Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:44.
Dit onderwerp heeft 16 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 05-11-2010 12:34.
[ Celebrities toen en nu ]
- Leuke site: http://www.coolpicturegallery.us/2010/10/75-celebrities-then-and-now.html
75 celebrities toen en nu. Sommige zijn echt heel hard achteruitgekacheld, andere zien er nog prima uit
Snormel wijzigde dit bericht op 03-11-2010 19:35 met 23%While money can`t buy happiness, it certainly lets you choose your own form of misery - Groucho Marx
- Leuk ;)
- Oeh, leuke site!
- Héél leuk!
Sommige luitjes zien er zelfs béter uit dan toen! - George Michael en Sean Penn blijven gewoon leuk!!!
Ik dacht dat Boney M een groep was (met Bobby Farell) i.p.v. 1 vrouw?Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding - quote:SeptemberGirl schreef op 03 november 2010 @ 20:04:
George Michael en Sean Penn blijven gewoon leuk!!!
Ik dacht dat Boney M een groep was (met Bobby Farell) i.p.v. 1 vrouw?
Ja dat dacht ik ook!
Moet zeggen dat ik Alain Delon en Clint Eastwood als jonkies ook wel heel leuk vind! - Die Richard Gere was wel een lekker ding zeg.
- Wat ziet Luke Perry er op de "nu" foto oud uit zeg!
En Fergie herken ik helemaal niet op de vroeger foto. - La Toya is ook een knappe vrouw zeg... Pfff wat denken die mensen wel niet?
- Ik vind Amy Winehouse als kind best weird.While money can`t buy happiness, it certainly lets you choose your own form of misery - Groucho Marx
- Shannen Doherty is dus écht niks veranderd!Volg je hart, want dat klopt.
- Shock & horror. Andrew Ridgeley is kaal en grijs!!!Sjeeeezus man haal die kop eens uit je kont
- Peter Jackson ziet er zowaar normaal uit! Maar aiaiai, wat zijn sommigen afgetakeld. En Haley Joel Osmont met baard?
Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal. - Wat hebben er ook veel iets aan hun gezicht laten sleutelen!
- quote:pimpelmeesje67 schreef op 03 november 2010 @ 21:47:
Shock & horror. Andrew Ridgeley is kaal en grijs!!!
Ik had hetzelfde.Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding - Pfoe wat ziet Edward Furlong er slecht uit zeg.
- Leuke siteRoept u maar !
Dit onderwerp heeft 16 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 05-11-2010 12:34.