Entertainment alle pijlers

Hidden Chronicles

18-01-2012 14:06 62 berichten
Goeienmiddag,



Facebook heeft een nieuw spelletje, "Hidden Chronicles", en jullie raden het al, ik ben op zoek naar nieuwe buren.



Speel je het ook, en wil je buren worden stuur me dan een vriendenverzoek op Jarren Postma.



Dit topic is ook voor alle vragen die je over het spel hebt, anders lijkt 't net een oproepje, en die mogen alleen op het prikbord
Alle reacties Link kopieren
Ik speel hidden chronicles en heb onlangs credits gekocht, maar helaas niets gekregen, weet iemand hoe dat gaat???
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 18 januari 2012 @ 14:06:

Goeienmiddag,



Facebook heeft een nieuw spelletje, "Hidden Chronicles", en jullie raden het al, ik ben op zoek naar nieuwe buren.



Speel je het ook, en wil je buren worden stuur me dan een vriendenverzoek op Jarren Postma.



Dit topic is ook voor alle vragen die je over het spel hebt, anders lijkt 't net een oproepje, en die mogen alleen op het prikbord





Zie maar Jarren Postma op FB... vind het alleen stom om een vreemde uit te nodigen maar wil graag een paar buren erbij, Heb je er inmiddels al iets bijgekregen?? Groetjes Catje
@Tankem, vooral niks kopen met echt geld..Spel is nog in ontwikkeling en heeft nog heel veel bugs. Kijk op het Zynga forum voor tips, mischien kan je een mailtje sturen, en krijg je je centen terug.



@Catje 74, ik heb er al een hele stapel bijgekregen, maar ik kan altijd meer actieve buren gebruiken. Mischien een idee (als je met je echte FB account speelt) om een account alleen voor je games aan te maken.

Dat doe ik ook, zo is Jarren alleen voor Hidden chronicles.

Dus stuur me maar gerust een uitnodiging
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn al buren Lunaan/Jarren maar je mag je extra HC buren die je hebt wel naar me toe sturen;-)
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 01 februari 2012 @ 18:32:

Wij zijn al buren Lunaan/Jarren maar je mag je extra HC buren die je hebt wel naar me toe sturen;-)Hallo Dolfje, hoe heet je op FB?
Alle reacties Link kopieren
Voeg mij ook toe!



Daphne Hiddens



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog opzoek naar buren in HC. Wie wel wat buren kan gebruiken kan me hier vinden op FB
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe je je inventaris kunt legen? Ik zit helemaal vast.

Er kan niks meer bij, maar ik heb ook niet voldoende om iets af te bouwen. Ik heb ook niet voldoende aanwijzingen om een nieuw deel te verkennen en op die manier ruimte te maken.

Ik krijg de melding dat ik moet opruimen, maar ik kan niks.

Lekker zeg, zit ik mijn buren altijd te helpen maar blijf ik zelf met de zooi zitten.
Alle reacties Link kopieren
Hai ik speel dus ook al een hele poos dit spel hidden chronicles, maar nu wil die als ik weer een gebouw neerzet en ik druk dan op vraag vrienden, dan doet hij dus niks meer? wie heeft dit ook al is gehad en zo ja wat moet je er verder mee?
Alle reacties Link kopieren
heb inmiddels al aardig wat buren erbij, hoef er nu niet meer extra want dan heb ik er een dagtaak aan
Alle reacties Link kopieren
quote:betsyvanveen schreef op 12 maart 2012 @ 19:33:

Hai ik speel dus ook al een hele poos dit spel hidden chronicles, maar nu wil die als ik weer een gebouw neerzet en ik druk dan op vraag vrienden, dan doet hij dus niks meer? wie heeft dit ook al is gehad en zo ja wat moet je er verder mee?



Dat heb ik ook, en mijn man ook!

Zou het een bug zijn?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:betsyvanveen schreef op 12 maart 2012 @ 19:33:

Hai ik speel dus ook al een hele poos dit spel hidden chronicles, maar nu wil die als ik weer een gebouw neerzet en ik druk dan op vraag vrienden, dan doet hij dus niks meer? wie heeft dit ook al is gehad en zo ja wat moet je er verder mee?Ik zit dus ook met hetzelfde... Ik heb 2 gebouwen er neer gezet, en nu vraag ik vrienden om te helpen en dan doet ie niets..
Alle reacties Link kopieren
Je moet je taal op Engels zetten,ik speel in het Engels en heb eigenlijk zowat nooit problemen met vragen om spullen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Catje74 schreef op 05 februari 2012 @ 12:14:

[...]





Hallo Dolfje, hoe heet je op FB?Je kan me bij Jarren Postma vinden met voornaam M met een zonnebril op.Zeg er even bij daar hoe je hier heet want ik reageer niet op alle uitnodigingen.
Alle reacties Link kopieren
@Dolfje,



En hoe zet ik het in het engels?
Alle reacties Link kopieren
Als je in het spel zit op die wereldbol rechtsboven drukken en dan Engels kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het veranderd, en je geloofd het niet, maar hij doet het weer.. Tis allemaal wel in het engels, maar ja, hij doet het weer...



Thanks Dolfje..
Alle reacties Link kopieren
Wat dotissa doet hij het weer???? jee ga het ook meteen proberen!!
Alle reacties Link kopieren
Hee!! hij doet het weer!! dan maar in het engels

Bedankt Dolfje voor je tip!!
Alle reacties Link kopieren
En nu 2 dagen later , doet het spel het ook weer in het Nederlands blijven proberen dus
Alle reacties Link kopieren
In het begn kon ik het envelopje openen bij Hidden Chronicles en nu niet meer. Ik kan dus geen berichten lezen van buren en weet niet wat ze mij gestuurd hebben. Heb ik iets verkeerd ingesteld of??? Ik kan dit nergens terugvinden.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee,ik open nooit het envelopje krijg altijd bij het opstarten van het spel een extra scherm met alles wat me gegeven of gevraagd wordt...

Kan je ook niet aan de linkerkant van het scherm,voor je het spel opent bij app&games alles binnen halen?
Alle reacties Link kopieren
nee, dat lukt ook niet. En dat extra scherm wat jij schrijft, dat kreeg ik in het begin wel maar nu niet meer.... :(
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal, ik ben ook op zoek naar buurtjes, ik speel zo veel als ik kan, dus een paar keer per dag



jullie kunnen me vinden onder de naam marielle markese



tot snel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven