Welkom. Je laatste bezoek was vrijdag 30 juli 2010 19:42.
Dit onderwerp heeft 2937 reacties, en bestaat uit 118 pagina's. Je bent momenteel op pagina 117 van 118.
De laatste reactie is geplaatst op 12-03-2010 00:00. Dit onderwerp is gesloten!
- En hier weer verder met plaatjes plakken
Ik ben de mening toegedaan, dat de meeste meningen nergens op slaan.
- Dank voor alle oscarplaatjes! Ik vind geloof ik Helen Mirren het mooist. En Demi.Ik doe het zakje om de duit.
- Rihanna droeg Viktor en Rolf naar de Grammy's behoorlijk afgebrand daarvoor.
Ik vind veel van de jurken ook beter uitkomen in bewegend beeld.
Meryl Streep was wel een van mijn favorieten - Hebben jullie die actie van Sandra B. richting Meryl S. gezien? Ik zag het gisteren op het nieuws: nadat bekend werd dat Sandra de Oscar had gewonnen, leek het alsof ze Meryl wilde omhelzen en liet haar toen met haar armen in de lucht grijpen. Zag er zo raar uit...* aan stuurboord liggen kapers, lief, en aan bakboord zwemmen haaien, maar ik houd vannacht het roer wel recht *
- Dat heeft een geschiedenis. Ze hebben beide een golden globe of een emmy gekregen. Samen de prijs. Toen hebben ze elkaar op de mond gezoend. Ze deed dus net alsof ze dat weer ging doen. Vandaar, minder raar als je het weet, inside joke
- Michael J. Fox en vrouw

Katie Perry. De jurk is al eerder voorbij gekomen, maar ik vind hem echt heel mooi:)
Corey Haim......dood
Vond hem onherkenbaar als volwassene, misschien herkennen jullie hem zo?
- Barron Trump....toch best een schattig ventje

- quote:Bengelie schreef op 10 maart 2010 @ 23:01:
Dat heeft een geschiedenis. Ze hebben beide een golden globe of een emmy gekregen. Samen de prijs. Toen hebben ze elkaar op de mond gezoend. Ze deed dus net alsof ze dat weer ging doen. Vandaar, minder raar als je het weet, inside joke
Aha! Ik vond het er zo sneu uitzien, maar als dit de achtergrond is, heb ik niets gezegd.
Bedankt voor de uitleg, Bengelie!* aan stuurboord liggen kapers, lief, en aan bakboord zwemmen haaien, maar ik houd vannacht het roer wel recht * - quote:
Heeft dr armband nou afgegeven..???
En Katie P heeft V&R aan gehad met de Mtv Music Awards ofzo:
[afbeelding]I know how to do anything - I\'m a mom - 1x...Britannia wijzigde dit bericht op 11-03-2010 12:41 met 98%I know how to do anything - I\'m a mom
- Is dat niet zo'n opplak armbandje van Chanel (geloof ik)Voer geen oorlog, voer de eendjes
- hier ook 1x genoegMissLoki wijzigde dit bericht op 11-03-2010 12:53 met 72%Voer geen oorlog, voer de eendjes
- Ik kan zo moeilijk geloven dat Judith Osborn uit 1966 komt..

met Patries
- Patries

- n.a.v. het Leontien topic

- Yolanthe

bettypage wijzigde dit bericht op 11-03-2010 14:52 met 58% - Lieke van Lexmond

- Froukje de Both

hier nog zwanger
bettypage wijzigde dit bericht op 11-03-2010 15:00 met 11% 
Janice Dickenson- quote:MissLoki schreef op 11 maart 2010 @ 12:52:
Is dat niet zo'n opplak armbandje van Chanel (geloof ik)
Klopt!!!
...waarom een foto van Lieke op de plee?
- Michelle Pfeiffer, mooie vrouw
Noh dat maidje moet toch ook skaiten, ik denk da's leuk voor jullie!quote:
Graag gedaan, altijd fijn als mijn "nutteloze"kennis ineens nuttig isquote:Artemis schreef op 11 maart 2010 @ 10:17:
[...]
Aha! Ik vond het er zo sneu uitzien, maar als dit de achtergrond is, heb ik niets gezegd.
Bedankt voor de uitleg, Bengelie!
- Jessica Simpson

- Jessica Biel

Dit onderwerp heeft 2937 reacties, en bestaat uit 118 pagina's. Je bent momenteel op pagina 117 van 118.
De laatste reactie is geplaatst op 12-03-2010 00:00. Dit onderwerp is gesloten!