Entertainment alle pijlers

De grote improvisatie show / RTL weekend programma's

01-08-2014 22:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dit nu zo te kijken en ik word er een beetje zenuwachtig van.



Het is een typisch RTL 4 programma met veel gelach om niks en een hoog schreeuw gehalte. Ook lijkt het alsof het 'lachsalvo' wordt ingedrukt bij de audio afdeling.



Wat vinden jullie irritante programma's?



Ohja, en met die zoemer heb ik nooit begrepen.

Dat hadden ze ook bij de Lama's.
Rien du tout, ou out de suite?
Gewoon een slechte kopie van de lama's. Sommige grappen zijn leuk, andere gaan echt nergens over.

(Snackbar in Libië??)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er geen improvisatie bij en is alles gepland. Dat gevoel had ik bij de lama's ook al.



En het is sowieso niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hoe hysterischer hoe beter lijkt het motto te zijn bij RTL. Komt heel nep en gemaakt op me over.



Ze zijn niet aan mij besteed, maar ze zullen wel scoren, anders zouden er niet zoveel van dat soort programma's zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van Holland vind ik ook zo'n programma.



Als Linda niet minstens vijf keer in haar broek geplast heeft van het lachen (om niks), zenden ze de uitzending volgens mij niet eens uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een slap aftreksel van de lama's.

Zonde dat de Lama's niet meer bestaan. Ik heb soms huilend van t lachen op de bank gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Wat er zo leuk was aan de Lama's heb ik ook nooit begrepen trouwens. Wat ze uitzenden op tv was het aller-aller-allergrappigste van zes uur aan improvisatiemateriaal. Dat is toch sneu? Ga dan een week met elkaar om een tafel zitten en bedenk iets dat écht grappig is.





Ik zal wel gewoon een zeikerd zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 02 augustus 2014 @ 00:11:

Ik vind het een slap aftreksel van de lama's.

Zonde dat de Lama's niet meer bestaan. Ik heb soms huilend van t lachen op de bank gezeten.Me too
Rien du tout, ou out de suite?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven