Entertainment alle pijlers

Eurovisie Songfestival Anouk - Birds

10-03-2013 19:57 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen wordt officieel het nummer van Anouk gepresenteerd.



Voorproefjes en radio opnames zijn al op internet te vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=qIEny8vJ99w



Ik heb hoop, jullie?
quote:Banba schreef op 10 maart 2013 @ 21:18:

[...]





Dit ís haar eigen initiatief hoor. Zij is zelf met dit liedje gekomen, als ik me niet vergis heeft ze het zelfs zelf geschrevenJa maar liefst twee jaar lag het op de plank bij Anouk begreep ik. Had ze het daar maar laten liggen denk ik dan...
Alle reacties Link kopieren
Zonde! Had hoge verwachtingen
Alle reacties Link kopieren
Ik had hoop toen Anouk het eurovisiesongfestival namens Nederland zou gaan doen, maar dit nummer.... neuh, daar zie ik geen finale plek van komen.
Wat een klote nummer, slaapwekkend, terwijl de meeste landen een swingend geheel er van maken/ Ben benieuwd wat ze er als "show"bij aantrekt.

Kansloos dit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een mooi nummer; denk er nog even een groots orkest bij!

Ze valt er in ieder geval mee op, tussen alle huppel-trut-holadiejé-holadiejo nummertjes.

Ik denk dat het wel slim is, zo'n nummer, nu zangeressen als Adele het zo goed doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 maart 2013 @ 17:00:

Ik vind het wel een mooi nummer; denk er nog even een groots orkest bij!

Ze valt er in ieder geval mee op, tussen alle huppel-trut-holadiejé-holadiejo nummertjes.

Ik denk dat het wel slim is, zo'n nummer, nu zangeressen als Adele het zo goed doen.

Stuur in dat geval Sandra van Nieuwland, die zingt veel meer die stijl, maar doe dit alsjeblieft niet met Anouk! Dat matcht gewoon niet.



En dan nog hoor ik het liefst een rauwe rockende Anouk op het songfestival.
Spreuken 18:2
Ik vond het wel een mooi liedje, maar het maakt geen schijn van kans op de eindoverwinning.

Maar ik ben allang blij dat we ons niet kapot hoeven te schamen voor onze inzending zoals de afgelopen jaren... Als ze de finale haalt vind ik het al knap.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk!

Vreselijk!

Vreselijk!

Hoop dat we volgend jaar wel de finale eens gaan halen!
Alle reacties Link kopieren
Nog meer bn'ers die het mooi vinden

http://www.telegraaf.nl/p ... s_geloven_in_Anouk__.html
Verschrikkelijk. Wat een saai, deprimerend nummer... Ik dacht: "Yes, Anouk! Dat wordt dus een lekker rocknummer en maken we eindelijk weer eens kans!" Maar ik denk dat we de finale niet eens halen...
Alle reacties Link kopieren
De stem van Sandra van Nieuwland past beter bij dit nummer.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ach, ach, ach, wat een zeiklied. Ligt het aan mij of neemt Anouk het allemaal niet zo serieus? Of is ze ons allemaal aan het foppen en komt ze straks met een geheel ander nummer op de proppen? Neemt niet weg dat ze met dit nummer ook weer een schitterende stem heeft, maar ervaring leert ons dat "mooi kunnen zingen" geen enkele fluit uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
't gaat 'm niet worden helaas.
Duss....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit nummer trouwens wel beter als shalalie shalala van sieneke.
Duss....
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaja007 schreef op 11 maart 2013 @ 20:25:

De stem van Sandra van Nieuwland past beter bij dit nummer.Alsjeblieft niet zeg, krijg echt jeuk van haar
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Tjongejongejonge, de Rockbitch die een soort waltDisney liedje zingt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nummer nog eens geluisterd. Ik vind het niks.
Duss....
Wat een ongelofelijke zeikplaat zeg.

Ben binnen no-time afgehaakt. Mag hopen dat ze stiekem iets compleet anders in petto heeft, ik vrees het ergste.
Anouk is toch helemaal geen rockbitch? Ze wil graag een rockbitch zijn, maar ze is het niet. Net als Kane, wannabe rockers.
Alle reacties Link kopieren
Ze is iig een bitch
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Wat een weeïg nummer zeg! Ik hoorde het vanmiddag op de radio bij Q en mijn mond viel echt los... Dit is toch totaal NIET wat je van Anouk verwacht! Ik vind het echt een nummer uit de Sound of Music.
Alle reacties Link kopieren
quote:belaaitafelt schreef op 11 maart 2013 @ 20:50:

Ik vind dit nummer trouwens wel beter als shalalie shalala van sieneke. Joh! Echt??
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, het scheelt wel dat ze een echte artiest is en niet zenuwachtig wordt van een groot publiek. Zoals Joan Francka die stond te zingen met van die grote bange ogen, als een hertje voor de koplampen. Waardoor haar stem ook nog een paar keer oversloeg.



Dat zie ik bij Anouk niet snel gebeuren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:miepje1971 schreef op 11 maart 2013 @ 21:35:

[...]



Joh! Echt??Jij niet?
Duss....
Ik vind het prachtig. Heel mooi nummer.

Of het 't haalt naast het Oostblok en Scandinaviëgeweld is de vraag maar ik vind het beeldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven