Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:52.
Dit onderwerp heeft 34 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 22:11.
- Goede post, lekker kort :-)
- Moet er dan nog iets bij?Mijn vet heeft last van verlatingsangst.
- Yes.Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.
- Yes, yes, ik spreek ook een aardig woordje over de grens.Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.
- Ow really?Mijn vet heeft last van verlatingsangst.
- Een klassieke kinderkamer??? Omdat het bij het huis past? Zeer irritant.Mijn vet heeft last van verlatingsangst.
- Volgens mij is dit het huis van haar ex hoor. Niets van haar bij.Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.
- Amerikanen kunnen geen tuinen ontwerpen. Ik herhaal: Amerikanen kunnen geen tuinen ontwerpen.En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- Ow, daarom jatte ze rozen. Ik dacht al waarom stiekum doen als het je eigen rozen zijn.Mijn vet heeft last van verlatingsangst.
- Volgens mij ook Tick, Want zei dat de kinderen in papa's lift gingen zitten.
- Dit is echt een leuke man.Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.
- Het heet toch Hollandse Hollywoodvrouwen ofzoiets? Dit is toch echt geen Nederlandse!
- Ah, ik wist niet dat het een vervolg-topic was.
Maar niet zo'n leuke vrouw volgens mij.quote:Tickel schreef op 08 februari 2012 @ 22:01:
Dit is echt een leuke man.- quote:S0LEIL schreef op 08 februari 2012 @ 22:02:
Het heet toch Hollandse Hollywoodvrouwen ofzoiets? Dit is toch echt geen Nederlandse!Of eentje met een spraakgebrekDon\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about. - Het heet echt zo volgens de gidsMijn vet heeft last van verlatingsangst.
Hoe bedoel je? Volgens mij is dit het eerste topic.quote:kerstklok schreef op 08 februari 2012 @ 22:03:
Ah, ik wist niet dat het een vervolg-topic was.- Ohhh die struisvogels
En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
Nee joh, ze is zo Vlaams als wat.quote:
halloooo trashers! 
- HeeyyyMijn vet heeft last van verlatingsangst.
- Hi Xaliie!
Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about. - Zit ze te zeuren over struisvogelvlees, maar reken maar dat ze daarom op die ranch zitten.
Triest genoeg
- Nee allee zij is Vlaams hè...
Dit onderwerp heeft 34 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 22:11.