Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal



Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.



Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_160950 wijzigde dit bericht op 22-08-2013 09:23
Reden: Niet goed gelezen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh dank je , littlemiss ik heb ook steeds vrienden die willen dat ik ze weer een kans geef om verder te gaan, ik heb dit al 2x geblokkeerd op facebook maar de verzoeken blijven komen.
Toetyfroety waarom? Kleine moeite toch?
En little Miss, het gaat er om dat ze episodes vrij moet kopen. En dat kan volgens mij echt alleen door vrienden te vragen of 0,89 cent te dokken.
Alle reacties Link kopieren
Suze je hebt gelijk! Heb weer eens half gelezen!
Alle reacties Link kopieren
Ik speel het sinds 1 januari 2013, en ben zwaar verslaafd.

Zit nu in level 198.
You don't have to fit into the format
Waarom zou je een spel met hulp van cheats willen spelen? Dat haalt toch alle uitdaging en lol uit een spelletje?
Alle reacties Link kopieren
Maar volgens mij kun je het helemaal niet met cheats spelen, omdat de beginsituatie elke keer anders is.
You don't have to fit into the format
quote:littlemissclumsy schreef op 10 maart 2013 @ 11:24:

Google naar candy crush saga cheats level naar keuze en klaar ben je :D

Die snap ik niet. Bij de cheats laten ze toch alleen zien in welke volgorde je snoepjes moet wegspelen?

Ik speelde het op mijn gsm tot een bepaald level en toen zei 'hij' dat ik moest connecten naar facebook om verder te komen. Daar had ik geen zin in dus heb ik de app verwijderd.
Maar goed, Renée, je hebt drie vrienden nodig die het spel ook spelen.

Of je moet om de 15 levels 0,89 cent betalen, dat kan ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:MilaDila schreef op 10 maart 2013 @ 11:41:

Die snap ik niet. Bij de cheats laten ze toch alleen zien in welke volgorde je snoepjes moet wegspelen? Inderdaad, en de volgorde in het filmpje is totaal anders dan in je eigen spel. Ik heb het een keer geprobeerd, omdat ik hopeloos vast zat, maar je hebt echt niks aan die cheats. Hooguit om een beetje inzicht te krijgen in hoe je het beste kunt combineren.
You don't have to fit into the format
quote:Suze02 schreef op 10 maart 2013 @ 11:31:

En little Miss, het gaat er om dat ze episodes vrij moet kopen. En dat kan volgens mij echt alleen door vrienden te vragen of 0,89 cent te dokken.Oh, ik heb ook niet goed gelezen. Dus Facebook inschakelen of betalen inderdaad verplicht.
Alle reacties Link kopieren
Die 89 cent is echt niet heprobleem maar krijg op de tablet mijn google account niet ingeschakeld. Dus zal ik het met facebook moeten doen.

Heb dat echt nooit gebruikt. Dacht probeer hier mensen te vinden die ik even mag toevoegen op fb zodat ik mijn ticket bijeen krijg en kan ik weer verder spelen.

Kan wel familie toevoegen op fb ed. Maar de helft is niet actief genoeg of spelen het spel niet en dan spam ik ze weer met berichten over het spel, wat volgens mij ook storend is.
ik zit compleet vast in lvl 65.



ik heb een speciaal facebookaccount voor spelletjes. TO als je witl mag je me toevoegen. stuur me maar een mail.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook lang gedaan over level 65.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
En om privacyredenen kan ik je helaas niet helpen, renee1981.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels ben ik bij level 213, tot nu toe de aller lastigste, ben inmiddels al 2 weken bezig.

Wat ook kan, om weer 5 nieuwe levens te krijgen, is de datum 1 dag vooruitzetten.

Op mijn tablet kan dat maximaal een half jaar met WIFI ingeschakeld, daarna zonder WIFI.

Het is in mijn spel inmiddels al november.

Misschien ben je hiermee geholpen.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:terranova schreef op 10 maart 2013 @ 13:01:

Inmiddels ben ik bij level 213
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
@ newimprovedkitten...



djw djw djw.. stuur nu een bericht met mijn fb naam
Alle reacties Link kopieren
Een collega van mij heeft speciaal voor de gelegenheid een FB account aangemaakt voor haar zoon. Door op zijn account in te loggen, kan ze zichzelf levens geven. Uitgekookt hè?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Lotte35...ben al bezig sinds kerst, en dit is ook het enige spel waar ik voor betaal om weer 15 levels te kunnen spelen, nog 2 te gaan want tot nu toe zijn er maar 215 levels.

( kan helaas niet quoten via mobiel )

Wordfeud en Mindfeud zijn ook erg verslavend btw :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh 213 was mega irritant!

Hier inmiddels level 221



*edit* ik kan je helaas niet helpen Renee, mijn Facebook is niet alleen voor spelletjes
Alle reacties Link kopieren
Level 221?

Ik heb er "maar" 215.

Ik speel op een android....raaaar

Maar goed eerst maar eens voorbij level 213 zien te komen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik speel alleen op mijn iPhone en twee week terug ofzo was er een update. Nu gaat hij tot level 245

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven