Entertainment alle pijlers

Eurovisie Songfestival Anouk - Birds

10-03-2013 19:57 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen wordt officieel het nummer van Anouk gepresenteerd.



Voorproefjes en radio opnames zijn al op internet te vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=qIEny8vJ99w



Ik heb hoop, jullie?
Alle reacties Link kopieren
Geen schijn van kans.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ze eindelijk het songfestival eens gaan afschaffen. Zonde van ons belastinggeld.
Tja, ik vind het niet echt een pakkende melodie eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal niks. Heb het 'doorgespoeld' geen zin om het helemaal te luisteren. Ik verwacht van haar een wat vlotter, sneller, moderner, vrolijker nummer.
Alle reacties Link kopieren
Het zou mij hogelijk verbazen als dit ver komt. Ze heeft veel betere nummers gemaakt m.i.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik zit steeds te wachten wanneer het gaat rocken. Maar dat kwam niet en heb het bij 1.52 maar afgezet. Vind het niks. Hoop dat het beter klinkt live. Ik heb er een hard hoofd in...helaas.
Ik geloofde eerst niet eens dat het Anouk was, grappig wel: ze klinkt een beetje als Bonnie Beecher, in dat lied 'Come wander with me' dat ooit voor de RVS-reclame gebruikt werd (link)



Al komt het zo te horen vooral door de telefoon, in die andere stukjes op internet is ze veel meer herkenbaar.
No chance in hell...
Alle reacties Link kopieren
Hopeloos nummer. Hoop dat er na het verlies van 2013 eindelijk een einde komt aan deze geldverspilling.
Alle reacties Link kopieren
Nope, dit wordt weer helemaal niets.

Zo moeilijk is het toch niet???
Ja hoor dit is zeker een winnaar.....



......als het 1950 was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Dit doen ze dus bewust. Ieder jaar komt Nederland met een kutnummer dat toch geen kans maakt om te winnen, want er is natuurlijk geen geld om het jaar daarop Eurovisie songfestival in NL te gaan organiseren. Dit zijn gewoon politieke spelletjes.
Ik viel in slaap, ik snap hier niks van. Hádden we eindelijk een kansje met Anouk...komen ze hiermee!

Voor mijn gevoel past dit niet bij haar, zet dan Caro Emerald met dit nummer neer..pff.

Rock doet het goed op het songfestival, en laat Anouk daar toevallig erg goed in zijn!
Suuls, dacht ik ook al. Kunnen ze beter helemaal niet meedoen, want kost ook geld. En Anouk schopt altijd stennis, sta je nog voor lul ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je het veel beter horen. Ik vind het prachtig, maar ik vraag me af of het een kans maakt.



http://www.youtube.com/watch?v=of0Yx1KK700
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ben echt verbaasd dat dit het nummer is. Had iets totaal anders verwacht. Ik vind het op zich wel leuk, maar dit gaat ten onder in het kabaal van het festival.
O christus, ik word er bijna depressief van. Maar dat heb ik toch al gauw bij een Anouk nummer.....
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat 'em niet worden, helaas. Ik had van Anouk ook wat beters verwacht.
Alle reacties Link kopieren
dit is toch niks voor Anouk??

ik had ze liever flink horen rocken..jammer
Helemaal niet onprettig maar er komt maar geen "hoogtepunt". Gewoon een reeks jaren 50 noten die best leuk klinken maar wel beetje saai, te saai voor dit.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een lief slaapliedje...
Wat 'n RUK-nummer zeg! Dat is helemaal niet Anouks stijl. Waarom hebben ze haar geen vrije hand gegeven zelf met 'n fatsoenlijk nummer te komen?

Hopelijk wordt dit de allerlaatste keer dat ze met die schijnvertoning mee doen trouwens.
Ik vind Anouk een leuk mens met een dijk van een stem, maar net als missmicky word ik een tikkeltje depri van de Anouk vandaag de dag. Ik verdenk haar er nog wel van dat ze met een heel ander nummer gaat komen voor het songfestival, want met dit nummer (op deze manier gezongen) gaat ze af als een gieter.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 10 maart 2013 @ 20:57:

Wat 'n RUK-nummer zeg! Dat is helemaal niet Anouks stijl. Waarom hebben ze haar geen vrije hand gegeven zelf met 'n fatsoenlijk nummer te komen?

Hopelijk wordt dit de allerlaatste keer dat ze met die schijnvertoning mee doen trouwens.Dit ís haar eigen initiatief hoor. Zij is zelf met dit liedje gekomen, als ik me niet vergis heeft ze het zelfs zelf geschreven
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven