Entertainment alle pijlers

dagje uit met man

21-08-2014 09:41 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies onverwacht hebben mijn man en ik morgen de dag en avond aan onszelf. Kids gaan dagje uit en logeren, dit komt niet zo vaak voor (er zijn hier bijv geen opa's en oma's meer waar kids regelmatig logeren ) dus heb allerlei dingen die ik op deze dag zou willen doen, wellicht wat hulp van jullie kant. Ben bijv nog nooit in zo n outlet geweest als rosada Maasmechelen oid is dat echt een leuk dagje uit of dan eerder gewoon Naar leuke stad gaan als Maastricht den Bosch oid?? Dagje sauna samen lijkt me ook heerlijk, den haag schevening ook leuk ....tips welkom wat is voorpret toch leuk soms.
Alle reacties Link kopieren
Outlets zijn niet leuk, liever een stad bezoeken en lekker ergens lunchen en een museum oid en dan ergens eten.
Alle reacties Link kopieren
Jullie kunnen ook de hele dag in bed doorbrengen en 's avonds uit eten gaan



Outlets zijn inderdaad niet leuk. Scheveningen is met dit weer ook niet heel gezellig. Een leuke stad kan altijd... Ligt eraan waar jullie zin in hebben en behoefte aan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat lekker! :-) Ik zou kiezen voor een dagje sauna of een mooie stad. Persoonlijk vind ik die outlets kaal totaal niet sfeervol. Vaak is de kleding uiteindelijk nog best wel duur. In een stad kun je nog op zoek naar een gezellig restaurantje. Die heb je daar ook geen. Of ze sluiten vroeg.

Fijne dag in elk geval!!
Alle reacties Link kopieren
Geen outlet, dat is niet echt leuk.

Nijmegen vind ik leuk of Den Bosch. Een echte Bosche bol bij De Groot, dan een rondvaart over de Binnen Dieze, nog even de stad in en dan ergens lekker eten! Een topdag als je het mij vraagt.

Er is zo veel moois voor een dagje!
Alle reacties Link kopieren
Thanx ladies, na jullie berichtgevingen dus duidelijk; geen outlet. Ga eens overleggen met wederhelft of hij wil shoppen of sauna .. Wat mij betreft wordt dan Maastricht of den Bosch of dagje naar de sauna. Tips blijven welkom en wordt vervolgd.....
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden de sauna altijd heerlijk al dagje weg, omdat je zo echt weg bent, geen telefoon, geen lawaai, je kunt slapen, lezen, zitten, zwemmen enzo. Heerlijk.



Wij vinden het ook fijn om 's morgens naar een stad te gaan, koffie te drinken, daarna naar een middagfilm met popcorn en wijn en daarna door de stad wandelen of naar een museum en daarna uitgebreid uit eten. 's Avonds voor cocktails oid in een leuke bar. Heerlijke dag zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor de sauna gaan of heerlijk struinen door een mooie oude stad. Outlets zijn vreselijk!
Overdag naar een stad, 's avonds naar de sauna. Daar eten en tot 23.00 uur blijven.
Alle reacties Link kopieren
Als je evt toch graag een keer naar een outlet zou willen, zou ik Roermond kiezen, omdat je daar ook op loopafstand van het gewone stadscentrum zit.

Maar Den Bosch en Maastricht zijn allebei erg leuk!

Veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eventueel naar Maastricht gaan en op de terugweg langs outlet Roermond gaan .
There are two kinds of people in this world. And I don't like them.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grumpycat schreef op 21 augustus 2014 @ 15:51:

Ik zou eventueel naar Maastricht gaan en op de terugweg langs outlet Roermond gaan .Ook een goed idee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven