Entertainment alle pijlers

Whaaa TVOH en andere talentenmeuk

29-08-2014 22:50 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Just wondering, ben ik nou de enige in NL die al die talentenshows zat is?!**

Echt, het is elke keer hetzelfde concept en de winnaars uit zo'n TVOH scoren vaak amper een goeie hit!



**I know, er zit een "uitknop" op mijn tv, althans op die smart tv's op de AB
Ik vind het allemaal een beetje te langdradig worden met al die side-fragmenten.
Alle reacties Link kopieren
Ik had best zin in de voorrondes (vind ik het leukst) maar denk dat ik niet meer ga kijken.Vond er niet veel aan vanavond. Wat een overdreven types. Zowel bij de kanidaten als de jury. Er zit bijna niet één bij die een beetje normaal of ingetogen kan reageren. En zo super vond ik het niveau qua zang ook niet trouwens...

Ben er geloof ik ook klaar mee!
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Ja, joh, ze zijn idd allemaal erg vol van zichzelf. Na ja, ik vind Ilse dan nog het normaalst van allemaal.

Het is ook geen groot wereldprobleem, maar ik verbaas me gewoon elke keer dat er 3 miljoen man zitten te kijken naar Got Talent, TVOH, SYTYCD en dat soort programma's. Een keer is leuk, misschien twee seizoenen, maar daarna is het gewoon meer van hetzelfde!

Ach, het houdt vanzelf een keer op, net als Big Brother, De Bus, De Gouden Kooi etc :-)
Je bent niet de enige, ik volg al heel lang geen talentshows meer. Ik heb de eerste Idols gevolgd met Jamai en Jim en daarna was ik er klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Enige leuke is de voizzzz mét het voizzz trashtopic open
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nooit wie nou de winnaar van welke show is. Volg ze ook bijna niet hoor maar dan hoor je over Dean Saunders ofzo en dan vraag ik me af van welke show hij de winnaar ook alweer was. Dat krijg ik dus wel van die overkill aan shows.
Het ene programma is nog niet afgelopen of de volgende begint alweer. Idols, X-Factor, TVOH, HGT, Everybody Dance Now, SYTYCD.. Wordt er langzamerhand ook niet goed van inderdaad.

Kijk alleen de auditie rondes van HGT en TVOH verder niks. Je hoort toch nooit meer waf van de kandidaten, en vooral TVOH is erg overdreven de laatste 2 seizoenen. Die jury en sommige kandidaten, zo arrogant, dol op zichzelf en overdreven.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je iets zat zijn waar je niet verplicht wordt naar te kijken? Zit jij op een stoel vast gebonden voor de tv??



Waarom kwel je jezelf zo?? Kun je dit niet beter op psyche plaatsen?



Ik heb nog nooit naar die shows gekeken en snap je hysterie niet...
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 30 augustus 2014 @ 00:09:

Hoe kun je iets zat zijn waar je niet verplicht wordt naar te kijken? Zit jij op een stoel vast gebonden voor de tv??



Waarom kwel je jezelf zo?? Kun je dit niet beter op psyche plaatsen?



Ik heb nog nooit naar die shows gekeken en snap je hysterie niet...



Misschien heeft TO gewoon zin in een gezellige TV avond, even relaxen op vrijdagavond en dan heb je alleen keuze uit al die prut shows. Duurt ook nog eens de hele avond. Dus ik snap het wel.



Zichzelf kwellen, dat is ook overdreven zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Idols leuk in de tijd van Jim en Boris (2003/2004). En het eerste seizoen dat bekende Nederlanders gingen kunstschaatsen. Daarna werd het meer van hetzelfde. Tv van nu is simpelweg pulp. Over het algemeen. Brood en spelen voor het volk.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een paar jaar geleden al afgehaakt met die talentenjachten.

Gewoon tv kijken we maar weinig en wat we kijken nemen we op en kijken we wanneer wij dat willen.



En zeker op rtl4 die shows allemaal kijken we niet,overdreven hysterisch nep gedoe allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik alleen HGT. Omdat dit van alles door elkaar is.



De rest vind ik zo uitgemelkt en kijk ik dus niet. Ieder zijn ding blijkbaar zijn er genoeg mensen die het wel leuk vinden.



Zo kijk ik graag Masterchef en anderd kookshows. Ook al veel versies van. Vinden vriendinnen ook niks aan.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Idols was in, wat, 2002? We kijken ruim tien jaar later nog steeds naar talentenshows. TV is niet meer bijzonder, er komt weinig unieks op de commerciële zenders. Alles wordt tot de laatste druppel uitgemolken. Heel jammer, want er is genoeg leuks te bedenken.



Het is allemaal puur vermaak want geen van de artiesten wordt nog daadwerkelijk bekend of levert het wat op. Alleen maar geld voor de TV zenders.



Ik kijk het ook allemaal niet, maar ik zou nu toch wel graag naar iets anders, iets nieuws, willen kijken. Of weer naar iets ouds, ik vond vroeger '5 tegen 5' en 'Rad van Fortuin' echt leuk om naar te kijken. Gewoon, lekker een magnetron winnen. Heerlijk vond ik dat!
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 30 augustus 2014 @ 11:49:

Ik alleen HGT. Omdat dit van alles door elkaar is.



De rest vind ik zo uitgemelkt en kijk ik dus niet. Ieder zijn ding blijkbaar zijn er genoeg mensen die het wel leuk vinden.



Zo kijk ik graag Masterchef en anderd kookshows. Ook al veel versies van. Vinden vriendinnen ook niks aan.



Hier ook, die uitgemolken semi talentenjachten ben ik al jaren spuugzat.

Kijk het soms met het forum, en dan is het echt leuk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik kijk niet, en ik stoor me er ook niet aan. Want ja, ik kijk niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:PearlGirl schreef op 30 augustus 2014 @ 06:01:

[...]





Misschien heeft TO gewoon zin in een gezellige TV avond, even relaxen op vrijdagavond en dan heb je alleen keuze uit al die prut shows. Duurt ook nog eens de hele avond. Dus ik snap het wel.



Zichzelf kwellen, dat is ook overdreven zeg. Je kunt ook eens op de overige kanalen kijken die een pagina verder in de lijst staan, of netflix, een opgenomen programma kijken of een filmpje huren..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Als ik hier topics moest openen over alles wat ik spuugzat ben had ik dagwerk. En wat die talentenshows betreft: ik vind het best, zo lang ik ze niet hoef te zien. Er zal toch wel een markt voor zijn, en als die mensen er blij mee zijn ben ik ook blij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 30 augustus 2014 @ 22:09:

[...]





Je kunt ook eens op de overige kanalen kijken die een pagina verder in de lijst staan, of netflix, een opgenomen programma kijken of een filmpje huren..



I know I know, ik zit niet vast aan mijn stoel, er zit een uit knop op mijn tv etc etc. Ik kwam er langs met zappen en ik vroeg me spontaan af of mensen het niet zat worden, zo seizoen na seizoen. That's it!

En ach idd, ik kijk wel een filmpje of ik ga naar de kroeg :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 30 augustus 2014 @ 00:09:

Hoe kun je iets zat zijn waar je niet verplicht wordt naar te kijken? Zit jij op een stoel vast gebonden voor de tv??



Waarom kwel je jezelf zo?? Kun je dit niet beter op psyche plaatsen?



Ik heb nog nooit naar die shows gekeken en snap je hysterie niet...Huh? Hysterie?! Valt reuze mee hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:PearlGirl schreef op 30 augustus 2014 @ 06:01:

[...]





Misschien heeft TO gewoon zin in een gezellige TV avond, even relaxen op vrijdagavond en dan heb je alleen keuze uit al die prut shows. Duurt ook nog eens de hele avond. Dus ik snap het wel.



Zichzelf kwellen, dat is ook overdreven zeg. Met jou kan ik praten
Ik heb me ook krom zitten ergeren, vooral aan die Mel Veerman die emotioneel begrepen wil worden voor haar coach en daar stond te dralen voordat ze haar keuze bekend maakte, want o o, wie mag dit geweldige talent toch gaan begeleiden, pfff.

Jammer want ik hou op zich wel van deze shows, maar erger me dood aan die kandidaten die zo vol van zichzelf zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik me inderdaad ook af en toe kan ergeren aan alle talentenshows op tv, blijf ik ze kijken. Vaak omdat, naar mijn inziens, er niks beters op tv is en ik geen zin heb om een film te kijken of wat anders te gaan doen. Lekker avondje relaxen met TVOH op de achtergrond is ook niet zo heel verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de weg kwijt of is er geen actueel topic van TVOH 2014?
Alle reacties Link kopieren
http://forum.viva.nl/foru ... 2014/list_messages/240214

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven