Entertainment alle pijlers

Patty's Big Fat Ibiza Wedding

22-08-2014 18:26 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames.



Het officiële trash seizoen gaat weer van start.



Wie trasht er mee vanavond?



SBS 6 vrijdag 20.30



Patty is er klaar voor, wij ook ??



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Oooo, dit wil ik zien maar ik volg Aw&Lorder.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor drama gaat er nu weer voorbij komen? Wederom een hoop drama en clysma's?
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zit straks voor de buis
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd naar haar vriend Antoine. Ik heb hem en Patty een keer in een programma gezien (weet niet meer welk programma) waarbij er ook bij hun thuis gefilmd werd. Hij kwam toen over als een hele rustige, stabiele vent. Zo één die Patty wel kan gebruiken. Ben benieuwd of het beeld dat ik had klopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 22 augustus 2014 @ 18:30:

Ben wel benieuwd naar haar vriend Antoine. Ik heb hem en Patty een keer in een programma gezien (weet niet meer welk programma) waarbij er ook bij hun thuis gefilmd werd. Hij kwam toen over als een hele rustige, stabiele vent. Zo één die Patty wel kan gebruiken. Ben benieuwd of het beeld dat ik had klopt.

Hij is echt een lieve man Antoine.

Rustig, beschaafd, gewoon zo niet Patty.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Oh. En daarna nieuwe Andy en Melissa?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 22 augustus 2014 @ 18:28:

Oooo, dit wil ik zien maar ik volg Aw&Lorder.Ahhh, Stoortje , *kijkt lief*
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 22 augustus 2014 @ 18:32:

Oh. En daarna nieuwe Andy en Melissa?Yes, de huwelijksklokken blijven luiden
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 22 augustus 2014 @ 18:32:

[...]



Hij is echt een lieve man Antoine.

Rustig, beschaafd, gewoon zo niet Patty.Ken je hem?
Alle reacties Link kopieren
Nope, ik ben weer HE-LE-MAAL klaar met Pat na een halve aflevering Bonje met de Buren
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor de Undateables op TLC. Vind de trouwerij van Brard een erg hoog 'ik verkoop mijn bruiloft voor veel geld en doe alsof het allemaal heel spontaan en niet gescript is'.



Verder erger ik me aan het geval Brard.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oh Undateables! Leuk, bedankt voor de reminder. Dat wordt opnemen.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik ga ook kijken!
Alle reacties Link kopieren
Is Andy & Melissa nieuw?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 22 augustus 2014 @ 19:08:

Is Andy & Melissa nieuw?Ik heb het niet snel, maar wat vind ik dat een ranzig stel! Echt een geval van 'randjes' brrrrrrr, ik word letterlijk onpasselijk van die 2.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 22 augustus 2014 @ 19:08:

Is Andy & Melissa nieuw?Jaaaaaa, ook daar de voorbereiding van het huwelijk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 22 augustus 2014 @ 18:34:

[...]





Ken je hem? Helaas niet
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:ssteph schreef op 22 augustus 2014 @ 19:05:

Jaaa ik ga ook kijken! Gesellie Steph.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 22 augustus 2014 @ 18:57:

Oh Undateables! Leuk, bedankt voor de reminder. Dat wordt opnemen.

Ik vind die ene man zo om '' op te vreten'', die na die doodse stilte zegt " nice chat isn't it??

Of woorden van die strekking.

Die donkere krullebol
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
In Huize Brard zitten ze heerlijk aan de bubbels gezamenlijk te kijken, nou dan kunnen wij niet achterblijven.



Proost dames.......... tast toe.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk voor het eerst ben benieuwd..wat heeft Patty schattige hondje(s)
Alle reacties Link kopieren
wel meer dan 10 potjes aan vitaminen pilen etc op het aanrecht, ik ben erg voor gezond eten en sporten etc, maar dit wel heul erg overdreven
Alle reacties Link kopieren
En een schitterend mooi huis, petje af hoor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Zij was toch ooit ook met Ron Brandsteder getrouwd? Hoe vaak is La Brard eigenlijk getrouwd geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven