Entertainment alle pijlers

Victor Reinier en Angela Schijf

30-09-2014 02:54 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit dat nu tussen die twee?

een kus en een knuffel kan er mee door onder werk tijd, waar meneer de regisseur zich aan ergert.

Nu blijken die twee ook nog is boven en onder elkaar te wonen in Maastricht (centrum)

Victor vlucht zelf zo vaak mogelijk weg van z'n eigen gezin maar oppassen op het jongste dochtertje (Zus 2) van Angela doet hij graag.

Schijf houd niet van dronken collega's dus verbazing wekkend doet hij alles wat ze zegt en is hij aan het water tijdens een werk week.

Als jullie deze relatie werkhouding nog snappen?
Alle reacties Link kopieren
quote:showbizz schreef op 30 september 2014 @ 02:54:

Hoe zit dat nu tussen die twee?

een kus en een knuffel kan er mee door onder werk tijd, waar meneer de regisseur zich aan ergert.

Nu blijken die twee ook nog is boven en onder elkaar te wonen in Maastricht (centrum)

Victor vlucht zelf zo vaak mogelijk weg van z'n eigen gezin maar oppassen op het jongste dochtertje (Zus 2) van Angela doet hij graag.

Schijf houd niet van dronken collega's dus verbazing wekkend doet hij alles wat ze zegt en is hij aan het water tijdens een werk week.

Als jullie deze relatie werkhouding nog snappen?Ik weet niet eens over wie je het hebt en je post is niet te volgen. Lijd je aan de spatieziekte? Wil je erover praten?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Pfff who cares
Cookies
Alle reacties Link kopieren
Pfff who cares
Cookies
Alle reacties Link kopieren
Je stottert, dikkie26. Wil je over praten?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Victor en collega Schijf

Dana.
Alle reacties Link kopieren
quote:showbizz schreef op 30 september 2014 @ 03:17:

Victor en collega Schijf

Dana.

Is dit een haiku? Mag ik 'm afmaken?



Annie en dokter Brulboei

Showbizz.



Leuk dit. Wie doet de volgende regel?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren


Victor en collega Schijf

Dana.

Annie en dokter Brulboei

Showbizz.

Donut en hagelslag

Dikkie.

Zinnige vraag en Sinnombre

Dronken.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Gaat het TO? Je klinkt nogal in de war? Er komt geen zinnig woord uit je. Heb je gedronken?
Alle reacties Link kopieren
Cookies
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt steeds meer op kunst.



Victor en collega Schijf

Dana.

Annie en dokter Brulboei

Showbizz.

Donut en hagelslag

Dikkie.

Zinnige vraag en Sinnombre

Dronken.

Dikkie jij bent 'm

Tikkie.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Haal je de serie en de werkelijkheid niet door elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het zo net nog niet showbizz....... je kan acteurs ook niet vertrouwen hè? Ik denk dat het tijd wordt voor hardere maatregelen om bewijs te vergaren. Als ik jou was zou ik de neukometer in gaan zetten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jaloers?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor! Pfffff......



We moeten ze gewoon in de gaten houden die gasten! Goed bezig showbizz en keep up the good work!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ze zullen elkaar vast doen. En als ik VR zijn vrouw was mocht hij mooi daar blijven met zijn geoppas daaro...
Alle reacties Link kopieren
Victor Reinier en vrouw zijn toch al 100 jaar uit elkaar? Dus hoezo "wegvluchten van zijn gezin"? Verder heb ik geen idee hoe het zit tussen die twee. Hoe kom je aan al die info eigenlijk?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
hij vindt Angela een mooie vrouw
Alle reacties Link kopieren
Victor heeft wel een nieuwe relatie



Victor mag trouwens ook best op mij passen. Stuur ik mijn man en kinderen wel even de deur uit
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je hier een topic over?

Angela en Victor zijn super leuke mensen en niks mis mee. Ga je tijd even lekker aan iets ander vergallen? Neem bijvoorbeeld nog een borrel. Maar verlaat dan het viva forum a.u.b
Just dance ~ live your life!
Alle reacties Link kopieren
Maar verlaat dan het viva forum a.u.b



-







fijn dat je het forum zo goed bewaakt. Want roddels, daar moeten we hier niks van hebben
.
Wie zijn die mensen?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat bedoel ik. Waar maak je je druk om?
Just dance ~ live your life!
Alle reacties Link kopieren
Joh en toen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven