Entertainment alle pijlers

Jan Jans en de kinderen stripboeken

27-08-2010 14:02 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Stripboekhandel Bul Super in Delft heeft nieuwe voor rond ¤5,- en tweedehands voor 2 a 3 euro. Zoek maar in Google, ze hebben een site.
Marktplaats?



In Rotterdam zit/zat stripwinkel Dick Bos. Daar hadden ze tweedehands jan jansen.



In Dordrecht zit stripwinkel Sjors. Die bestaat zeker nog. Je kunt ze bellen om te vragen of ze hebben wat je zoekt.

http://www.stripwinkel-sjors.nl/



Je kan ze ook bij de Bieb lenen.

Ik kwam er laatst achter dat de strips lang zo leuk niet zijn als ik dacht.
Alle reacties Link kopieren
Rommelmarkt en kringloop!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Even de Bruna enzo in de gaten houden, daar liggen ze vaak voor drie euro. Niet de nieuwste, maar al die oude nummers.
quote:absoluteEinstein schreef op 27 augustus 2010 @ 14:06:

Marktplaats?



.577 hits
Alle reacties Link kopieren
...
Ja marktplaats of bij boekhandels. Mijn moeder heeft ze allemaal hier liggen gelukkig, ook de hele oude. super leuke strips.
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik ook nog ergens in een doos liggen geen idee hoeveel maar als je belangstelling hebt wil ik ze best opsturen?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Alle reacties Link kopieren
heb ze hier gisteren ook nog bij de kringloop zien liggen voor nog geen euro....wil volgende week best nog eens kijken of ze er nog liggen.....
Ik weet niet hoe de prijs is, maar bij een filiaal van De Slegte zag ik er een paar. Ik was zelf aan het kijken voor Asterix en Obelix als cadeau, maar die vond ik wel erg duur. Die had ik nieuw inderdaad goedkoper zien liggen bij de al genoemde winkel. Soms is er een actie met een herdruk van bepaalde strips.

Bij sommige bibliotheken worden wel eens oude boeken aangeboden. Via internet staat er meestal wel een aankondiging als het weer zo ver is. Er staan dan wel stempels en zo in.



Misschien zou je het eens op boekenmarkten en rommelmarkten kunnen proberen.



Heb je trouwens het forum van Libelle al eens geprobeerd?

Het is bekend geworden door de wekelijkse stukjes in de Libelle.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Als ik ze gevonden heb stuur ik ze kosteloos op. Doe er niks mee en als ik jou er blij mee maak is dat voor mij genoeg.



Ik ga meteen even in de dozen trekken. Heb geen idee hoeveel het er zijn dacht 2 of 3 maar het kan ook anders zijn.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
zodra ik meer weet/ heb gekeken laat ik het je wel weten....
Alle reacties Link kopieren
volgens mij heb ik die ook gehad, zal eens eventjes in de kast kijken of op zolder...

Ben toevallig bij mijn ouders, ik had ze volgens mij bijna allemaal...
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Ik verzamel ze al jaren.
quote:traincha2 schreef op 27 augustus 2010 @ 15:25:

Ik verzamel ze al jaren.Ik heb een dekbed
Alle reacties Link kopieren
Marbels.



Ik heb nu 1 boekje gevonden dat is jan jans en de kinderen 35 jaar.

Ik denk dat overigen bij mijn ouders zijn blijven liggen met de verhuizing. Ben er van het weekend toch dus zal nog even kijken.



Maar misschien dat ik je voor nu met deze blij kan maken?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Oke dat is ook goed. Ik dacht doe deze op de bus heb je het morgen.:)



** Even met moeders gebeld en die gaat kijken of er nog wat ligt ze dacht van wel, gaat naarstig op zoek. Ow leuk was haar reactie dat is jeugd sentiment. Is het dan al zo oud??**
anoniem_102047 wijzigde dit bericht op 27-08-2010 15:53
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Het gras aan de overkant is niet groen.
Alle reacties Link kopieren
Hey Marbles,leuk zijn ze hè? Ik hou zoveel van Catootje.



Ik haal de boeken altijd in de bieb. Heb er nu ook weer 3 liggen.

Er is zelfs een tijdje geweest dat ik een briefje in mijn portemonnee had met alle nummers. De boeken die ik had gelezen streepte ik dan door. Briefje is tegelijk met mijn portemonnee gesneuveld.



Zo nu en dan wordt er thuis wel om mij gelachen hoor ... dan zit ik een stripje van JJ en de kids te lezen en horen ze me grinniken. Dan weten ze genoeg, "oh, .... ze zit weer JJ te lezen hoor".



Veel leesplezier met de stripjes!
Alle reacties Link kopieren
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven