Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.

Entertainment

Een dag voor de kroning ;-)

1. Is een prinselijke wip (neuk)anders dan een Koninklijke wip (neuk)? zat het mij zomaar af te vragen.. Zou WA tegen Max zeggen, nu doet de prins het met je, en morgen lig je in bed met de Koning?
    Hoe zouden ze zo de laatste dag doorbrengen als familie en gezin zijnde

X-D
Log nu in om te reageren
  1. Ik vond het gisteren ook zo mooi dat je zag dat Amalia voor het eerst naar de basisschool ging en tegen de juf zei: 'ik heb een prinsessenrugzak!'
  2. Ik heb Beatrix twee keer in het echt gezien. Ik vond dat ze verbazingwekkend klein was, maar man... Wat een uitstraling! Ik zwaaide heel onbenullig naar haar (het was op mijn werk) en ze zei 'daahaag' terug. Grappig moment.
  3. quote:
    charlottew88 schreef op 29 april 2013 @ 14:59:
    [...]

Ja of dat ze naar het toilet is geweest en haar rok nog in haar panty zit. Of een stuk van de wcrol en dat ze dit niet merkt en dus met WA met een wcrol achter haar aan naar de huldiging schrijd en dat zij denkt waarom wijzen en lachen al die onderdanen zo naar mij.

Lex: Maxie, schatje... ze lachen zo naar je omdat.. nouja kijk maar je achterwerk..

Maxima: hihihihihi OEPSSS
    http://cdn.revistavanityfair.es/uploads/images/thumbs/201305/maxima_zorreguieta_estilo_libre_657217670_1200x800.jpg
  4. quote:
    GiuliettaCapuletti schreef op 29 april 2013 @ 15:03:
    Morgen mag de pruik eindelijk af, na al die jaren.

[afbeelding]

Hahahahaha :rofl:

Wat een heerlijk topic dit
  5. Ik heb Bea nog nooit in het echt gezien. * Jaloers!* X-D

Ik vind haar altijd zo sympathiek. Ik :heart: het koningshuis.
  6. Gisteren bij de 25 lieten ze de toespraak van Beatrix zien na de aanslag in Apeldoorn.

Haar gezicht en hoe ze sprak.. mijn hart brak. Wat een mens. Volgens mij is ze ook een hele leuke oma X-D
  7. Ze zei gisteren: 'oma zijn is heel leuk, een voorrecht. En ze laten me gelukkig ook wel eens oppassen.' Haha. Hoe zou dat gaan, daar ben ik nou HEEL benieuwd naar.

Op mijn werk was een verrassingsbezoek van de Koningin. Het was nergens van te voren aangekondigd om veel toeloop te voorkomen (ik werk in een ziekenhuis). De tweede keer was in Madurodam. We hadden toevallig familiedag die dag. En ik kwam per toeval in het persfotografen vak terecht. Mooie foto's kunnen maken. X-D
  8. quote:
    Sopsi schreef op 29 april 2013 @ 15:00:
    [afbeelding]

Speciaal voor de gelegenheid :rofl:

:rofl:

Maar even serieus...als je die oranje pieken wegdenkt, ik denk dat een kort koppie haar best zal staan!
    Ik ben mijn eigen bananenschil
  9. quote:
    Sopsi schreef op 29 april 2013 @ 15:08:
    [...]

Lex: Maxie, schatje... ze lachen zo naar je omdat.. nouja kijk maar je achterwerk..

Maxima: hihihihihi OEPSSS
    [afbeelding]
    Heel toepasselijke foto :rofl:
    Je zit op violen, al gaat er soms iets onbenulligs mis, altijd zul je weer in gaan zien, hoe mooi het leven bij de viooltjes is.
  10. Ik vond bij het programma van gisteren zo duidelijk te zien hoeveel ze 'ontdooid' is tijdens haar periode als koningin. Mooi om te zien. Ik vond het een ontroerend portret, vooral toen Claus zei: thank you, Beatrix. Die reactie daarop ook van haar :heart:
  11. quote:
    GiuliettaCapuletti schreef op 29 april 2013 @ 15:16:
    Ze zei gisteren: 'oma zijn is heel leuk, een voorrecht. En ze laten me gelukkig ook wel eens oppassen.' Haha. Hoe zou dat gaan, daar ben ik nou HEEL benieuwd naar.

Op mijn werk was een verrassingsbezoek van de Koningin. Het was nergens van te voren aangekondigd om veel toeloop te voorkomen (ik werk in een ziekenhuis). De tweede keer was in Madurodam. We hadden toevallig familiedag die dag. En ik kwam per toeval in het persfotografen vak terecht. Mooie foto's kunnen maken. X-D
    Ohh, wat gaaf!
  12. Beatrix met 'losser' haar dan normaal:
    http://www.petersmulders.nl/500px/Juni%202003/Koningin%20Beatrix%20220203678.jpg

http://avro.nl/Images/tcm17260336_Medium.jpg

(En met dit geshopte haar lijkt ze Hummie van der Tonnekreek wel...)
    http://nieuws-2.nl/nieuwsnl/novum/265/750527.jpg
  13. quote:
    Ergens naast deze camera links sta ik. Haha.
    http://bin.snmmd.nl/m/m1fzb0kacq7x.jpg
  14. Grappig hè, als je haar dus met losser haar zou zien lopen, zou je haar volgens mij niet 1, 2, 3 herkennen. Is ze een gewone, nette mevrouw. Kan je nagaan hoe Beatrix is verbonden met haar kapsel.
  15. Ja, absoluut. Zonder dat kapsel is ze 'gewoon' een oudere dame. Een oma. Helemaal niet zo herkenbaar. Ik zou als ik haar was in mijn vrije tijd lekker een ander kapsel aannemen en redelijk incognito door Baarn gaan wandelen. ;-)
  16. Eigenlijk heel slim van haar ;-) Hop, ander kapsel en gaan met die banaan X-D
  17. Als ze een ander kapsel neemt kan ze heerlijk anoniem over straat X-D

En dan een pruik bewaren voor officiële dingen.
  18. 5 REGELS OM VRIENDEN TE ZIJN MET JE EX

Vrienden zijn met je ex is lastig voor elkaar te krijgen, maar wel mogelijk. Check de gouden regels om een vriendschap op te bouwen.

Lees verder

19. Crosspost dus ;-)
  20. Zou ze voor morgen gelijk een afspraak hebben? ;-)
  21. Het ‘betonnen kapsel’, ‘de helm’ of ‘het gebeeldhouwde hoofd’ is in 1965 voor Beatrix ontworpen door de Parijse meesterkapper Alexandre. Hij adviseerde haar destijds maar meteen om de grondvorm van zijn coupe nooit te veranderen en dat heeft ze ook nooit gedaan. Deze boblijn met laagjes, want dat is het, is werkelijk een duizend-dingenkapsel: te stylen tot een halo-achtige dos, tot informele dracht tijdens verrassingsbezoeken in den lande en lekker makkelijk op vakantie of anderszins privé.
  22. Het stond haar wel mooi. Het was niet een kapsel dat ik thuis zou proberen... maar het hoorde wel bij Beatrix.

(nouja kan ook in tegenwoordige tijd, het zit er nu nog op X-D)
  23. Is het heel erg als ik zeg dat ik m voor geen meter vind lijken? X-D
  24. Iets urgents wat mij bezig houdt: Ik moet nog werken tot vijf uur en kan ik daarna nog oranje tompoucen krijgen, denken jullie?
  25. Vast wel. Supermarkten zijn gewoon vanavond open. Misschien lukt het niet bij de eerste de beste maar ze moeten nog ergens zijn.

Morgenochtend zijn ook de supermarkten open.
Log nu in om te reageren