Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:55.
Dit onderwerp heeft 3673 reacties, en bestaat uit 147 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 147.
De laatste reactie is geplaatst op 03-06-2011 17:05.
- hier kunnen we verder.

kom maar op met jullie commentaar. En af en toe wat lekkere hapjes en drankjes tussendoor. Iedereen is welkom om aan te schuiven.
vanaf vandaag 'the battles'Teddy82 wijzigde dit bericht op 22-10-2010 20:39 met 81%
- quote:Enn schreef op 19 november 2010 @ 20:42:
Pfffffffff wát een herrie (ik word oud)
hahaha...! Ik voelde me ook ineens oud.
'Heerlijk' zegt die troela... [Wendy].. Hoe komt ze erbij????lasts a day
Eens. Ze heeft een leuk koppie. En ze kan beter zingen dan ik. Maar ik blijf haar geen fijne stem vinden hebben.quote:nostradame schreef op 19 november 2010 @ 20:41:
[...]
Ik heb een stukje van het filmpje bekeken en dit vond ik ook niks
- beginnen ze al te laat, krijg je ook dat nog.
Heb je de nieuwe al gemaakt?quote:nostradame schreef op 19 november 2010 @ 20:42:
[...]
Dat moet als in een topic 3000 postings staan, want van grotere topics schijnt het forum veel trager te worden.Toen ik het opende, was ik schreeuwde ... God, wat de hel is dat?.- Ik vind die blonde net een Pools hoertje.Of mag ik dat niet zeggen,
Dinand vind ik trouwens best te pruimen hoor. Raffaela wat minder, sjezusIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin. - Ow nee .... (ik dacht dat ik al alleen zat te kleppen)Toen ik het opende, was ik schreeuwde ... God, wat de hel is dat?.
- gaan we verhuizen dan?No guts, no glory!
- Zo, ik zit te duimen dat Rafaella er vanavond uit gaat want die vind ik echt heel irritant!Too far east is west
- Ik probeer vandaag iets meer op het programma te letten.
Schijn nogal wat te missen met het continue efvijvenDon\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.
Ik denk dat ze bedoelde dat het heerlijk was dat het voorbij wasquote:Ephemera schreef op 19 november 2010 @ 20:43:
[...]
hahaha...! Ik voelde me ook ineens oud.
'Heerlijk' zegt die troela... [Wendy].. Hoe komt ze erbij????If God is watching us, the least we can do is be entertaining!- oke, even centraal

wie opent het nieuwe topic?lasts a day - bart is leuk
- ja ik zit te wachten op t nieuwe
- wie opent een nieuw topic?
- doe ik wel evenNo guts, no glory!
- Hoe oud is Angela.
Ik vind haar overigens sowieso te oud voor een tijgerprintpanty,
Jakkes.
Daar had ze dan weer gelijk inquote:Djin schreef op 19 november 2010 @ 20:45:
[...]
Ik denk dat ze bedoelde dat het heerlijk was dat het voorbij was
lasts a day
Nostra zou dan doenquote:Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.- oké whopper!
- ja hoor een psychologe erbij [[[[[[[ff
- Ik moet bij dat meisje steeds aan de moeder van Jan Smit denken
Je gaat er niet van uit dat zo\'n wous alles maar gewoon wegkets wel dan? - MosterdTegucigalpa wijzigde dit bericht op 19-11-2010 20:47 met 92%
- Hallo,
Ik heb vandaag auditie gedaan voor the voice en werd na de auditie uitgenodigd bij de redactie.
Is dit een goed teken? en wie heeft hier ervaring mee?
Lieve Groet Maria José