Entertainment alle pijlers

Opdracht vrijgezellendag

29-02-2012 16:09 26 berichten
Weet iemand een leuke, originele en niet al te genante opdracht voor een vrijgezellendag van een aankomende bruid?? Die ze tijdens het uitgaan kan doen??



Misschien iets wat met haar cultuur te maken heeft? ( ze is half Turks) Ik zat te denken aan een Turkse dans ofzoiets.. Is dat leuk?



Tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon NIET doen.
Alle reacties Link kopieren
buikdans tijdens een etentje of uitgaan, en jij vindt dat NIET genant?

Ik ga niet eens vragen wat je wel genant vindt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat willen..... Een oprechte vraag, wie doe je een plezier met zo'n opdracht? Ik krijg altijd een beetje jeuk van dit soort 'gezellige' bijeenkomsten.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt iets dat niet genant is?

Boottocht met picknick, picknick in het park, kookworkshop, drinken/borrelen en lekker eten.

Voor mijn part een stadswandeling met high tea maar ajb niet zo'n genante opdracht!
Alle reacties Link kopieren
Beter kun je haar wat opdrachten op straat laten doen (bv als je loopt van het restaurant naar de locatie waar je uitgaat/een workshop gaat doen).

In een restaurant zitten de andere gasten écht niet te wachten op een buikdansende vrijgezel.



Op straat kun je haar bv een liedje laten zingen als straatmuzikant, waarbij ze geld moet inzamelen om jullie op een drankje te trakteren. Of tijdens uitgaan haar telefoonnummers van leuke mannen laten verzamelen oid.
Alle reacties Link kopieren
de vriendin die mijn een 'niet' genante opdracht laat doen, hoeft niet meer op mijn bruiloft te komen.
Buikdans in de zin van: tijdens het uitgaan, met gewoon alles netjes bedekt, een turkse dans doen.



Iets zoals dit :



http://youtu.be/VIUcilt1VJg
quote:maryni83 schreef op 29 februari 2012 @ 16:27:

Beter kun je haar wat opdrachten op straat laten doen (bv als je loopt van het restaurant naar de locatie waar je uitgaat/een workshop gaat doen).

In een restaurant zitten de andere gasten écht niet te wachten op een buikdansende vrijgezel.



Op straat kun je haar bv een liedje laten zingen als straatmuzikant, waarbij ze geld moet inzamelen om jullie op een drankje te trakteren. Of tijdens uitgaan haar telefoonnummers van leuke mannen laten verzamelen oid.Daar heb je wel gelijk in ja, heb m'n topic ff aangepast.
Alle reacties Link kopieren
bijvoorbeeld, bij bloemenzaak een bruidsboeketje laten maken. Van tevoren even bellen of ze snel wat in elkaar kunnen draaien. Dan moet ze daar de rest van de dag mee lopen.

Of een onbekende man uitnodigen om op de trap van het stadhuis samen op de foto te gaan. Ergens gaan lunchen en dan tafel van tevoren versieren, b.v. met bruidspaartje wat normaal op taart staat. Speciaal tafelkleed enz.



Er is nog wel meer gedaan, maar dat was echt specifiek voor haar.



Degene om wie het toen ging, wilde ook geen genante opdrachten. Dit vond ze erg leuk. Ze kreeg dus boeketje en iets in haar haar met sluiertje. Niet overdreven.
Alle reacties Link kopieren
quote:mystic24 schreef op 29 februari 2012 @ 16:28:

Buikdans in de zin van: tijdens het uitgaan, met gewoon alles netjes bedekt, een turkse dans doen.



Iets zoals dit :



http://youtu.be/VIUcilt1VJg



Als mijn vriendinnen mij dit willen laten doen op zo'n dag, ben ik in staat om weg te rennen.....

Waarom perse een opdracht altijd?
Ik vind opdrachten sowieso genant...
quote:pompedom schreef op 29 februari 2012 @ 16:28:

de vriendin die mijn een 'niet' genante opdracht laat doen, hoeft niet meer op mijn bruiloft te komen.



Eens



Ik heb daarom vooraf niemand verteld dat we gingen trouwen. Op de dag zelf hebben we de kaartjes verstuurd, probleem opgelost.



Ik heb wel ooit in een café een man getroffen die een schrijfblokje had met als opdracht ; vraag om tips voor een goed huwelijk. Dat vond ik dan nog wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Geen opdrachten zou ik zeggen

Ik zou dat dus helemaal niet leuk vinden om allemaal 'leuke' opdrachten te moeten doen.

