Entertainment alle pijlers

Tuurlijk.. Viool heeft het ook meegemaakt.

01-10-2014 19:13 57 berichten
Ja hoor. Onze Viool, de moeder der vivaforumsters heeft het ook meegemaakt.

Wat een levenservaring heeft onze Viool toch. Is er nog iets wat ze niet heeft ervaren?





wo 01 okt 2014, 19:08

'Is dit de man die mij ook bedreigde?'

Viola Holt herkent afperser



Van onze redactie

AMSTERDAM -

Viola Holt is zich rot geschrokken toen ze dinsdagavond de compositietekening zag van de afperser van John de Mol. De presentatrice herkende de verdachte als de man die haar ook jarenlang lastigviel en bedreigde.







,,Hij schreef me veel brieven, en zei dan bijvoorbeeld: ‘Als ik mijn hand op jouw schouder leg, weet je dat ik het ben.'", vertelt ze. ,,Er waren meerdere moordbrieven van hem. Soms hield de redactie van de 5 Uur Show die geheim voor me, om me vlak voor een live-uitzending rustig te houden. Maar toen ik na afloop met het publiek stond te praten voelde ik inderdaad zijn hand op mijn schouder. Ik draaide me om, en keek hem recht in de ogen. Ik zie die man nog voor me. Het zou zomaar diezelfde man kunnen zijn. Hij zei niets en liep weg. Net als bij John en Linda hoorde je soms weken niets van hem. Ik schatte hem toen rond de 40 jaar. Nu gaat het om een wat oudere man. Pfff, ik hoop zo dat het wordt opgelost."

Ook bij andere BN'ers is het nieuws over de afpersingszaak behoorlijk binnengekomen. Henny Huisman weet bijna precies hoe John, Linda en de rest van de familie zich voelen. Hij werd ruim twee jaar geleden door de ex van zijn dochter Lobke met de dood bedreigd en die angstige toestand heeft maanden geduurd. Uiteindelijk werd de dader schuldig bevonden aan belediging, smaad en bedreiging. ,

,Als geen ander weet ik hoe zij zich nu voelen, want ik heb het zelf meegemaakt. Het is een inbreuk op je leven, 24 uur per dag en nacht. In zo’n situatie tellen kijkcijfers, tv-ringen en prijzen niet meer. Die zijn niets meer waard. Kijk, zij hebben het goed gedaan en er zijn altijd mensen die jaloers zijn en dan dit soort dingen bedenken. In- en in triest. Ik heb wel een tip, zij moeten proberen, hoe moeilijk het ook is, dit toch naast zich neer te leggen. En de persoon die dit op zijn geweten heeft, voor gek verklaren. Gewoon tegen jezelf zeggen: ‘Dit is een malloot, een stuk onbenul.’ Dat helpt echt, dan heb je er minder last van. Gewoon er boven staan. Echt, ik hoop dat het snel opgelost wordt, want hier is heel moeilijk mee te leven."



http://www.telegraaf.nl/p ... t_herkent_afperser__.html
Fjool!!!!
Alle reacties Link kopieren
😂
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Hoort dit niet op het andere forum?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij heeft haar schouder aangeraakt en het kon maar zo diezelfde man zijn.







Het kon ook maar zo een andere man zijn...
quote:Nouschi schreef op 01 oktober 2014 @ 19:15:

Hoort dit niet op het andere forum?Dat walchelijke forum is er niet meer toch?
Alle reacties Link kopieren
Zo te zien heeft hij haar vaker gebakjes bezorgd.
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 01 oktober 2014 @ 19:17:

[...]



Dat walchelijke forum is er niet meer toch?Jawel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 01 oktober 2014 @ 19:17:

[...]



Dat walchelijke forum is er niet meer toch?Het andere forum bestaat nog steeds.
Die Viool. Spannend leven dat ze heeft.
Oh dan is het daar ook vast hot item Ik dacht dat laatst iemand schreef dat het opgedoekt was (en ik ben de link kwijt)
Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Google eens op Viva en viola en forum
quote:betoverend schreef op 01 oktober 2014 @ 19:25:

Google eens op Viva en viola en forum

Voor het forum bedoel je.

Neuh het is goed zo.
Ze is op tv:

"die man had een pruik op en een snor"



"die man heeft 5 cm bij mij vandaan gestaan... dei ogen, dat HAAR," Euh pruik bedoelt ze toch?
Oh god ik zit het nu te kijken en tuuuurlijk het zal wel weer dezelfde zijn. Hoe fucking triest kun je zijn om over de rug van John en Linda met dit huilieverhaal te komen.



Wat ze beschrijft over hetzelfde spelletje spelen is kenmerkend voor denk zowat de helft van de stalkers? Zo uniek is de werkwijze niet.



Wat een aandachttrekkerij! Normaal vind ik Peter Errrrr een kwal maar nu slaat hij spijker op zijn kop! Bwaaahahaha.



Nou Viooltje als je dit leest : gefeliciteerd het is je weer gelukt.
Peter R. de Vries gelooft haar niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij lijkt op Rudolf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hahaha wie gelooft haar wel??
Hij lijkt op die dude uit Community



Hij lijkt op veel middelbare mannen met grijs haar en een brilletje.
quote:theamuts schreef op 01 oktober 2014 @ 19:29:

Peter R. de Vries gelooft haar niet.Ik geloof Peterrr.
Arme vjool.

en dan geloven jullie haar ook al niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook al, wie wil Fiool nou afpersen...
Ja, Fiool heeft ook wel ¤ 10,-.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven