Entertainment alle pijlers

Wie is er nu wel heel erg leuk?

21-03-2013 19:14 207 berichten
In navolging van het een hekel hebben aan topic hier een verfrissend en gezellig topic, wie is er nu eigenlijk wel heel erg leuk?



Ik trap af met Ruth Jacott, ik zag haar net op televisie, en wat is dat toch een leuk , lief en mooi mens eigenlijk.



Alle reacties Link kopieren
Valerio Zeno, gewoon omdat ik hem zo grappig vind & knap ook..
Alle reacties Link kopieren
Ik nomineer Ilse DeLange en Miss Montreal!



Beide op een cd presentatie geweest en wát een leuke vrouwen zijn dat!
Vind ik niet.

Overdreven mens.



(sorry die mening wil je hier vast niet lezen hé)
Edsilia Rombley vind ik heel leuk.

Ze lacht zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Alexander skarsgard. Geen idee of ie leuk is, maar ik zou het heel leuk vinden om hem in mijn bed aan te treffen.
Ja en?
Edsilia is ook leuk. En je eerste posting mag je op het andere topic zetten
quote:snoopylynn schreef op 21 maart 2013 @ 19:22:

Alexander skarsgard. Geen idee of ie leuk is, maar ik zou het heel leuk vinden om hem in mijn bed aan te treffen. Ow hell no dat jij die krijgt, ja... nadat ik er mee klaar ben. Over 100 jaar ofzo
En plaatjes graag
Alle reacties Link kopieren
Erica Terpstra! Altijd zo vol overgave enthousiast over alles en ze lijkt me daarnaast ook een heel aardig mens.
Alle reacties Link kopieren
Herman Brood. Helaas wel hartstikke dood..








Nergens op gebaseerd, gewoon leuk en/of sexy:

- Ryan Gosling

- Mark Ruffalo

- Lenny Kravitz

- Johnny Depp



Realistischer: Edsilia vind ik leuk. Ze is heel aardig.
Ik heb een crush op Dennis van der Geest :melt:
quote:Mills schreef op 21 maart 2013 @ 19:23:

Erica Terpstra! Altijd zo vol overgave enthousiast over alles en ze lijkt me daarnaast ook een heel aardig mens.Jaaaa dat is ook zo'n enig mens, heel oprecht.
Ik vind Jennifer Garner in films trouwens erg leuk, misschien is ze in het echt wel een dragonder (ze kleed zich soms wanstaltig). En Julia Roberts en Audrey Tautou ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Daphne Deckers eerst altijd maar stom, ik weet niet eens meer waarom. Maar ik ben in de loop van de tijd haar schrijfsels enorm gaan waarderen, dus vind ik haar leuk! (maar in boulevard vind ik haar toch weer minder...)
quote:irreplaceable schreef op 21 maart 2013 @ 19:18:

Valerio Zeno, gewoon omdat ik hem zo grappig vind & knap ook..



Mee eens!

En ik heb een beetje celebrity crush op Dennis Storm sinds ik een sexy droom over 'm had.



Edsilia vind ik ook een prachtige vrouw.
Ik vind Maxima ook heel erg leuk, volgens mij kun je echt lachen met haar. Meer als met Wim.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 21 maart 2013 @ 19:23:

[...]





Ow hell no dat jij die krijgt, ja... nadat ik er mee klaar ben. Over 100 jaar ofzo



Afblijven zeg ik! Ik was eerst!!!



En hij wil mij, jij bent echt 2e keus(heb ik gehoord uit betrouwbare bron )
Ja en?
Ik vind Edsilia trouwens ook heel mooi donker, zo'n prachtige tint heeft ze. Ze stinkt vast enorm



En B vind ik ook geweldig, Beyoncé that is. Wat een powerhouse van een vrouw is dat, en zo mooi, ook in de categorie stinkt enorm.
quote:snoopylynn schreef op 21 maart 2013 @ 19:32:

[...]





Afblijven zeg ik! Ik was eerst!!!



En hij wil mij, jij bent echt 2e keus(heb ik gehoord uit betrouwbare bron ) Heus niet. Wat onaardig om dat zo te zeggen....je moet niet alles geloven wat Suckie zegt.
quote:Mills schreef op 21 maart 2013 @ 19:23:

Erica Terpstra! Altijd zo vol overgave enthousiast over alles en ze lijkt me daarnaast ook een heel aardig mens.Heel erg mee eens! Die sprankelt altijd van enthousiasme. En ze doorbreekt tenminste de trend dat alleen knappe/slanke mensen iets kunnen bereiken in 'n sector waar het vooral om uiterlijkheden gaat.
Alle reacties Link kopieren
Dwayne Johnson

Jason Statham

John Cena

Charlize Theron

Jody Foster

Robert Patrick

Bruce Willis

Pink

Dolf Lundgren

Steven Seagal

Bill Murray

Jean-Claude van Damme

en Wentworth MiIler
Alle reacties Link kopieren
ooh ja en Madonna had er ook nog bij gemoeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven