Entertainment alle pijlers

Dat verwacht je niet van die celebrity...

30-07-2014 19:08 93 berichten
Sommige celebrities lijken alles wel te kunnen. En toch verbazen ze soms nog En van andere celebrities vraag je je weer af of ze überhaupt wel iets kunnen.



Zo was ik heel verbaasd dat Tom Cruise heel behoorlijk kan zingen. En... paaldansen!

Zie hier:

https://www.youtube.com/watch?v=0wTYEtHYbgs



Vertel, wie heeft jou verbaasd?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Nou. Wat een afknapper zeg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Playback.
Tom Cruise en banken: blijft heel erg eng.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 30 juli 2014 @ 19:32:

Tom Cruise en banken: blijft heel erg eng.



+1000



Maar op 1 of andere manier vind ik hem hier in deze clip nog enger dan bij de bank bij Oprah.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 30 juli 2014 @ 19:35:

[...]





+1000



Maar op 1 of andere manier vind ik hem hier in deze clip nog enger.Heul eng, dat kapsel, die hoofdband, die broek!
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb ik dit bekeken? ik was zoal geen Tom Cruise fan.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Tom doet nooit iets voor de helft.




Misschien ligt het er aan dat ik pas Rock of Ages heb gekeken (waar die clip in had moeten zitten) dat ik er zo anders over denk Een film die ik heel lang vermeed vanwege Mr Cruise trouwens.



Als je de kritieken moet geloven zingen alle acteurs in deze film zelf en daar was ik ook wel benieuwd naar.



Maar goed: niemand verbaasd door een of andere celebrity verder?
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 30 juli 2014 @ 19:37:

Waarom heb ik dit bekeken? ik was zoal geen Tom Cruise fan. Ik heb ook spijt dat ik gekeken heb.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is uit die verschrikkelijke film,ik zet zelden films af als ik begonnen ben met kijken maar deze dus wel.
Ik heb geen spijt, ik heb erg gelachen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuk weetje dat Bruce Dickinson, de zanger van Iron Maiden, piloot is en bevoegd om boeings te vliegen.



Om maar even de aandacht van mr Cruise af te leiden;)



Ik lees net dat hij ook erg goed kan schermen. Heeft aan de olympische kwalificaties meegedaan.



Multitalent deze man.
Alle reacties Link kopieren
TO denk jij echt dat je tom cruise van die paal ziet glijden? TIpje, géén hoofd te zien is géén ster die het zelf doet
quote:Mevrouw75 schreef op 30 juli 2014 @ 19:46:

Ik vind het een leuk weetje dat Bruce Dickinson, de zanger van Iron Maiden, piloot is en bevoegd om boeings te vliegen.



Om maar even de aandacht van mr Cruise af te leiden;)



Ik lees net dat hij ook erg goed kan schermen. Heeft aan de olympische kwalificaties meegedaan.



Multitalent deze man.Ja, da's waar ook! Hij droogt ook trouwens niet heel vervelend op:

Alle reacties Link kopieren
Vreselijk, je kunt Tom nog zo stoer aankleden, hij blijft braaf.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:nina1966 schreef op 30 juli 2014 @ 19:53:

TO denk jij echt dat je tom cruise van die paal ziet glijden? TIpje, géén hoofd te zien is géén ster die het zelf doet In deze clip idd lastig te zien of hij het zelf is, dat is waar. In de rest van de film beweegt hij toch heel aardig (de rol van verlopen rockartiest in ogenschouw nemend ), dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Dat Bieber op z'n bakkes gemept is door dat elfen kereltje Orlando Bloom. Het leek me altijd nogal een euh watje
Ja en?
quote:redhothead schreef op 30 juli 2014 @ 19:54:

[...]





Ja, da's waar ook! Hij droogt ook trouwens niet heel vervelend op:

[afbeelding]

Idd, zeker niet vervelend!

Sinds ik weet dat John Travolta het tot piloot heeft weten te schoppen kijk ik er niet meer zo van op als een andere celebrity ook piloot is. Maar dat schermen vind ik dan wel weer cool!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 30 juli 2014 @ 19:57:

Vreselijk, je kunt Tom nog zo stoer aankleden, hij blijft braaf.



Krampachtig vasthoudend aan zijn rol van action hero..

Hij is sinds begin jaren 90 al niet meer stoer en cool
Kevin Costner speelt ook in een band.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het grappig en verrassend dat Hugh Jackman kan dansen,om de een of andere reden had ik dat niet verwacht.

Hugh Jackman
Dat ze clandestien winkelen: Winona Ryder toch?
Dat ze vreemd gaan: prins Charles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven