Entertainment alle pijlers

Hoe heten die twee kunstenaarszussen?

26-07-2014 13:49 5 berichten
Hoe heten die twee kunstenaarszussen? (Niet L.A Raeven...)



Een maand of 2 geleden heb ik bij een kunstprogramma twee zusjes gezien en nu kan ik niet op de naam komen. Het zijn jonge meiden van in de twintig, wonen - denk ik - in Amsterdam, de ene rood stijl haar en de ander wat blonder met wat slag in het haar (geloof ik). Een van hen tekent op een naieve, bijna cartoonachtige manier alles wat ze meemaakt op straat, blaffende honden, moeders met kinderwagens, etc.



Vandaag liep ik een van beiden tegen het lijf en ze keek nadrukkelijk in mijn kinderwagen. Toen dacht ik, 'hee dat ben jij...' maar nu weet ik haar naam niet meer.... grrr!



Volgens mij heb ik het 's middags op tv gezien, dus zal een herhaling zijn geweest. Daarvoor of na zat een aflevering van Avro's Close up over Chris Berens.
Alle reacties Link kopieren
Misschien gaat zij jouw baby tekenen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Anne en Eva Staal?
Alle reacties Link kopieren
quote:miss*poes schreef op 26 juli 2014 @ 14:05:

Anne en Eva Staal?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja, dat zijn ze! Dankjwel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven