Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:49.
Dit onderwerp heeft 286 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 06-12-2009 22:12.
- Bij gebrek aan
een levenbeter.
Wie kijkt ook?En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- Ik zie het al. Dan maar tegen mezelf praten.
Dertien liedjes...moet te doen zijn. Nederland als zevende. Ik ben benieuwd.En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht. - Ik weet niet wat ik van de jurk van de presentatrice moet vinden. Wat jij, Sabel?En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- Best een aardig stemmetje, de zangeres van Zweden. Het is in ieder geval niet vals.En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- Wat ga je snel, Caaf!En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- Haha!
Ik zal hem ook even opzetten......hou het alleen niet lang vol, want ga zo lekker desperate housewives kijken........vraag me af wat triester is, haha. - Zo, nummer twee. De vaart zit erin. Iemand een tompouce?En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- ik ga peciaal voor jou naar ned 3 kijken caaf. maar niet zo snel he!
- dat klinkt wel een beetje sneu... ik zit ook te kijken en heb wel eens een nexttm doorgelezen dus ken de beleving van het kijken en tikken... maar tik te langzaam en valt er iets te vinden van dit gedoe? Kinderen die zingen in liedjes die ze zelf (jajaaaa) hebben verzonne.
"onze Ralf" is geloof ik wel leuk, kinderen vinden hem supergeweldig! - is nederland klikklak al geweest??
- Schattig meisje, vreselijke muziek!
En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.- dit soort meisjes winnen meestal (ben ervaringsdeskundige slik is al het derde jaar minstens dat dit hier opstaat!)
- Nederland is als zevende, Kikker. Dit is nr 2. Het gaat best hard. Het Nederlandse liedje is wel aardig. Ralf ligt goed bij de meisjes, geloof ik.En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- ralf ligt goed bij de meisjes
niet bij dit meisje hoor, whahaha
zelf zing ik het liedje altijd wel uit volle borst, inclusief een paartappasjeshupsjes - Ligt het aan mij, of zingen de juniors veel minder vaak vals dan de 'echte' songfestivalkandidaten? Ik heb nog geen valse noot gehoord.En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- sjeses die kinderen zijn wel erg goed hoor. waar halen ze die tegenwoordig vandaan???
- Wat een lelijke kostuumsEn dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- tot welke leeftijd is dit?? die meiden lijken al behoorlijk op leeftijd

- Ik vind de kinderversie leuker dan de volwassenenversie. Voor de kinderen wordt het allemaal wat leuker gehouden met vorig jaar ook nog een lied samen was t??
Vorig jaar ook gekeken (moet ik me nou schamen hahaha??) - ze is er ook veelste dik voor

- Geen idee.
Deze zingt niet helemaal toonvast. (Gelukkig, anders viel er niets te klagen.)En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht. - kijken wij nu allemaal zonder (onze) kinderen????
die van nederland vorig jaar vond ik ook al wat ouder lijken.quote:kikker76 schreef op 21 november 2009 @ 20:37:
tot welke leeftijd is dit?? die meiden lijken al behoorlijk op leeftijd
- Ik zit hier helemaal in mijn upje. Erg hè.
Ik ben blij dat jullie er nog zijn.Sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 21-11-2009 20:40 met 30%En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.