Entertainment alle pijlers

Groeten van Max over veilingsites

29-08-2014 11:13 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Er is volgens mij nog niks over Groeten van Max.

Ik weet dat dit de laatste aflevering was maar wie heeft het afgelopen maandag ook gezien?



Er was een item over veilingsites en er was een gezin die veel via deze sites kocht. Ze hebben niet veel geld en mevrouw zit soms wel 10 uur per dag achter te computer te bieden(dan kun je ook werken toch?) en ze ergerde zich aan de rijke stinkerds die meteen ¤25,- boden bij de start.



Ik vond dit vrij apart eigenlijk deze mensen zouden er hier meer van zijn? Zelf koop ik ook wel eens via een site maar ik zit er echt niet 10 uur per dag achter en noem andere bieders ook geen rijke stinkerds.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is redelijk kansloos. Ga dan wat nuttigs doen voor de maatschappij.
Zij lijkt inderdaad een beetje bevangen door het psychologische spel van dat soort veilingsites.



Overigens kan ik niet helemaal plaatsen waarom ze zegt ''we hebben maar 70 euro per week te besteden als gezin.''?



Ik zie 2 enorme bossen rozen staan, 2 asbakken op tafel, 2 grote aquarium's, hij heeft veel tattoo's (duur om te laten zetten) en zij is helemaal behangen met goud en behoorlijk rond.



Ik denk dat als je (zegt) zo weinig te makken hebt, je prioriteiten ook niet zouden moeten liggen bij het mee uit eten nemen van je vader voor Vaderdag, of om de week met je kinderen naar een ander pretpark te gaan.
omroep Max
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook heel apart allemaal idd.

Je hebt met 70 euro per week toch wel andere prioriteiten.
Alle reacties Link kopieren
Programma niet gezien, maar zo'n vrouw is dan dus gewoon gokverslaafd in mijn ogen
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gezien. Ze zitten in de schuldsanering.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 29 augustus 2014 @ 11:38:

omroep Max



Ben je ook al fan?

Krasse knarren, de nalatenschap, droomhuis gezocht, moeder ik wil bij de revue.. allemaal van die heerlijk knusse programma's.

Tv zoals het vroeger was..
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die vrouw in het programma trouwens niet echt zo apart. Heb ook een paar collega's die zo zijn. Die kopen ("winnen") dingen die ze niet eens nodig hebben/ van plan waren te gaan doen, alleen maar omdat het zo goedkoop is. En die zitten er ook gerust uren voor achter de pc.

Wel opvallend vond ik inderdaad de aankleding van het huis etc, voor mensen die zo weinig te besteden hebben. Kwestie van verkeerde prioriteiten stellen. En bizar dat ze van plan was om op één dag naar zowel de dierentuin als een pretpark te gaan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven