wel willen weten of die nog samen is met een van de vrouwen ook van een andere boer. Ik kan dat allemaal niet meer zo goed volgen. Het lijken wel kruisbestuivingen.....



EDIT: Henk is ook een andere. De boer waar ik aan dacht dat is een koeienboer. In wiki is het een bloembollenkweker en kan ik me niet meer herinneren.
quote:Pumps_italiaans schreef op 19 september 2012 @ 20:10:

[...]





http://nl.wikipedia.org/wiki/Boer_zoekt_Vrouw





Die Henk zat in 20088/2009 en was vanaf het 1e begin onvriendelijk tegen al die vrouwen, omdat zijn nieuwe vriendin misschien wel zou kunnen denken dat hij vreemd ging of zoiets.





Hoe kom je hierbij? Henk wilde Klarijn, al vanaf het allereerste begin. Maar zij wilde niet met hem. En omdat die andere vrouwen wel zagen dat Henk alleen Klarijn leuk vond zijn die uiteindelijk zelf vertrokken, Henk met lege handen achterlatend.

Die heeft toen uit 1 van de andere vele brieven een andere vrouw gekozen, en daar is hij nu mee samen.



En boer Peter was echt niet de boer die er voor de opnames met een ander vandoor ging. Dat was iemand anders. Boer Peter was die ene van die paardenmeisjes.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het over henk de bollenkweker. Leuke vent om te zien, maar erg bot tegen de vrouwen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Henk uit seizoen drie.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Pumps; je haalt echt 2 verhalen door elkaar
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 19 september 2012 @ 20:18:

[...]



En boer Peter was echt niet de boer die er voor de opnames met een ander vandoor ging. Dat was iemand anders. Boer Peter was die ene van die paardenmeisjes.Boer Peter was wel de boer die al voor de opnames een vriendin had. Maar het was Peter uit het 1e seizoen Boer Zoekt Vrouw, niet de latere Peter die Hanneke uitkoos.
Alle reacties Link kopieren
Klopt jennifer. Peter uit het eerste seizoen.

Met die vrouw is het uiteindelijk ook niets geworden.

Was ook een vreemde gast.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Peter Daatselaar heet hij.

Kan even geen foto te plakken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Boer zet KRO op het verkeerde been 30-3-2005

Boer Peter Daatselaar uit Lheebroek, bij Dwingeloo, heeft het televisieprogramma Boer zoekt Vrouw op zijn kop gezet. Het was de bedoeling dat hij een vrouw moest kiezen uit de drie kandidaten die een week op zijn boerderij hebben doorgebracht. Maar dat gebeurde niet volgens het Dagblad van het Noorden.





Dagblad van het Noorden onthulde vorige week dat Daatselaar al maanden 'vaste verkering' heeft. Zondagavond dook deze vriendin, die Anita heet, op in het datingprogramma. Peter Daatselaar gaat met deze Anita verder in de resterende vier afleveringen van Boer zoekt Vrouw. Daarmee krijgt het programma een heel verrassende wending. "Hij heeft ons ook erg verrast", erkent woordvoerster José Kager van het KRO-programma. De opnames met de drie vrouwen op zijn boerderij liepen al toen bleek dat Peter nog een 'date' had. "Hij was tijdens die afspraak acuut voor die vrouw gevallen", zegt ze. "Wij hebben toen besloten zijn nieuwe vriendin op te nemen in het televisieprogramma." Van kijkersbedrog is volgens haar geen sprake. "Wat de kijkers zien is de chronologische volgorde van de gebeurtenissen. We hebben niet gesjoemeld met de gebeurtenissen."



Peter Daatselaar en Anita zijn hevig verliefd. "Zij is echt de ideale vrouw voor mij", onderstreept de Lheebroeker. Anita behoorde weliswaar niet tot het selecte groepje van drie vrouwen, maar zij was wel een van de vrouwen die Daatselaar voor zijn toptien had geselecteerd. Vanwege zakelijke verplichtingen moest zij afhaken, juist in de periode waarin de televisie-opnames zouden worden gemaakt. Het contact tussen beiden werd innig. Daarmee belandde boer Peter in een onmogelijke spagaat.



Het verklaart ook de stugheid waarmee de Lheebroeker de drie vrouwen op zijn boerderij tegemoet trad. Twee vrouwen vertrokken uit eigen beweging. De derde vertrok opgelucht nadat Peter zijn echte liefde had opgebiecht. Zondagavond bleek duidelijk dat het drietal vrouwen dat vertrok hevig gepikeerd was door de handelwijze van boer Peter. Zij voelen zich 'vernaggeld'. "Dat kan ik me wel voorstellen", reageert José Kager. [Dagblad van het Noorden/Ed van Tellingen/Radio.NL]
Frankly my dear, I don"t give a damn
Voor al degenen die wel vaker NIET goed lezen.



Lees even de EDIT daar heb ik ook bijgezet dat ik al die boeren en de seizoenen niet meer weet zonder foto's.

De boer van Klarijn is een bloembollenkweker en de Henk die ik in gedachten had dat was een boer met koeien. Ik kan me herinneren dat die Henk voortdurend tussen de koeien stond te mopperen. Die vrouwen vonden hem ook niet meer leuk vanaf dag 1.

Het stond dus al in de EDIT.



Degene op wie ik had geantwoord kan op die pagina misschien wel vinden. Siepie hoorde bij Jan, maar die viel toch niet meer in de smaak. Hij is wel gaan samenwonen met Pauline en die had gelogeerd bij Gerard.

Trouwens Teun van het eerste seizoen heeft een relatie met Pam. Die hoorde ook bij een van de andere boeren.
Alle reacties Link kopieren
Hoe Zou het met boer Wietse en zijn Neeltje zijn???
Alle reacties Link kopieren
Pumps: die boer uit seizoen heette Teus. Die koos voor de bebrilde Astrid.
Alle reacties Link kopieren
@pumps ; bollenkweker henk hoort bij klarijn.

Voor de rest hebben er Geen henken mee gedaan tot nu dit nieuwe seizoen.



Je haalt zelf wat boeren en verhalen door elkaar, afbeeldingen zijn makkelijk te googlen.



*je bent net zó eigenwijs als ik*



Oja, teus.was ook zó'n stugge vent
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven