Entertainment alle pijlers

The Voice Of Holland Seizoen 2

20-09-2011 13:44 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
The voice of Holland is dé talentenjacht die vanaf 23 september elke vrijdagavond om 20.30 te zien is op RTL 4







Bij deze show gaat het om écht talent. Alleen het beste van het beste is goed genoeg. De beste stem en de juiste mentaliteit, daar draait het om. The voice of Holland is op zoek naar iemand met grote klasse, met blijvende impact en een eigen geluid. De talenten worden tijdens The voice of Holland begeleid, gecoacht, gedrild en gesteund door Nederlandse topartiesten



Na een strenge voorselectie mag een klein aantal talenten een Blind Audition doen voor de coaches Nick en Simon, Angela Groothuizen, VanVelzen en Marco Borsato. Kandidaten doen geen saaie auditie vanuit een lege ruimte, maar staan gelijk met een liveband op een écht podium. De coaches selecteren hoogstpersoonlijk de talenten die zij willen coachen en begeleiden op de weg naar een succesvolle zangcarriere.



Jurylid Groothuizen vertelde dat het niveau hoger ligt dan tijdens seizoen één. Het bleek zelfs zo erg dat Groothuizen zei: "Zelfs dusdanig dat je je er bijna voor schaamt als je de stoel een keer niet omdraait." Groothuizen zei ook dat ze inmiddels de nieuwe Ben Saunders had gevonden en dat er veel goede zangers waren gescout.



Leuk Leuk Leuk Leuk !
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
@Mariamena:



http://youtu.be/w36BUZonFKI
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Marco heeft wel een voordeel aangezien hij het meest bekend is van hun allemaal. Maar ach Roel heeft de winnaar in huis.

En ik vind hem dit keer nog leuk ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jolieh1981 schreef op 23 september 2011 @ 22:30:

Wat is Roel toch weer leuk!!!!! Ja Roel is Cool.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
@fashionvictim; nee niet gezien maar ik ga -nu- kijken! Dank...

Time after time, nog zo'n juweel! Zelden dat ik moet janken van een nummer. En dan niet 1x he, maar gewoon steeds weer!
Alle reacties Link kopieren
Tering!!!

Martijn heeft geen bobbel, die heeft een K2 berg in zijn broek!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
't was gezellig Dames, bedankt en tot volgende week.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
kolere krijg hier 3voor drinkers zoon gaats tappen en eerst douchen ppf wil rustig forummen
Alle reacties Link kopieren
Tot volgende week
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nou dahaag, ik ga slapen hoor.



Tot volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Het was mij wederom een genoegen dames! Ik wens u allen een goede nachtrust en zie u volgaarne volgende week!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Tot volgende keer. Op een iets vlotter forum hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
dank fashionv, ik luister nu!
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden...tot volgende week, ik heb me weer enorm vermaakt met jullie
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Gaan we naar Hodder ten mai Dodder?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar dotter!!



@C'estelle, ja vorig jaar was een kennis ook door bij de tv jury, werd het helemaal niet uigezonden Vond ik echt jammer (was wel later op de site te zien, maar is toch niet hetzelfde)
Alle reacties Link kopieren
Roel is ook geen dwerg mensen! hij heeft een groeistoornis!

Daarom is hij zo klein, hij is geen dwerg. Dwergen zijn altijd onder de 1.50.
quote:Tickel schreef op 23 september 2011 @ 22:29:

[...]



Het is mijn "lijflied" Jouw lijflied, jij als zwart effen tickeltje, met true colours?
Alle reacties Link kopieren
nvt
Alle reacties Link kopieren
Tot volgende week! Ik ben naar HTMD
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
TOt volgende week allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Tot volgende week!



Op naar Dotter!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:molly74 schreef op 23 september 2011 @ 22:32:

[...]





Jouw lijflied, jij als zwart effen tickeltje, met true colours? Te soft, Code heeft meer emotie/agressie in het nummer. Kan me er echt op uitleven.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
gelukkig nog niet wachten tot twaalf uur voor de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
@fashionvictim; nee niet gezien maar ik ga -nu- kijken! Dank...

Time after time, nog zo'n juweel! Zelden dat ik moet janken van een nummer. En dan niet 1x he, maar gewoon steeds weer!
Alle reacties Link kopieren
huilen hier.....man wat mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven