Entertainment alle pijlers

Welke tv-gids?

20-04-2014 20:32 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje wil ik eigenlijk een papieren tv gids hebben.

Lekker aankruizen en doorstrepen. paar roddels en verhaaltjes.

Misschien een bioscoop agenda.



Zoiets. Maar ik wil het wel goedkoop..



Wie heeft er een aanrader?
Alle reacties Link kopieren
Soms kan je goedkoop een proefabonnement afsluiten,ik zou gewoon even bij de verschillende gidsen kijken.

Zelf vond ik Vernonica altijd het leukst.
Alle reacties Link kopieren
En gewoon elk jaar opzeggen, dan doen ze je altijd een aanbieding voor ongeveer de halve prijs voor t jaar erop, om je als klant te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de app op mijn mobiel: TV Gids. Daar kun je al dat soort dingen mee. Gratis.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Veronica gids ook t leukst. Geen bioscoopagenda trouwens, daarvoor heb ik het Parool, maar wel goed filmoverzicht en wat lekker slap leeswerk. Maar ik ga m opzeggen want ik kijk bijna geen tv meer. Maar ik snap wat je bedoelt met aankruisen. Is toch anders dan internet.
.
Alle reacties Link kopieren
Vara gids. Is net een tijdschrift.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 april 2014 @ 21:09:

Ik vind de Veronica gids ook t leukst. Geen bioscoopagenda trouwens, daarvoor heb ik het Parool, maar wel goed filmoverzicht en wat lekker slap leeswerk. Maar ik ga m opzeggen want ik kijk bijna geen tv meer. Maar ik snap wat je bedoelt met aankruisen. Is toch anders dan internet.



Dat vind ik ook, veronica hoorde ik hier ookal het meeste haha.



Aankruisen en krabbelen erin is zo fijn:)
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je een tvgids willen hebben als je internet hebt? Zonde van het milieu....
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef ook geen tv-gids meer, heb zo'n app en werkt prima!
Veronica vind ik ook het fijnste om te lezen. Staat een stuk meer in dan de mikrogids bv, qua interviews en verhalen over de sterren
Alle reacties Link kopieren
Vroeger toen ik nog een gids had, had ik de Vara gids. Als ik nu zou moeten kijken zou ik het niet weten, zoveel is er de afgelopen jaren veranderd.



Ik zou een leuk proefabonnement eerst nemen. Welke ik ook vroeger leuk vond is de weekend bijdrage Vrouw van de Telegraaf. Weet alleen niet of er voor de hele week tv in staat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven