Entertainment alle pijlers

Goede films op Netflix

23-08-2014 20:12 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hejj



Ik ben helemaal gek van netflix maar uit het filmaanbod weet ik echt niet welke films goed, leuk, ontroerend, spannend, grappig of heel mooi zijn. Ik heb laatst de films The Shawshank Redemption en The Help gezien en ik vond de filmsmooi! Ik ben op zoek naar goede films op netflix, ik heb geen voorkeur als de films maar leuk zijn. Ik heb via google al gezocht, maar de top 10 van netflix nederland ben ik het al niet mee eens.



Ik ben dus op zoek naar leuke netflixfilms!
The English Patient, Big Fish zijn twee voorbeelden van films die je misschien wel mooi zou vinden.
Je kan, als een titel je aanstaat, op imdb.com of rottentomatoes.com kijken wat anderen wereldwijd ervan vinden.
http://www.telegraph.co.u ... est-films-on-Netflix.html



Dit vind ik echt een leuke lijst!

Ik weet niet of ze allemaal op de Nlse Netflix staan, maar anders kan je de hola unblocker installeren, dan kan je ook het aanbod van andere landen (in dit geval UK) zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mediahint erop staan. Ik kijk het amerikaanse aanbod. Eens kijken wat er gebeurd als ik hola erop zet.



De Help vond ik ook goed. Net zoals the rebound. Ik hou van films maar vind het nederlandse aanbod maar matig.



Ben erg dol op een goede docu zoals bridegroom en blackfish
De Marathon! school of rock is ook goed en Convicted werd ik ook door gegrepen
Alle reacties Link kopieren
Weinig goede films, vind ik. Maar waarom geen series? Er zijn echt een paar goede series op Netflix.
The world is not what it seems....
Alle reacties Link kopieren
Limitless, Salt. Toevallig dit weekend gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Moonrise kingdom is geweldig!!

Big Fish is ook tof.

Verder een aantal nederlandse toppers: achtse groepers huilen niet, alles is familie en alleen maar nette mensen etc

Voor kinderen ook veel leuks oa. Frozen Monsters inc Up
Life's a breeze heb ik laatst gekeken, erg grappig! Verder zie ik zo al Precious volgens mij en ik heb Mr. Jones, winters bone, Jackie, the lone ranger, take shelter, the cider house rules, happy thank you more please, midnight in paris, good will hunting, rain man, missing, the hole, en the human centipede in mijn lijst staan weet niet of dat allemaal wat is. Wat ik vaak doe, is kijken bij wat ik leuk vind en dan onderin krijg je suggesties van dingen die erop lijken. Daar vind ik vaak weer wat tussen dat ik nog wil zien dan.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft is remember me een echte aanrader! Prachtige film en op het einde stonden mijn armharen overeind.
Alle reacties Link kopieren
My Life in Ruins,

School of Rock,

At the end of the line.
Alle reacties Link kopieren
Blackfish, een hele goede documentaire over orca's in gevangenschap.
Alle reacties Link kopieren
Netflix had een leuke start maar het is toch allemaal afgenomen vind ik..
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen die een probleem hebben met het beperkte aanbod die netflix biedt.

Wil ik iedereen adviseren om Popcorn Time te downloaden super groot aanbod aan films en ook de nieuwe zitten er tussen met goed kwaliteit. echte aanrader!
Maar dat is illegaal. Netflix niet. Ik ben nog steeds super tevreden met Netflix! Voornamelijk qua serie's, maar ook wat betreft films en documentaire's kan ik me er goed mee vermaken.

Ik ben sowieso niet van het illegale, betaal er liever gewoon voor. Ik hoop dat we hier dezelfde kant op gaan als in Duitsland. Daar zijn gewoon al boetes uitgedeeld, prima wat mij betreft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven