Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw...en een man in 2012 - Deel 2!

06-10-2012 13:26 3504 berichten
Alle reacties Link kopieren


We zijn toe aan een nieuw deel! En we willen het heel graag spoilervrij houden. Dus we horen liever niet welke boeren met welke vrouwen op de kermis van een boerendorp gespot zijn, of wat Albert Verlinde bij Boulevard voor geruchten de wereld in helpt, of wat de Telegraaf zegt. Danku!



Waarin we antwoord hopen te krijgen op de volgende vragen:

* Kiest Martin voor een hulpje op de boerderij of een hulpje in de keuken?

* Houden Bert en Henrieke stand, met z'n tweetjes in de stilte van het Gelderse Landschap?



* Heeft Aad de enige vrouw ter wereld gevonden die niet gillend voor zijn gevollens wegrent, disteltje Jeannet?



* Een verliefde Willem koos voor een verbaasde Klaas. Hoe verloopt deze prille romance op de zorgboerderij?



* Kiest Henk voor KutYoni die haar hele leven al om 'het bedrijf' van Henk heen heeft gepland of de lieve en bescheiden Fiona?

En de uiteindelijke vraag: wie vindt de liefde van zijn/haar leven?



Veel kijk-, lees- en schrijfplezier
deedee86 wijzigde dit bericht op 29-10-2012 19:33
Reden: nieuwe foto's zijn leuk :)
% gewijzigd
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Leuke OP!



Kijk nu alweer uit naar morgenavond 20.20

Hopelijk komt er vanaf nu een beetje spanning in.
Alle reacties Link kopieren
Merci

Hoop ook op wat meer spanning en sensatie!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Waarin we antwoord hopen te krijgen op de volgende vragen:

* Wie worden er naar huis gestuurd door Martin, Henk, Aad en Willem?

* Worden Bert en Henrieke het droomkoppel van deze editie ?

* Hoe loopt de bitchfight in huize Aad af?

* Welke kloon van zichzelf kiest Willem?

* In wat voor outfits verschijnt "lekker weertje koekepeertje" Yvon?



1: - Martin stuurt José naar huis (en kiest uiteindelijk voor Swaen) - Henk stuurt Fiona naar huis (en kiest uiteindelijk Yoni) - Aad stuurt Ina naar huis (en kiest uiteindelijk Jeannet) - Willem weet ik niet wie naar huis stuurt, maar kiest zeker weten voor Jacob (was volgens mij al vanaf het begin duidelijk) - Henrieke en Bert gaan binnenkort flink tekeer!



2. Ina gaat naar huis en andere twee dames worden vriendinnen



3. Jacob. Zonder twijfel.



4. Ik vind het dit seizoen meevallen met alle kleurtjes en dingetjes!
Alle reacties Link kopieren
Leuke OP!



Ik verheug me op morgenavond.
Alle reacties Link kopieren
Leuke OP, goed gedaan!

(En natuurlijk ga ik morgenavond ook weer kijken!)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Misss L schreef: [fgcolor=#5000B3]"Ik zie het juist wel gebeuren met Bert. Henrieke lijk het helemaal te pakken te hebben. Ze straalt altijd als een gek as ze het over Bert heeft. En ze reageert ook anders op hem dan op de andere mannen is me opgevallen. Meer lacherig. NOG meer.[/fgcolor].."



Jazeker Misss, dat is mij uiteraard ook opgevallen. Maar hoe verliefd en leuk Henrieke ook is, ik denk dat Bert uiteindelijk vriendelijk bedankt. Als ik het goed heb begrepen, wonen er DRIE generaties vrouwen op die boerderij: Henrieke, haar moeder en haar oma. Alledrie boerinnen die altijd geboerd hebben en met de scepter zwaaiden. Of nog steeds zwaaien.



Ik geloof niet dat dat iets voor onze Bert is, om zich in die vrouwelijke slangenkuil te werpen. Die jongen die net weggestuurd is had er misschien weinig om gegeven, maar Bert? Die voelde al hommeles toen hij voor het eerst in de stal kwam. Daar wil hij zijn vingers vast niet aan branden.



Maarrrr.... ik hoop voor ons Bertfans dat áls hij bedankt, hij dat pas NA de Citytrip doet!
Alle reacties Link kopieren
Ow sorry, ik moet duidelijk nog even wennen hoe het allemaal werkt hier.
* In wat voor outfits verschijnt "lekker weertje koekepeertje" Yvon?
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 06 oktober 2012 @ 18:26:

* In wat voor outfits verschijnt "lekker weertje koekepeertje" Yvon?



Ik had daar beter van kunnen maken "hoe gaat "lekker weertje koekepeertje" Yvon ons nu weer irriteren" (ik vind haar echt zo'n kindvrouwtje, brr! )



Maar veel plezier allemaal! En leuk dat jullie het een mooie OP vinden
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk gedaan Deedee.



Tuurlijk bedankt Bert niet voor de eer, match made in heaven, ze hadden alleen boer zoekt vrouw nodig.
Alle reacties Link kopieren
Deedee, ik vind 'm vast prachtig, maareh.... wat is een OP?



Ha wacht, het gaat om die openingspost natuurlijk. Heel mooi inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
quote:galadriel schreef op 06 oktober 2012 @ 18:30:

Ja leuk gedaan Deedee.



Tuurlijk bedankt Bert niet voor de eer, match made in heaven, ze hadden alleen boer zoekt vrouw nodig.Ik hoop het. Nou oké, ik ga er gewoon in geloven. Misschien dat het helpt.
Alle reacties Link kopieren
quote:xPauline schreef op 06 oktober 2012 @ 18:31:

[...]





Ik hoop het. Nou oké, ik ga er gewoon in geloven. Misschien dat het helpt. Welkom bij team Bert
Alle reacties Link kopieren
quote:xPauline schreef op 06 oktober 2012 @ 18:30:

Deedee, ik vind 'm vast prachtig, maareh.... wat is een OP?

OpeningsPost.

Mijn plaatjesplakfestijn dus

Als er morgen weer kandidaten afvallen zal ik kijken of ik m verder kan updaten!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Ha ja, na enig puzzelen (ik dacht o.a. aan openingsposter) kwam ik er uit. Dank! Ik ga naar huis nu, zie jullie later.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond een stukje van het vorige seizoen gekeken en man wat was Gijsbert een lekkere vent! Als hij en Femke op reis naar Bergen gaan.. Zo lief! En Frank en Berber die ruzie krijgen over vlees eten... Pff wat een ei was die Frank.
Alle reacties Link kopieren
Mooie OP, Deedee.



Nog 5 uurtjes, en 20 minuten....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:galadriel schreef op 06 oktober 2012 @ 18:33:

[...]



Welkom bij team Bert Weer een zieltje gewonnen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Hé, een nieuw deel! Leuke OP Deedee!

Vanavond gaat onze Bert een koe verlossen zag ik in de promo!
Alle reacties Link kopieren
mm grote kans dat Bert het wordt voor Henrieke, maar of dat dan lang zou duren..? Ik denk van niet. Ik vind ze niet gelijkwaardig. Alle initiatief en verantwoordelijkheid zal bij Henrieke liggen.. maar goed misschien werkt dat voor ze.



Hoop dat je vanavond wat liefdes ziet ontluiken, tot nu toe nog een erg rationele benadering bij allen.
Weet iemand of ik het vanavond ook live via internet kan kijken ofzo? Hier willen ze namelijk voetbal kijken, maar ik wil BZV zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:mniekske schreef op 07 oktober 2012 @ 15:28:

Weet iemand of ik het vanavond ook live via internet kan kijken ofzo? Hier willen ze namelijk voetbal kijken, maar ik wil BZV zien.



Live niet, staat altijd pas na afloop op uitzendinggemist. Geen andere TV's in de omgeving? Kan het voetbal niet ergens anders bekeken worden? Dit is toch duidelijk belangrijker (alles is belangrijker dan voetbal!)



Oh ja vanavond gaat Bertje de koeienbevalling doen! dat wordt vast het aller-meest-romantische (?) moment van dit seizoen. Ik zie het al voor me: het gaat bijna mis met de koe, Henriek in paniek, drama drama. Rick-Jan gaat tegen de vlakte. Dikke waterlanders bij Henrieke en dan komt de Held: Veearts Bert! Hij duwt zijn arm bij de koe naar binnen, trekt aan het kalf en Hup! In alle smerigheid die volgt redt het kalf het net! Bert maakt het droog en geeft het mond-op-bek-beademing. Henrieke barst in snikken uit! Het kalf springt op en gaat bij de koe drinken. En Bert en Henrieke? Die vallen elkaar in de armen en laten elkaar niet meer los En vergeten dat Rick-Jan nog steeds buiten westen tussen de koeien ligt.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
quote:deedee86 schreef op 06 oktober 2012 @ 18:29:

[...]





Ik had daar beter van kunnen maken "hoe gaat "lekker weertje koekepeertje" Yvon ons nu weer irriteren" (ik vind haar echt zo'n kindvrouwtje, brr! )







En toch mag ik Yvon wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:mniekske schreef op 07 oktober 2012 @ 15:28:

Weet iemand of ik het vanavond ook live via internet kan kijken ofzo? Hier willen ze namelijk voetbal kijken, maar ik wil BZV zien.Je kunt het ook gewoon omdraaien en zeggen dat hier BZV wordt gekeken. Wie live voetbal wil volgen, gaat maar lekker met een biertje naast de radio zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven