Entertainment alle pijlers

Het thuis gezellig maken.

02-08-2011 21:17 95 berichten
Ik heb een nieuwe manier om het thuis gezellig te maken en mijn voicerecorder helpt me daarbij.

Ik interview thuis vriendinnen, prietpraat, en neem dat op.

Of ik laat ze korte verhalen inspreken of we spreken samen dialogen in.

Later wanneer ik alleen ben en me verveel dan luister ik mijn voicerecorder af en heb lol.

Wie heeft nog andere manieren om het gezellig te maken met bezoek?

Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren


Je kunt ze ook op de foto zetten, die levensgroot uitprinten en in je huiskamer neerzetten.

Lijkt het net of ze er echt zijn

Alle reacties Link kopieren
Jeetje. Dan moet je je wel heel erg vervelen lijkt mij. Nee, sorry, geen tips voor je.
Alle reacties Link kopieren
wie heeft het hek opengelaten? cynthiao is weer binnen..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het behoorlijk sneu, eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Haal een luisterboek in de bieb en doe alsof je het Bondmeisje bent.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 02 augustus 2011 @ 21:17:

Wie heeft nog andere manieren om het gezellig te maken met bezoek?

Ik ben benieuwd. Ik zet mijn pc aan, start Viva-forum op en dan heb ik ook weer een leven thuis.
Eh? Serieus?
Alle reacties Link kopieren
en wat vinden je vriendinnen hiervan?

weten ze ook dat ze opgenomen worden?

Ik zou het op zijn zachtst gezegd onprettig vinden...
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar dit vind ik wel erg sneu. Ga je sociale leven eens oppeppen in plaats van bezoekjes te blijven recyclen. Als ik een van je vriendinnen zou zijn, zou ik hier absoluut niet aan meewerken. Wat een onzin.
Alle reacties Link kopieren
Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:neurogenesis schreef op 02 augustus 2011 @ 21:20:



Je kunt ze ook op de foto zetten, die levensgroot uitprinten en in je huiskamer neerzetten.

Lijkt het net of ze er echt zijn

Whahaha! Ik kom niet meer bij!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Spiegel voor je op tafel zetten zodat je je gezicht ziet. Dan de teksten van de recorder inoefenen. Voicereorder aan en playbacken. The more the merrier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, apart!

Ik heb het wel eens gedaan met kinderen op bezoek die m'n recorder - vooral hun eigen opgenomen stem- spannend vonden. Dan hielden we een interview. Op dat moment is het leuk maar ik luister het niet meer in m'n eentje af (hooguit met de ouders als de kinderen iets raars vertelden).
Alle reacties Link kopieren
Nou, blij dat je eindelijk een hobby hebt gevonden, en nog blijer dat ik geen vriendin van jou ben!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
-
Idd, wie heeft t hek open laten staan?!? @ Cynthiao: je bent echt niet goed wijs....
Alle reacties Link kopieren
Wel wonderlijk trouwens dat je vriendinnen hebt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil Cynthiao toch wel even een compliment geven voor het doorzettingsvermogen om onzinnige topics te blijven openen. Tussen alle 'ben ik zwanger' en 'hij smst niet terug' topics blijven de onderwerpen erg origineel en is ze niet gek te krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:SignOfLife schreef op 02 augustus 2011 @ 21:22:

wie heeft het hek opengelaten? cynthiao is weer binnen.. Waar is Floor?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
I Cynthiao



Eens even kijken, wat doe ik zoal met m'n vriendinnen;



Na binnenkomst worden de feesthoedjes opgezet.

Dan gaan we in een kring zitten en volgt het overgooien van bijzettafeltjes. Vervolgens dansen we de horlepiep,hangen slingers in de planten en doen de stoelendans, uiteraard niet voordat we zandkastelen hebben gebouwd.

Na een gezellig samenzijn, hinkelt iedereen weer naar huis.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
waarom zou je het in godsnaam gezellig willen maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Firene schreef op 02 augustus 2011 @ 21:56:

Ik wil Cynthiao toch wel even een compliment geven voor het doorzettingsvermogen om onzinnige topics te blijven openen. Tussen alle 'ben ik zwanger' en 'hij smst niet terug' topics blijven de onderwerpen erg origineel en is ze niet gek te krijgen Nou ik ook, ik moest er wel om lachen dit keer
Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 02 augustus 2011 @ 22:01:

I Cynthiao



Eens even kijken, wat doe ik zoal met m'n vriendinnen;



Na binnenkomst worden de feesthoedjes opgezet.

Dan gaan we in een kring zitten en volgt het overgooien van bijzettafeltjes. Vervolgens dansen we de horlepiep,hangen slingers in de planten en doen de stoelendans, uiteraard niet voordat we zandkastelen hebben gebouwd.

Na een gezellig samenzijn, hinkelt iedereen weer naar huis.



Je vergeet ook nog spijkerpoepen! En Ezeltje prik

Oohooow wat heerlijk droog schrijf je dit hahahaha

Alle reacties Link kopieren
Wat is de horlepiep dansen............ ohooowahahahahahihiihooooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven