Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het ook. Ik zal er niet speciaal voor thuisblijven, maar als ik het toevallig zie, blijf ik kijken.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Heb precies hetzelfde, vandaag ook weer een stukje van de herhaling gezien na dwdd en de platheid is stuitend maar kan het ook niet laten, wat is dat toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
de pfaffs...Ik vroeg me echt serieus af waarom dit in ***naam wordt uitgezonden. Volgens mij kijkt er geen hond naar, maar het wordt steeds weer herhaalt. Krijgt RTL er soms geld toe voor?
Alle reacties Link kopieren
Ik tel er al 3 die kijken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jaahaaaa, ik kijk ook! Vooral die Kelly is supergrappig - die zou natuurlijk gewoon ergens in een supermarkt werken als d'r papa niet rijk en beroemd is (wie noemt z'n kind nou Shania.....tsss..)
Alle reacties Link kopieren
Zijn de smileys nu helemaal verdwenen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren




Even testen dus.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het ook wel es op vrijdag avond.

Soms betrap ik me er ook wel es op dat ik der om moet lachen.

Best fout he....
Alle reacties Link kopieren
quote:lavenderleo schreef op 18 november 2009 @ 23:51:

Jaahaaaa, ik kijk ook! Vooral die Kelly is supergrappig - die zou natuurlijk gewoon ergens in een supermarkt werken als d'r papa niet rijk en beroemd is (wie noemt z'n kind nou Shania.....tsss..)Superordi bedoel je toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Superordi - maar da's juist supergrappig. Ik verbaas me er gewoon over dat zo iemand bestaat.



Heeft je man gewoon een t-shirt aan met 'eating pussy' ... en ga je dat dan ook nog aan je vader proberen uit te leggen... genant!!!
Alle reacties Link kopieren
Ken alleen deze uit mijn hoofd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien is de reden wel dat ik het allemaal niet begrijp...



Ik begrijp niet dat 2 van de 3 kinderen in Brasschaat wonen terwijl zij toch niet zo´n superbaan hebben. Of al die schnabbels moeten veel opleveren natuurlijk.

De enige dochter met nog een beetje baan is debby met haar schoonheidssalon, maar zij woont in een bovenwoninkje (natuurlijk mooi ingericht door de sponsor) boven de zaak zonder zelfs maar een tuin te hebben.



En dan Jean Marie die overal als een held wordt binnen gehaald en er zelf nog in gelooft ook. Terwijl volgens mij heel Belgie ook genoeg heeft in de Pfaffs, maar er ook gewoon niet voor uit durven te komen.
Alle reacties Link kopieren
:puke:
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Begrijpen doe ik er ook niks van, tenenkrommend vermaken wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik moest even mn smilies testen. Alleen die jumpert jumpt niet.



Ik ben het wel eens met je LouisaVuitton.



Ik dacht dat Kelly en Lindsay bij hun ouders wonen.

Kelly doet heel af en toe modellenwerk volgens mij en had een kledingzaak (is failliet). Sam doet veel schnabbels (geen idee wat dat schuift).

Wat Lindsay en haar man doen weet ik nog steeds niet. Vind ik trouwens ook het minst leuke koppel.

Ik vind die Jean Marie een hork van een kerel, heb ergens gelezen dat Carmen aan de drank is.

Dus ja, ik begrijp het ook niet en toch kijk ik.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
De jumpert jumpt wel hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha Noa, dan kijk je zeker nooit naar de afleveringen vrijdagavond. Daar woont inmiddels iedereen op zichzelf.



Die man van lindsay is autoverkoper volgens mij. Zij zelf ´werkt voor haar vader´.....



Ben wel blij nu al zoveel ´onwetende´medestanders te hebben (dit is de enige smiley die ik uit mijn hoofd ken)
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke familie,lekker close met elkaar ,maar volgens de ''bladen;; is papa pfaff erg dom geweest,en hebben ze nu een belastingaanslag aan hun broek van hier tot tokio......heeft ie voor niks al die overhemden en petjes met reclame gedragen...



Echt,vind het leuk om te kijken maar die JM is zooooo dom...
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte fans/freaks deze hilarische website:



www.jmpfaff.be



Complete bio's van alle Pfaffs!
quote:louisavuitton schreef op 18 november 2009 @ 23:39:

Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?Ik snap echt niet als jij je aan een programma ergert dat je er dan ook nog naar kijkt. Als ik mij erger dan zap ik door. Dus ergens vind je het dan ook wel leuk. Toch??
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken ook, maar wij vinden het wel leuk. Ok...bij de stukjes van JM is het meestal tenenkrommend, maar bij de anderen vinden we het toch wel leuk om te zien.



En inderdaad... als je je ergert, dan moet je niet kijken.



Debby en Nicolas wonen inderdaad in een bovenwoning, maar trekken er regelmatig op uit in de natuur. Er zijn hier in Nederland toch ook mensen die in een appartement wonen. Ik zie het probleem echt niet.
Ik kijk het ook, het is pure verwondering over die mensen dat ik het kijk.

Die chagrijnige Debby met d'r hersenloze man, Kelly die alleen maar mooi (?!) kan zijn met die krielkip van een man die net een kleuter is, etc.

Het gaat in order geval echt nergens over
Alle reacties Link kopieren
Blijf ook wel eens hangen als ik erlangs zap.

Wat een ergernis zeg

Kinderen die op hun zesde nog dag en nacht met een speen in hun mond rondlopen;

Een man die zijn bed niet uit te krijgen is en naar mijn idee alleen maar aan sex denkt ;

Een moeder die dag en nacht aan het sloven is voor haar gezin;

Een stel dat volgens mij helemaal niet van elkaar houdt.

:puke:



Alleen Lindsey en dave vind ik enigszins "normaal"

Weet trouwens dat Dave in een autozaak werkt.
Alle reacties Link kopieren
Soms kijk ik het ook weleens,even verstand op nul en kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven