Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:48.
Dit onderwerp heeft 3000 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 07-01-2011 11:56.
- Wat een geflikflooi vanavond. En de jaren 80 hebben gebeld: ze willen hun spijkeroverhemd met drukknopen terug.En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- @coolpack 2: thanks

Ik zag op een site dat Jack en Lorena ook in Suriname zijn. Zou Lorena daar naartoe gevlucht zijn? En dat Jack haar achterna reist? Of wat in hemelsnaam moet zij in Suriname?
GTST-cast reist af naar Suriname
Een deel van de cast- en crewleden van Goede tijden Slechte tijden vertrekt vandaag naar Suriname. Het gaat om opnames voor een verhaallijn die pas in januari zal worden uitgezonden.
Bij deze opnames zijn onder andere Marly van der Velden (Nina), Marjolein Keuning (Maxime), Mark van Eeuwen (Jack) en Gigi Ravelli (Lorena) aanwezig.
Het is overigens niet de eerste keer dat Mark van Eeuwen te zien is in een verhaallijn die zich afspeelt in het buitenland. Eerder vertrok de acteur al naar Wales (2006) en Turkije (2008).
http://gtstcourant.web-lo ... ist-af-naar-suriname.html
Geniaal!quote:Sabeltandcavia schreef op 04 januari 2011 @ 20:35:
Wat een geflikflooi vanavond. En de jaren 80 hebben gebeld: ze willen hun spijkeroverhemd met drukknopen terug.
Mee eens!quote:
Ik had ook zo'n blouse, je kon me uittekenen in dat ding- quote:Lotte35 schreef op 04 januari 2011 @ 21:19:
[...]
Mee eens!
Ik had ook zo'n blouse, je kon me uittekenen in dat dingIk moet bij deze ook bekennen! Ik had zelfs een lichtblauwe én een donkerblauwe.
Dat hij uit de kast gaat komen? Dat weten wij toch al heel lang...quote:jacjac schreef op 04 januari 2011 @ 12:05:
[...]
stille wateren hele hele diepen gronden.
ik denk dat zijn verhaal lijn nog wel eens leuk kan gaan worden!!!- quote:Sabeltandcavia schreef op 04 januari 2011 @ 20:35:
de jaren 80 hebben gebeld: ze willen hun spijkeroverhemd met drukknopen terug.
Dat dacht ik dus ook! Maar die blouse van Wiet die kan er ook wat van...jemig wat een lelijk ding zeg. Die zou ik nog niet goed genoeg als poetsdoek vinden.
Bovendien hebben ze allebei wel erg vaak dezelfde kleren aan, Edwin zijn blauwe vodje en Wiet het gekleurde houthakkers-plaid.
Of lijkt het gewoon vaak, omdat alle scenes tegenwoordig heeeeeeeeeeel lang uitgerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrekt worden?\"De modder op des naasten mantel kan nimmer zeep zijn voor Uw eigen kleed\" - Tjeeeeeesszzzzz, wat een ongeloofelijke sukkel is die Edwin zeg!
- Charlie komt uit de knast, en gaat ze direct naar Valentijntje? Welnee, gelijk de kroeg in. Het lel.En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
Maar ze heeft em wel enorrrrrrrrrrrrrm gemist hoor! Uhu....quote:Sabeltandcavia schreef op 05 januari 2011 @ 20:08:
Charlie komt uit de knast, en gaat ze direct naar Valentijntje? Welnee, gelijk de kroeg in. Het lel.
- Ben ik trouwens de enige die Bianca zo slecht vind acteren? Zo zoon, zo moeder...
- LOI-rechercheur Jack wenst geen kritiek van een pas afgestudeerde rechtenstudent.En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- dat nummer 'rosanna'komt toch ook uit de jaren 80
bianca is idd slecht geacteerd.. - wat een spanning en sensatie.
'dan laat ik hem DIT zien'
Rukkie: 'nietusj!' - Jack gaat een Hercule Poirotspeech doen.En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- denkt sjek dat-ie in 'wie is de mol' zit?
'de mo...ordenaar zal vanavond bekend worden gemaakt' - Ik blijf het merkwaardig vinden dat dat de enige verdachten zijn. En de andere investeerders dan?En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- Niet meer inwoners misschien...
Of zal Jack denken dat hij alleen in zijn vriendengroep mag zoeken. Is natuurlijk wel makkelijker, die vergeven het vast sneller als hij het fout heeft. Vrienden hoor je tenslotte te steunen in moeilijke tijden... (en bij carrieremoves
) - O, die brief heb ik al gelezen op de gtst-site. Er staat een spelfout in.En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- whoehahaha jackie jostelli
- Nou Sil, daar ga je.
Voor jou voorlopig geen frijen. - Zo'n ontknoping was het toch niet. Weken geleden had Sil al gezegd dat hij de moordenaar was en hij had die pook in het water gegooid.
- Ja, maar zou hij bekennen of niet, that was the question!
Sil dacht natuurlijk: 'Laat ik maar niet meer jokken, straks groeit mijn neus nóg langer'. - Ik heb geen last van stemmingswisselingen. Hij wel. Van de mijne.
O, GATVER. En Wiet had het ook al over Frrreeeeien met Edwin. Bah.quote:
3000e post: joepie een nieuw topic over deze geweldige serie, met super-acteurs en intrigerende verhaallijnen!viennas wijzigde dit bericht op 07-01-2011 13:12 met 21%\"De modder op des naasten mantel kan nimmer zeep zijn voor Uw eigen kleed\"
Dit onderwerp heeft 3000 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 07-01-2011 11:56.