Misschien is je vriendin er wel een type voor maar ik zou dat eerst even nagaan.
@ Noorke

Ik heb sterk het vermoeden dat ze op haar bruiloft ook iets vergelijkbaars gaat doen. Helemaal zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar ze laat af en toe iets doorschemeren. Bijvoorbeeld dat ze van make-up wisselt tijdens het feest.

Daarom dacht ik, mss zo'n dans.

Maar dat heb ik in dit geval dus verkeerd gedacht..



@ Leergierig

Dat is idd wel leuk ja, zo'n bruidspaartje en boeketje enzo.

Mss dat we het idd gewoon subtiel moeten houden.
@ exces

dat van dat schrijfblokje is ook leuk!



@ nymeria

ik heb het maar over 1 opdrachtje, niet allemaal opdrachten.

En ik heb samen met haar een vrijgezellendag georganiseerd voor een andere vriendin van ons, en daar hebben we ook een opdracht voor verzonnen. Ze moest een zusterpakje aan, en moest mannen wat daarop laten schrijven.

Nu was deze vriendin wel overal voor in en schaamde zich nergens voor.
Alle reacties Link kopieren
Die dingen om te doen als bruid (met foto's...) vind ik wel leuk.



Mijn moeder heeft ooit in een beddenzaak gewerkt. Daar heeft een bruid eens in de etalage (op een woonboulevard) in bed gelegen met allemaal mannen. Was echt (en niet "vervelend" genant) leuk.



Tijdens het bezoek aan cafés, restaurants vind ik persoonlijk opdrachten wat minder aanslaan.
Hmm, er komen wel leuke ideeen voorbij, waar we wel iets mee kunnen.

Zoals :



- dat schrijfblokje waar dan in geschreven kan worden;

- tafel wat opsieren tijdens lunch/etentje;

- boeketje zelf laten maken;



Dank je wel voor jullie tips! We gaan er iets (ongenants ) van maken!
En we laten dat culturele dansje maar achterwege!

Geen goed idee..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zelf niet waarderen als je als bruid iets 'alleen' moet doen. Dus dat je idd een dansje moet doen of op straat muziek maken enz. En ook niet als je als enige een of ander gek pakje aanmoet ofzo.



Vind dat beddenvoorbeeld dan wel oke, dat je dan vooraf (met zn allen en niet de bruid in haar eentje) mannen opscharrelt die daar rondlopen die nog 1 keer met haar in bed kunnen/mogen liggen. Zoiets. Maar dan wel iemand met een goede camera erbij, want het is dan wel leuk als er een mooie foto van gemaakt wordt en niet dat je daar met zn allen in bed ligt van 'wat nu'.



Anders iets leuks gaan doen met zn allen, als je niet persé een 'opdracht' moet vinden. Workshop, picknick ofzo.

Ik heb ooit een keer met een groep vriendinnen van een bruid een film gemaakt. Werd dan door die organisatie gefilmd en gemonteerd en er waren wat verkleeddingen ed. Dan staat tenminste iedereen voor lul, was denk ik de gedachte



Ook een keer een cursus flirten gehad, maar dat was wat minder leuk vond ik.
Een dagprogramma hebben we al, een creatieve workshop en daarna gezellig eten. We zochten alleen nog een kleine opdracht wat ze tussen de workshop en het eten in kon doen.
Heb nu al een aantal vrijgezellenfeestjes georganiseerd, maar ik haal het niet in mijn hoofd om een of andere stomme opdracht te verzinnen.



Waarom zou je dat doen?



Gewoon een gezellige dag met elkaar van maken, lijkt me veel leuker.



Als ik ooit ga trouwen wil ik me ook niet de hele dag hoeven afvragen op mijn vrijgezellenfeestje wat ik in godsnaam voor raars moet doen die dag.

Nee, gelukkig doen wij daar niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Kijk daarom ben ik in het buitenland getrouwd!

Niet dat ik er echt bang van was maar toch..
Alle reacties Link kopieren
X
@ schuilnaamhebber



dat zijn wel leuke opdrachten zeg! en origineel!



@ druifje83



de een vind het wel leuk, de ander niet. Wij hebben toevallig zo'n vriendengroep waarin dit wel kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven