Entertainment alle pijlers

Het mooiste meisje van de klas.

24-04-2014 22:20 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?

Vind het altijd een leuk programma.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel kijken maar mijn man kijkt naar Buch in de bajes.
Alle reacties Link kopieren
Shit, net gemist...:-(
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook altijd! Wist niet dat er weer een nieuwe serie was begonnen. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gezien. Is ze nu ook samen met iemand eigenlijk?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb niet gekeken. Ik keek ook naar Buch in de baaies.
Alle reacties Link kopieren
Ze zat in een klein fragmentje wel met iemand knus samen op het strand maar ze hebben er niks over gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Vond het een heel mooi meisje, deed me aan Vanessa Paradis denken. Ze was nu wel een beetje van haar glorie aan het verliezen.



Waarom ze op Ibiza zat en wat ze daar deed en of ze iemand had werd volstrekt niet duidelijk. Jammer, want verder was het ook niet een super boeiend verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Vooral veel mooie foto's gisteren, maar het verhaal was een beetje saai vond ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op donderdag 24 april 2014 22:59 Ik heb het ook gezien. Is ze nu ook samen met iemand eigenlijk?Ja, met Conrad de zeeman.
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Nee daar was ze van gescheiden, je zag haar inderdaad even op het strand met een jonge man
Alle reacties Link kopieren
Bijzondere vrouw gisteren, met bijzondere ouders ook.
Alle reacties Link kopieren
Vind dit een leuk programma, heb het alleen gisteren gemist.
Alle reacties Link kopieren
Mrsnem, tis dat ik een vriend heb anders mocht die Conrad de zeeman bij mij uithuilen. Wat een leukerd zeg.



Ik ga zo via uitzending gemist de aflevering van gister kijken.
Alle reacties Link kopieren
Leuke aflevering. Leuke vrouw.



@Nikkie, ik vond haar ouders - met name haar vader - heel verstikkend.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een leuke aflevering maar die ouders vond ik wel een beetje raar. Ze betrokken het zo op zichzelf,vooral die vader,dat ze op Aruba was getrouwd zonder hun.

Ben blij dat mijn ouders zo niet reageerden toen wij in het geheim waren getrouwd.



Kreeg trouwens meteen weer zin om naar Aruba te gaan toen ik daar die stranden en zee zag.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer wie gaat er ook kijken?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 05 februari 2015 @ 18:17:

Vanavond begint het weer wie gaat er ook kijken?Ikke Sjarreke, ( voor mij ben Jij het mooiste meisjes van het Viva forum).
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 05 februari 2015 @ 20:09:

[...]



Ikke Sjarreke, ( voor mij ben Jij het mooiste meisjes van het Viva forum). Wat lief dank je wel Eindje
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 05 februari 2015 @ 20:11:

[...]





Wat lief dank je wel Eindje

Niks te danken, en ik meen het oprecht.!

Je buitenkant ken ik natuurlijk niet, maar die kan niet anders als nét zó mooi zijn als je binnenkant.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 05 februari 2015 @ 20:21:

[...]



Niks te danken, en ik meen het oprecht.!

Je buitenkant ken ik natuurlijk niet, maar die kan niet anders als nét zó mooi zijn als je binnenkant. Hetzelfde geld voor jou hoor Eindje
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Joyce woont wel riant zeg.
Alle reacties Link kopieren
Geen leuke jeugd
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 05 februari 2015 @ 22:01:

Geen leuke jeugdNee inderdaad
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven