Entertainment alle pijlers

Uit de categorie: "Ook nooit meer wat van gehoord"

02-07-2012 13:57 528 berichten
Tijd voor een nieuw plaatjesplak topic in de categorie 'kennen jullie deze nog?"... :"Vroeger heel bekend, maar nooit meer wat van gehoord"



Ik schop af;









Hobie (baywatch) toen







Hobie nu
Alle reacties Link kopieren
quote:_origami_ schreef op 02 juli 2012 @ 15:30:

Oooow.. bedenk ik er weer eentje, kan ik het niet vinden!



Ik zat ineens te denken aan een Deense televisieserie van vroeger. Serie heet 'Lotte', ging over een meisje wat als ze op haar navel drukte en tegelijkertijd Oeloeboeloe (ofzo) zei, ze onzichtbaar werd. Dit is ze vroeger:



[afbeelding]



Ben erg benieuwd naar wat er van haar geworden is. Kan alleen geen naam vinden :( Help?



Niet schrikken:







Ze heet Mathilde Gersby Rasmussen
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
En het bleken cactussen te zijn , ik stop met zoeken naar Mirjam.
Alle reacties Link kopieren
Melrose Place



Grant Show











Isa hoes kameriling
Mickey Lammers, GTST





Ziet er wat leuker uit nu.

Alle reacties Link kopieren
OMG!! Lotte is nog steeds rood.. Verder laat ik me er niet over uit.. Bedankt voor het zoeken dames! (Weer een ilusie armer..)
Alle reacties Link kopieren
David Soul uit de tijd van Starsky en Hutch, ik had vroeger een poster van hem..











En nu...maar wel iemand die geen ingrepen heeft laten doen, ne dat is toch ook wel prijzenswaardig in Hollywood



Alle reacties Link kopieren
Ik dacht plak het plaatje maar niet, wist niet zeker of dat kon .quote:Hasse88 schreef op 02 juli 2012 @ 15:35:

[...]





Niet schrikken:



[afbeelding]



Ze heet Mathilde Gersby Rasmussen
quote:Xander68 schreef op 02 juli 2012 @ 15:35:

[...]





Toen:



[afbeelding]



Nu:



[afbeelding]Ja dat bedoel ik. Maar vind 't wel gek dat er verder zo weinig te vinden is...Ik kwam net als Emma en Origami niet verder dan dat plaatje. Isa zal zich er toch niet voor schamen?
Alle reacties Link kopieren
quote:littleme2 schreef op 02 juli 2012 @ 15:38:

Ik dacht plak het plaatje maar niet, wist niet zeker of dat kon .





[...]

Mwah, als dít al niet kan. Ik schrik vaker op een strand van alle tepels die je tegemoet schieten...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Renée Soutendijk:



Toen:







Nu:



quote:frizzy schreef op 02 juli 2012 @ 15:35:

[...]





YouTube dan?Jaaaa, dank je Frizzy!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hasse88 schreef op 02 juli 2012 @ 15:39:

[...]





Mwah, als dít al niet kan. Ik schrik vaker op een strand van alle tepels die je tegemoet schieten...



We posten ook echt allebei om 15:35, alleen jij met plaatje .

Dat is natuurlijk ook weer waar hoor, ik kon mij alleen niet herinneren of er zoiets dergelijks in de forumregels stond, dus nam het zekere voor het onzekere.



Watje ben ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Hasse88 schreef op 02 juli 2012 @ 15:08:

Kennen jullie Silas nog?



[afbeelding]

dit is m nu:



[afbeelding]Wow, mooie man geworden. Lekker!
Alle reacties Link kopieren
Dennis the Menace!











Kom jij maar kattenkwaad bij me uithalen hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:roodpaars schreef op 02 juli 2012 @ 15:42:

[...]





Jaaaa, dank je Frizzy!Nog eentje dan
Alle reacties Link kopieren
Detlef uit Christiane F.



Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:Hasse88 schreef op 02 juli 2012 @ 15:44:

Detlef uit Christiane F.



[afbeelding]Hmmm.. ik had er, toen ik het boek las, toch een veel mooiere man van gemaakt. Deze is zo euh... Duits.
De echte Christiane Felscherinow... Nog steeds/alweer verslaafd.



Alle reacties Link kopieren
Deze mag hier niet ontbreken: Mickey Rourke







quote:_origami_ schreef op 02 juli 2012 @ 15:46:

[...]





Hmmm.. ik had er, toen ik het boek las, toch een veel mooiere man van gemaakt. Deze is zo euh... Duits.Nooit de versie met foto's gelezen? Zo zag de echte Detlef eruit destijds. Niet echt een lekker ding.

quote:giuliettacapuletti schreef op 02 juli 2012 @ 14:06:

Ik dacht dus: 'die ene van Blossom, daar hoor je nooit meer wat van.' Maar die blijkt toch nog wel te acteren. Anyway...



Mayim Bialik toen:

[afbeelding]



Mayim Bialik nu:

[afbeelding]Heeft een briljante rol als Amy Farah fowler in " the big bang theorie"
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 02 juli 2012 @ 15:49:

[...]





Nooit de versie met foto's gelezen? Zo zag de echte Detlef eruit destijds. Niet echt een lekker ding.

[afbeelding]Die foto komt me dan wel weer bekend voor, dus das raar. Grote kans dat ik er tóch een leuke gezellige man van heb gemaakt in mn hoofd, omdat het verhaal zo heftig en ongelukkig was. Heftig verhaal compenseer ik met gezellige hoofden blijkbaar
En voor je beeldvorming nog meer 'echte foto's' van toen:



Christiane, Detlef, Stella,

Christiane, Kessi, Stella,

Babsi, Stella.

Alle reacties Link kopieren
quote:pink11 schreef op 02 juli 2012 @ 15:49:

Deze mag hier niet ontbreken: Mickey Rourke



[afbeelding]



[afbeelding]Kende het schrikbeeld al, maar het blijft zonde. Was een mooie man, van het type woest aantrekkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven