Entertainment alle pijlers

Thuis voor de buis- kijken naar televisiekijkers

27-08-2014 15:50 105 berichten
Ik vraag mij af of het leuk is, maar de Engelse versie schijnt een hit te zijn.

Vanaf vandaag is er de Nederlandse versie van de Engelse hit Gogglebox. In Thuis Voor De Buis is te zien wat mensen doen als ze thuis op de bank tv-kijken: commentaar leveren, huilen en meeleven.



Thuis Voor De Buis stapt vanaf woensdag binnen in de huiskamers voor de Nederlandse versie van Gogglebox. Het format is simpel: zet een camera naast de televisie en registreer wat er op de bank gebeurt. In elke uitzending komt een vaste groep kijkers voorbij. Hoe reageren zij op de hoogtepunten van de week op tv?
Klinkt echt heel suf
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan dat nou interessant zijn om naar te kijken?
Misschien moeten we het een kans geven
Alle reacties Link kopieren
Geweldig. Zeker weer een programma van zo'n pulpzender? Daar zitten we nou net op te wachten.
verba volant, scripta manent.
Kom er maar eens op...



Klinkt in ieder geval erg saai..
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij heel leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik weet het niet. Persoonlijk erger ik me al lam aan realitysoaps van bn ers. laat staan dat ik op tv ga kijken naar een wildvreemde die tv gaat zitten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als pauper TV, niet aan mij besteed.
En nou is het afgelopen!
Brigitte Kaandorp doet de voice-over. Dat lijkt me dan ook het enige leuke aan het programma.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet kijken - heb wat beters te doen - en mijn dvd recorder neemt iets anders op.



Moet zeggen dat toen ze bij RTL Late Night gisteravond het programma aan het promoten waren, dat ik mijn twijfels had of het wel een interessant programma is. Kreeg er een beetje een inteelt gevoel bij.



Worden alleen programma´s van RTL gecommentarieerd door ´gewone´ Nederlanders? Dan vind ik het nog meer het ´ons kent ons´ en ´oh wat zijn we geweldig´.
Ik heb genoeg aan mijn eigen commentaar.
Alle reacties Link kopieren
Er schijnt ook een site te zijn waar je kunt kijken naar mensen die gamen, Twitch ofzo. Er was een Nederlands meisje bij en die had 13.000 abonnees, soms zaten er 400 mensen tegelijk te kijken..Die mensen betalen allemaal 5 dollar om te kunnen kijken, de helft is voor Twitch en de andere helft voor de gamer. Heel apart.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik daar laatst al niet een keer ergens een voorstukje van gezien? En stevige dame met zoon (van de mannenliefde) die commentaar gaven op een mooie jongen die bij een programma met Gordon (talenten show) op het podium kwam.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Toen ik de aankondiging zag dat ik echt 'het dieptepunt is bereikt'. Kijken naar mensen die televisiekijken.
quote:T-.rex schreef op 27 augustus 2014 @ 16:47:

Brigitte Kaandorp doet de voice-over. Dat lijkt me dan ook het enige leuke aan het programma.Haha oh, dan heb ik er ineens vertrouwen in.
Het lijkt mij zo suf, dat ik toch nieuwsgierig wordt. En misschien maakt Brigitte Kaandorp het wel leuker. Over 5 min begint het.
Ik ga het proberen...
Alle reacties Link kopieren
Pff...ze trashen zonder een forum. Wat een amateurs! Dat kunnen wij veel beter. *steekt nuffig neus in de lucht*
Ik vind hier dingen van.
eens kijken of het wat is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 27 augustus 2014 @ 21:28:

Pff...ze trashen zonder een forum. Wat een amateurs! Dat kunnen wij veel beter. *steekt nuffig neus in de lucht*Inderdaad, juist het forummen maakt trashen leuk.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Sabeltandcavia, helemaal gelijk, lijkt me toch leuker op 'dit forum
Alle reacties Link kopieren
Gogglebox is hier in huis een absolute hit! Fantastisch en heel erg grappig!
Alle reacties Link kopieren
Nu moeten wij de trashers dus gaan trashen. Hoezo ingewikkeld?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Nou maar eens even kijken.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven