Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 06:59.
Dit onderwerp heeft 3011 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 14-05-2011 23:19.
- Wat een schatje die AmadeusFrankly my dear, I don\'t give a damn
Waarom bijzonder?quote:Supersoulfighter schreef op 12 maart 2011 @ 12:36:
Wat bijzonder dat Doutzen gewoon voedt terwijl ze klaar wordt gemaakt voor een shoot! Mooie foto!Frankly my dear, I don\'t give a damn- Nou, dat is toch best bijzonder, ik denk dat er heel weinig mensen zijn die kleine baby mee naar het werk kunnen nemen én in bijzijn van collega's halfnaakt borstvoeden. Een vrij uitzonderlijke (bijzondere) situatie dus.
Ik deed het niet, achter mijn computertje
Ik vind het echt een prachtige foto. Zo teder en natuurlijk.
Denk ook dat zo'n foto meer jonge moeders meer kan aanzetten tot zelf voeden dan een reclamecampagne pro-borstvoeding kan doen. - Ik hoop het Rococo, dat Doutzen dat zou kunnen bereiken

Go Doutzen
Huge ego, sorry
Ok, ik snap hem en je hebt gelijkquote:rococo schreef op 12 maart 2011 @ 17:37:
Nou, dat is toch best bijzonder, ik denk dat er heel weinig mensen zijn die kleine baby mee naar het werk kunnen nemen én in bijzijn van collega's halfnaakt borstvoeden. Een vrij uitzonderlijke (bijzondere) situatie dus.
Ik deed het niet, achter mijn computertje
Ik vind het echt een prachtige foto. Zo teder en natuurlijk.
Denk ook dat zo'n foto meer jonge moeders meer kan aanzetten tot zelf voeden dan een reclamecampagne pro-borstvoeding kan doen.
Frankly my dear, I don\'t give a damn- Sandra Bullock met Louis.
** Viva La Sniffa Baby! ** - With a barely there bump, Victoria Beckham was seen walking through Heathrow Airport on Saturday.
** Viva La Sniffa Baby! ** - Alicia Silverstone.

** Viva La Sniffa Baby! ** - Alanis Morissette met Ever.
** Viva La Sniffa Baby! ** - Pff wat een beroerde kledingstijl heeft die Alicia.
Hoever is Victoria? Je ziet niets.quote:dalida schreef op 13 maart 2011 @ 10:14:
With a barely there bump, Victoria Beckham was seen walking through Heathrow Airport on Saturday.
[afbeelding]
Nou! Zo loop ik er alleen bij als ik net uit bed kom.quote:abcdefg2009 schreef op 13 maart 2011 @ 11:08:
Pff wat een beroerde kledingstijl heeft die Alicia.Ik zou eens tegen je kunnen zeggen, maar dan hebben we het allebei fout
Ik denk dat zij, net als Heidi Klum, een hele kinderschare gaat krijgen.quote:_lente_ schreef op 11 maart 2011 @ 09:28:
Jee Doutzen, wat mooi! En relaxed met name.Ik zou eens tegen je kunnen zeggen, maar dan hebben we het allebei fout
Pink
Alyssa Milano
Jessica Alba
Helemaal mee eens. Ook ik vind 't een lekker ventje.quote:calvijn1 schreef op 12 maart 2011 @ 14:18:
Wat een schatje die Amadeus- quote:dalida schreef op 13 maart 2011 @ 10:14:
With a barely there bump, Victoria Beckham was seen walking through Heathrow Airport on Saturday.
[afbeelding]
Weten ze zeker dat ze geen draagmoeder ingehuurd hebben?
Djeez, eet dat mens wel eens?
ik weet het niet. In dit bericht (van januari) staat dat het kindje deze zomer verwacht wordt.quote:
http://www.nu.nl/achterkl ... oria-beckham-zwanger.html
Als de Beckhams dit bericht vrijgegeven hebben na 12 weken, zal ze dus al 3 - 4 maanden ver zijn (maar ja, van wanneer is die foto?)You`re who?
Ja, als je zwanger bent mag je blijkbaar verslonzenquote:abcdefg2009 schreef op 13 maart 2011 @ 11:08:
Pff wat een beroerde kledingstijl heeft die Alicia.- Volgens mij is dit wel de goeie maar missen er een paar maanden aan berichten?
- Of nee, in de OP stond toch ook nog iets met schijnzwanger?
Na ja, nieuwe openen dan maar? Aan Toffiffee de eer! - Nee, dit is een ouwetje!Dus....
- Nee! Kan ie niet terug getoverd worden? Even een verzoekje neerleggen bij de mod?Dus....
- Gevonden?
- Ik lees niet.....
Dit onderwerp heeft 3011 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 14-05-2011 23:19.