Amai, Amai,
Het is wel erg opvallend van Nicholas, he, als iedereen hetzelfde zegt.
De moeder van Nicholas leek een heel lief, gevoelig mens. En ook een leuke broer.
OOk een familiedingetje lijkt het; tetten horen erbij!!!
Denk ook dat Nicholas toch besloten heeft in de kast te blijven en vader en huisman te zijn en echtgenoot dus. Maar ik denk dat Debby dus al tien jaar op haar tenen loopt en haar huwelijk daar niets aan zal veranderen. Want het lijkt wel alsof er altijd zoveel spanning is daar. Maar ja, de sex zal wel geweldig zijn.
Dat is bij Lindsey en Dave dus duidelijk niet zo, want als die naast mekaar zitten straalt daar geen enkele passie of vuur vanaf, alleen schaapachtige overtuiging van hun liefde van lindsey en gespannen Dave. Dat van die minnaar was natuurlijk projectie, hij wil zelf een minnares. Hoe hij ook reageerde; 'natuurlijk, gij moogt het kot houen, maar van de kinderen blijf je af.'' Soms denk ik dat Dave haar echt haat, en hij heeft zeker een pintekes probleemke ontwikkelt,
Sam is een mongool, en nu hij ouder wordt ook nog dement,
Kelly wordt steeds mooier, ik denk dat dat nog een wendingkje gaat nemen;
Den broer van den Nicholaas misschien...
Jean Marie ligt altijd opeens ergens te slapen met een kleuter tegen hem aangeknuffeld, ik vind het wel schattig, hij is natuurlijk gewoon een domme voetballer en al dat geklep en gezaag, maar zijn kleinzoons vinden altijd rust bij hem en dat is toch mooi!!! Al komt het wel wat ongeinteresseerd over.
Ik denk dat hij gewoon een jonge mooie vrouw wil; Louisa, Binkie en al die anderen, er is genoeg voor iedereen!!!