Entertainment alle pijlers

Eens op een andere manier je verjaardag vieren?

13-06-2013 17:46 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over enkele weken ben ik jarig en wil mijn verjaardag eens anders vieren. Niet "gewoon" standaard thuis, maar eens iets aparts.



Het feestje is voor een kleine selectief groepje. Wat familie en vrienden. Maar qua kosten wil ik het niet al te dol maken. Dus uiteten met z'n allen wordt te duur. Ik heb overigens mijn verjaardag al eens gevierd in de buitenlucht op een veldje.



Hebben jullie misschien leuke ideeen of tips?
Alle reacties Link kopieren
LSD door de ranja mengen, gegarandeerd feest in de buitenlucht



Ik lees graag mee, ben ook wel benieuwd naar wat nieuwe input. Heb op grotere feesten wel altijd iets dat later als aandenken kan dienen, bijvoorbeeld een doek waar de gasten op konden schilderen of schrijven. Eigenlijk altijd veel respons op gehad, en je houdt er dus een tastbare herinnering aan over.
Alle reacties Link kopieren
En brunchen dan? Dat is goedkoper dan een diner maar misschien ook wel te duur...
Alle reacties Link kopieren
Vriendin is ook deze maand jarig. Die heeft vorig jaar een hele leuke picknick georganiseerd in het park. Kleedje mee, koelboxen met wijn en fris, quiches, taartjes, muffins, sandwiches. Heerlijk uitgestrekt in het gras liggen of in kleermakerszit met elkaar kletsen, was echt goed geslaagd!



Oh, die had je al gedaan
anoniem_162864 wijzigde dit bericht op 13-06-2013 18:09
Reden: lézen Louba!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een activiteit zoals bowlen, klootschieten, midgetgolf
Alle reacties Link kopieren
Discozwemmen
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
High-tea?
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
Wel thuis maar dan iets speciaals? Een vriendin van mij heeft eens een high tea thuis gedaan maarrrr, we moesten wel met hoed komen Ik vond het eerst niks maar bleek hartstikke leuk.



Of een thema, alles groen of roze ofzo.



Ben benieuwd of er nog echt originele ideeën komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 13 juni 2013 @ 18:30:





Ben benieuwd of er nog echt originele ideeën komen.
Ik was eens op een verjaardag waarbij de jarige in kwestie een ontbijtje had georganiseerd.

Dus ze had ons allemaal heel 's ochtends vroeg uitgenodigd om echt 930 ofzo en toen gingen we ontbijten.

Daarna hebben we de hele dag bordspelletjes zitten doen in de tuin en iedereen was gebleven dus toen zijn we 's avonds maar gaan barbecuen met z'n allen.

Dat was echt gezellig
Alle reacties Link kopieren
9.30 uur is toch niet sochtends heel vroeg?



Maak er en soort van kinderfeestje van... Speurtocht uitzetten, cakejes versieren.

Zal voor de meeste al een tijdje geleden zijn
Yarn is cheaper than therapy...
Vast niet jouw smaak maar toch: ik vier mijn 30ste verjaardag in een pretpark dit jaar. I love pretparken!
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel mensen komen er, welke leeftijden, wat mag het kosten, uit of thuis?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Is er niets leuks te vinden bij de VVV in je stad; rondvaart, steppen door het centrum, bierfiets, Solextocht, dat soort werk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een spel doen dat je met veel mensen kan spelen? Zoals weerwolven?
Een vriendin van mij heeft bij haar verjaardag een kamer in haar huis verduisterd en een feestje in het donker gegeven. Iedereen moest goed de zintuigen gebruiken. Drinken zat voor de zekerheid wel in plastic bekertjes....



Was erg grappig...

Na een uurtje een kaars aangedaan voor een beetje licht.
quote:Captain_Obvious schreef op 13 juni 2013 @ 20:00:

Een spel doen dat je met veel mensen kan spelen? Zoals weerwolven?Jaaaa of levend Stratego.
Alle reacties Link kopieren
quote:olivia1 schreef op 13 juni 2013 @ 19:26:

Vast niet jouw smaak maar toch: ik vier mijn 30ste verjaardag in een pretpark dit jaar. I love pretparken!Best duur als je weinig budget hebt...
Voor een verjaardag wel haaknaald
Alle reacties Link kopieren
Tja, er zijn echt heel veel leuke dingen maar TO schrijft dat uit eten al te duur zou worden dus.......





kinderboerderij?

dierentuin en dan daar picknicken.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om ongeveer 15 personen. Waarvan de jongste 25 is en de oudste 81 en wat minder mobiel. Helaas ook een oom en een tante die lichaamlijk minder aankunnen. Dus picknicken gaat niet lukken. Was wel een heel leuk idee geweest.



Bedankt alvast voor de reacties en het brainstormen.



Ik vond de solexrit wel erg leuk. Dat is ook mogelijk hier. Het pretpark was trouwens ook een heel leuk idee geweest. Maar helaas niet redelijk in de omgeving.
Kinderfeestjes zijn meestal lowbudget, dus ik denk in die richting:

Speurtocht in het bos?

Cupcake versieren, t shirt beschilderen, schilderij maken?

Waterflessen voetbal, of waterpistolen - waterbalonnen gevecht?

Een jeu de boulles competitie?
Jippie, ik betaal geen entree voor iedereen, dat doen ze zelf. Ik hoef dan natuurlijk geen cadeau meer.
Alle reacties Link kopieren
Dat hebben hun dan wel zelf bedacht, neem ik aan olivia?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
een fluisterbootje huren en dan onderweg picknicken lijkt mij erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven