Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:53.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Entertainment
  4. Overleden in showbizzland

Dit onderwerp heeft 491 reacties, en bestaat uit 20 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 20.
De laatste reactie is geplaatst op 13-04-2012 15:44.

[ Overleden in showbizzland - Laatste pagina ]

Ga naar een onderdeel

1. Kill Bill-acteur dood gevonden

AMSTERDAM - Kill Bill-acteur en Kung Fu-ster David Carradine is dinsdag dood in een hotelkamer in Bankok aangetroffen.

De 72-jarige Carradine werd door een kamermeisje gevonden. De acteur zat in een kast met een touw om zijn nek en lichaam.

Carradine was in Thailand voor de opnames van zijn nieuwe film Stretch. "Zijn dood is schokkend. Hij was altijd vol energie en verschrikkelijk ijverig", laat woordvoerder Chuck Binder aan de BBC weten. De precieze doodsoorzaak wordt nog onderzocht.

De mogelijkheid dat het ook om een uit de hand gelopen sm-spelletje zou kunnen gaan, wordt nergens gemeld.

David Carradine maakte deel uit van een ware acteur-dynasty. Ook zijn vader John Carradine, en broers Bruce, Keith en Robert zaten in het vak.

De ster stond het meest bekend om zijn rol als Kwai Chang Caine in de tv-serie Kung Fu uit de jaren zeventig, waarvan er in de jaren tachtig en negentig een vervolg werd gemaakt.

Carradine maakte in 2003 een comeback in Quentin Tarantino's Kill Bill. Hij laat zijn echtgenote Annie Bierman en vier kinderen achter.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7f/David_Carradine_Polanski_Unauthorized.jpg

....het meest veelzijdige stukje vlees.

1. Zangeres Leslie Carter (25), de zus van 'Backstreet Boy' Nick en zanger Aaron Carter, is dinsdag overleden.

De woordvoerder van de familie heeft het trieste nieuws bevestigd aan Acces Hollywood. De doodsoorzaak is nog niet bekend.

"We zijn diep getroffen door het verlies van onze lieve zus, dochter en kleindochter Leslie Carter", laat de familie weten in een verklaring. "Hopelijk gunt iedereen ons privacy, zodat we dit in alle rust kunnen verwerken."

De zangeres is overleden in haar woonplaats New York. In 2008 trouwde ze met Mike en in juli 2010 liet ze via Twitter weten dat ze in verwachting was van haar eerste kindje. Op 1 april 2011 kwam dochtertje Alyssa Jane Ashton ter wereld.

In 1999 tekende Leslie een platencontract bij Dreamworks Records en werkte ze hard aan haar debuutalbum. De cd is echter nooit uitgebracht. Haar single Like Wow! werd wel gebruikt als soundtrack voor de film Shrek.

Leslie werd op 6 juni 1986 geboren in Florida. Ze heeft twee broers (zangers Nick en Aaron) en twee zussen (Angel en BJ). In 2003 gingen haar ouders uit elkaar en hertrouwde haar vader. Ze kreeg er twee halfzussen (Ginger en Tealyn) en een halfbroertje (Kaden) bij.

Bij vlagen ben ik geniaal. Helaas is het hier altijd windstil

2. Ze is hier natuurlijk niet bekend, hooguit als de zus van. Maar ik vind het toch best schokkend. Ze is / was net zo oud als ik zelf.

3. quote:
    brandy38 schreef op 30 januari 2012 @ 22:12:
    Gossip Girl-acteur pleegt zelfmoord
    van onze redactie
    AMSTERDAM - Gossip Girl-acteur Nick Santino heeft op zijn 47e verjaardag zelfmoord gepleegd. Hij kon zijn hond niet missen..

Nick had zijn hond Rocco laten inslapen, nadat de regels in het appartementcomplex waar hij woonde waren verscherpt. De pitbull mocht niet meer in de lift en ook niet te lang zonder toezicht zijn.

In een emotionele boodschap liet de acteur weten: "Rocco vertrouwde mij, dit heeft hij niet verdiend. Ik heb mijn beste vriend verraden." Nick en Rocco zullen samen worden gecremeerd, heeft de familie laten weten. De acteur haalde de pitbull een paar jaar geleden uit een asiel.

Nick speelde, naast in Gossip Girl, ook gastrollen in Amerikaanse soaps als Guiding Light en All my Children.

:-|
    Lijkt me ook niet dat hij ALLEEN daarom zelfmoord heeft gepleegd. Wel triest.

4. quote:
    Re__ske schreef op 01 februari 2012 @ 18:42:
    Ze is hier natuurlijk niet bekend, hooguit als de zus van. Maar ik vind het toch best schokkend. Ze is / was net zo oud als ik zelf.
    in amerika had je een reality show met hun daar kwam zij ook in voor...

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

5. quote:
    dutchie1976 schreef op 01 februari 2012 @ 18:55:
    [...]

in amerika had je een reality show met hun daar kwam zij ook in voor...
    Weet ik dutchie, heb ik wel eens gezien op youtube. Ik vind het zo gek / raar dat niet duidelijk is waarom ze is overleden. Of ze maken dat gewoon niet bekend, kan ook.

6. Ik vind dat niet zo gek / raar. Privacy enzo. Het is al erg genoeg. Ze had nota bene een kind van nog geen jaar. In en in droevig, wat de doodsoorzaak ook is.

7. Begrijp ik ook Suze. Het is meer dat ik me afvraag of het niet bekend is of dat ze het idd niet bekend maken.

Privacy en zo snap ik hoor, maar als je toch een carierre hebt in de showbizz en een real life soap ( samen met je familie) is het toch ook niet raar dat mensen zich afvragen wat de oorzaak is. Juist omdat ze nog zo jong is.

Maar ja, inderdaad het is droevig, sowieso. En het is ook hun goed recht als ze het niet willen zeggen.

8. Tav Leslie Carter:

De doodsoorzaak is nog niet bekend.

http://www.telegraaf.nl/prive/11420803/__Zus_Nick_Carter_overleden__.html

Wie veel reist wordt wijs, wie wijs is blijft thuis.

9. sundream... blokje kaas erbij?

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

10. quote:
    Re__ske schreef op 01 februari 2012 @ 19:24:
    [...]

Weet ik dutchie, heb ik wel eens gezien op youtube. Ik vind het zo gek / raar dat niet duidelijk is waarom ze is overleden. Of ze maken dat gewoon niet bekend, kan ook.
    Ze was hier ooit in een talk show waar in ze sprak dat ze na de bevalling depresief is geworden......

11. Misschien ( maar ja dat bedoel ik, dan ga je speculeren) dan zelfmoord. Het maakt idd niet uit wat het is maar oh, dat vind ik altijd nog erger. Dan denk je helemaal: konden ze die vrouw dan niet helpen. ( Blijkbaar niet dus...) :(

12. stond vandaag op de telegraaf site dat het mogelijk een overdosis was. Ze scheen verslaafd te zijn aan medicatie. Hoe dan ook het is intens triest voor haar familie en dan mn haar dochtertje van 10 maanden

Bij vlagen ben ik geniaal. Helaas is het hier altijd windstil

13. Is zeker waar ja.

14. Witney houston is ook dood.. ze denken dat het van de medicijnen is..

Moeder worden is een gunst,Moeder ZIJN een hele kunst!!

15. r 17 feb 2012, 11:15 | lees voor
    Zelfmoord columnist Anil Ramdas
    Loenen aan de Vecht - Journalist, columnist en tv-presentator Anil Ramdas heeft zelfmoord gepleegd. Ramdas overleed donderdagmiddag, op de dag dat hij 54 werd.

Ramdas was onder meer essayist en correspondent in India voor NRC Handelsblad. Hij werkte ook als programmamaker en presentator voor de VPRO. In de jaren '90 maakte hij onder meer het radioprogramma Zilte Stranden.

Ook maakte hij een documentaire over Suriname, waar hij in 1958 werd geboren. Na in 2007 weer een tijd in dit land te hebben gewoond, schreef hij het boek Paramaribo: de vrolijkste stad in de jungle. Van 2003 tot 2005 was hij directeur van het culturele centrum De Balie in Amsterdam. Ramdas was ook bestuurslid van het Prins Claus Fonds voor Cultuur en Ontwikkeling en lid van de Raad voor Cultuur.

Voor de Stichting Multiculturele Televisie Nederland (MTNL) maakte Ramdas al anderhalf jaar de wekelijkse talkshow Z.O.Z., uitgezonden door de VPRO en AT5. Directeur/hoofdredacteur Jos Campman spreekt van een verlies. ,,Hij was ons visitekaartje.'' In de talkshow sprak Ramdas met gasten uit politiek en cultuur over onderwerpen die spelen op het vlak van samenwerking en diversiteit. ,,Of'', zegt Campman, ,,zoals Anil het zelf altijd zei: onderwerpen die jonge goed opgeleide mensen met een allochtone achtergrond interesseren.''

VPRO en AT5 zenden zaterdag de laatste aflevering van Z.O.Z. opnieuw uit, aldus Campman. NRC-hoofdredacteur Peter Vandermeersch toonde zich in een reactie geschokt.

Jammer ik vind hem een prettige presentator en hij kwam ook als een prettig mens over .

16. http://www.hpdetijd.nl/20 ... -ben-zon-beetje-overal-ge

Als je dit artikel leest is het misschien niet zo onverwacht.... vooral dat kalmeringsmiddel....

17. quote:
    Noorderling1 schreef op 17 februari 2012 @ 18:59:
    http://www.hpdetijd.nl/20 ... -ben-zon-beetje-overal-ge

Als je dit artikel leest is het misschien niet zo onverwacht.... vooral dat kalmeringsmiddel....

Denk je dat die kalmeringsmiddel een aan zet is geweest?, ik ga er vanuit dat de beste man ongelooflijk veel geestelijk leed had , zo makkelijk zet je de stap tot zelfdoding niet.
    Ik hoop voor hem dat hij de rust en geluk wat hij zocht gevonden heeft en voor zijn achterblijvers dat ze zo sterk zullen zijn en mogen zien dat het niet aan hun gelegen heeft, ik hoop voor hun dat ze ondanks hun pijn en verdriet toch vrede zullen hebben met zijn afscheid.

18. Zag net het programma Boeken uit 2009, het gesprek eindigt met "ik durfde het huis niet meer uit." OK Anil, bedankt voor dit gesprek". .... heel raar en pijnlijk...

19. @Noorderling: check zijn laatste opname van Z.O.Z.

20. Davy Jones, zanger van The Monkees, is overleden op 66 jarige leeftijd. Het zegt de meeste misschien niks maar ik ben van de oudere generatie.. en ik was fan van hem en the Monkees... was best van slag gisteren toen ik het las... RIP DAVY....

Italians do it better

21. Van Speijk-acteur Abdullah el Baoudi (25) overleden AMSTERDAM - Acteur Abdullah el Baoudi is woensdag op 25-jarige leeftijd overleden in Marokko.

"Onze student Abdullah is tot onze grote ontzetting in Marokko overleden. Onbegrijpelijk, wat een talent en wat en leegte laat hij achter", zo is te lezen op de website van de Toneelacademie Maastricht.

Castingbureau Kemna laat weten erg geschokt te zijn. "We zijn geschokt en ontzet en wensen zijn familie, vrienden en schoolgenoten heel veel sterkte bij het dragen van dit grote verlies."

Hoe Abdullah is overleden, is niet bekend. Abdullah is donderdag begraven in Marokko.

Abdullah was onder andere te zien in de series Van Speijk, De Co-assistent en Dunya en Desie. Ook was hij te zien in de films Hemel, Lover of Loser en Color me bad.

Dus....

22. Zag het bericht toffifee, weer zo'n veel te jong iemand. Volgens mij ken ik hem alleen van de co-assistent. Heette hij Mo in die serie?

Dansen is een (intiem) gesprek tussen 2 mensen. Praat met me!

23. Nee het is niet Mo. Die heet Nabil in het echt.

giuliettacapuletti wijzigde dit bericht op 13-04-2012 13:13 met 42%

24. Ah, dank je. Dan kan ik het zo snel niet plaatsen in mijn geheugen.

Dansen is een (intiem) gesprek tussen 2 mensen. Praat met me!

25. Ik die series allemaal wel gezien, maar ik weet zo ook niet wie hij nou allemaal speelde...