Entertainment alle pijlers

celebs nl en buitenland die zijn verbouwd en verpest

26-03-2014 22:48 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je dat wel eens dat je een film of serie kijkt en denkt wtf!?! Heeft die gedaan met haar gezicht?? Van welke"ster" vind jij het, het meest zonde. Een voorbeeld van mij is nikki cox uit serie las vegas. Tailor weet haar echte naam niet uit de bold and beautiful
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de wenkbrauwen van Gerard Joling ook aardig mislukt....
Alle reacties Link kopieren
[img]http://sugarsurgery.com/wp-content/uplo ... urgery.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn afbeelding is mislukt. Dacht ik zet een plaatje erop over wie ik het had. Maar blijkbaar lukt dit niet
Na:





Voor:





Zo jammer!
Tori Amos:







Lot, check even of je al plaatjes mag plakken of vraag het even aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 26 maart 2014 @ 22:52:

[img]http://imalbum.aufeminin.com/album/D201 ... 1730_L.jpg[/img]Mooie vrouw waarom zou je het doen vraag je ,je af
Weten jullie wie dit is?

Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 26 maart 2014 @ 23:00:

Tori Amos:



[img]http://1.bp.blogspot.com/-FWyXqXFwmOg/U ... urgery.jpg[/img]Ik herken tori amos niet eens terug WOW
Ik weet het! Ik weet het!



Lipjes getuit, borstjes vooruit!
quote:lot85 schreef op 26 maart 2014 @ 23:02:

[...]



Ik herken tori amos niet eens terug WOWIk snap het niet, ze had zo'n leuk bekkie. Nu lijkt ze wel een aliën.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 26 maart 2014 @ 23:01:

Weten jullie wie dit is?

[img]http://www.scheveningen-haven.nl/yabbse ... 6846;image[/img]Echt geen idee. Je maakt mij nieuwsgierig
quote:Cheery schreef op 26 maart 2014 @ 23:02:

Ik weet het! Ik weet het!



Lipjes getuit, borstjes vooruit!Herkende je haar echt? Knap hoor!
Ik heb ooit die oude foto gezien in het VolkskrantMagazine bij een artikel over haar. Anders had ik haar echt niet herkend!

Maar juist omdat de gelijkenis compleet weg was, is de foto me bijgebleven, dus alleen daarom.
Alle reacties Link kopieren
Vanessa.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:lot85 schreef op 26 maart 2014 @ 23:03:

[...]



Echt geen idee. Je maakt mij nieuwsgierig



Tadaa:



Alle reacties Link kopieren
Nou marijke had ik er niet uitgehaald hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 26 maart 2014 @ 22:59:

Na:

[afbeelding]



Voor:

[afbeelding]



Zo jammer! Deze dame ken ik niet, maar ik geef je op een briefje dat die mond op de zogenaamde before-foto ook al aardig bewerkt was.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 26 maart 2014 @ 23:08:

[...]



Deze dame ken ik niet, maar ik geef je op een briefje dat die mond op de zogenaamde before-foto ook al aardig opgespoten was.Dat klopt hoor, kon alleen zo snel geen oudere foto vinden. Maar de foto van Cheery is beter, daar heeft ze haar lippen nog niet opgespoten zo te zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 26 maart 2014 @ 23:10:

[...]





Dat klopt hoor, kon alleen zo snel geen oudere foto vinden. Maar de foto van Cheery is beter, daar heeft ze haar lippen nog niet opgespoten zo te zien.

Oh, was dat dezelfde? Ja, daar ziet ze er inderdaad nog wel onbewerkt uit.



Ik vind het zo zonde, zie duizend keer liever een natuurlijk ouder wordende dame met rimpels en zachte rondingen dan van die enge plastic poppen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 26 maart 2014 @ 23:13:

[...]



Oh, was dat dezelfde? Ja, daar ziet ze er inderdaad nog wel onbewerkt uit.



Ik vind het zo zonde, zie duizend keer liever een natuurlijk ouder wordende dame met rimpels en zachte rondingen dan van die enge plastic poppen.Ben het helemaal met je eens. De dame is overigens Hunter Tilo, zij speelde in the Bold & the Beautiful.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven