Entertainment alle pijlers

De jongens tegen de meisjes

19-04-2014 21:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou zo preuts? Ik zit "de jongens tegen de meisjes" te kijken met mijn dochter van 12 die zich hier al de hele week op verheugde.

Net als in het vorige seizoen erger ik me rot aan al die sexvragen en sexopmerkingen die de woonkamer ingeslingerd worden.

Sex, trio's, vreemdgaan, masturberen, etc.

Dat is toch niks om met je kinderen te kijken op een zaterdagavond? Wat vinden jullie er van?
Ik vind het sowieso een infantiele show en snap echt niet dat mensen hier voor hun plezier naar kijken. Kijk liever naar "de kwis".
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zelf never nooit kijken, maar m'n dochter vindt het leuk. Ik gun haar zo'n gezellig zaterdagavond-gevoel, dus wij kijken.
Alle reacties Link kopieren
Is dat misschien niet juist de reden dat je dochter zo graag wilde kijken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gekeken maar ik heb niks vreemds gehoord eigenlijk. Maar ik kijk dan ook niet met kinderen.
Alle reacties Link kopieren
En ik vind het ook een infantiele show. Daarom zit ik ondertussen ook te forummen.
Alle reacties Link kopieren
@Fame: nee hoor, dochter is écht nog heel onschuldig. Het ging ook even over impotent en toen ik vroeg of ze wist wat dat was gaf ze aan het niet te weten. Ze vroeg het verder ook niet, dus ik heb het maar even zo gelaten.



@Zomerfreak: de vraag aan de mannen met wie vriendin liever een trio heeft (een man of een vrouw) of of je als vrouw de voorkeur geeft aan een slippertje met de beste vriend van je zoon of de beste vriend van je man zijn zomaar twee voorbeelden. Het zal idd wel meer opvallen als je met kinderen zit te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel vermakelijk en zou gerust met zoon van 10 kijken. Ik geloof dat wij vrij open zijn op seksgebied, ik hoor niets dat onbespreekbaar is bij mij thuis.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Volgens mij is het niet bedoeld voor kinderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven