Mode & Beauty alle pijlers

Leave in krullencrème

27-04-2024 18:29 70 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik nu curl crème van Controlled Chaos en ben daar zéér tevreden over.
Helaas gaat mijn inkomen omlaag en moet ik dus op zoek naar iets goedkopers, maar het liefst natuurlijk net zo goed!

Welke, goedkopere, leave in crème echt specifiek voor krullen adviseren jullie?
Zonder parabenen, gluten en sulfaten.
selene wijzigde dit bericht op 27-04-2024 19:09
6.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik nu John Frieda spul air dry waves styling foam. Heel tevreden mee, verzwaart het haar niet. Nog steeds wel vrij duur, koop ze altijd als ze helft van de prijs zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn dochter gebruikt altijd een paarse tube van de Action, is ze vooralsnog tevreden over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon die van Garnier, met olijf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoeken op curlygirl producten. Zijn speciale webshops voor.
Alle reacties Link kopieren Quote
gonniegijsje schreef:
27-04-2024 19:24
Zoeken op curlygirl producten. Zijn speciale webshops voor.
Parabenen en gluten zijn toegestaan in de cg methode. TO zoekt zonder.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
27-04-2024 19:25
Parabenen en gluten zijn toegestaan in de cg methode. TO zoekt zonder.
Parabenen niet hoor. Gluten wel idd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou deze gewoon blijven gebruiken als je daar tevreden over bent. Er zijn wel goedkopere opties, maar dan is de vraag of die ook hetzelfde bevallen en gooi je misschien juist geld weg. Met zo’n tube doe je toch ook vrij lang?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik deze: Yari Fruity Curls Moisturizing Leave-in Conditioner
Alle reacties Link kopieren Quote
Iedereen die ik ken waarvan ik denk 'jee dat zijn mooie krullen zeg, wat gebruikt die?' gebruikt Andrelon Perfecte Krul. Ik zie in de ingredientenlijst geen parabenen of sulfaten staan. (of gluten, maar dat lijkt me sowieso vreemd?)

Maar eens met Merel90 dat een zoektocht naar een nieuw product waarschijnlijk toch erop neer komt dat je uiteindelijk duurder uit bent, dan als je blijft gebruiken waar je tevreden over bent.
Alle reacties Link kopieren Quote
gonniegijsje schreef:
27-04-2024 19:29
Parabenen niet hoor. Gluten wel idd!
Parabenen ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Summersun2023 schreef:
27-04-2024 20:02
Ik gebruik deze: Yari Fruity Curls Moisturizing Leave-in Conditioner
Dat is een leave in. Geen cream. De topic titel is verwarrend.
Alle reacties Link kopieren Quote
gonniegijsje schreef:
27-04-2024 19:29
Parabenen niet hoor. Gluten wel idd!
wel!
al héél lang "op" dit forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
kweepeer schreef:
27-04-2024 20:05
Iedereen die ik ken waarvan ik denk 'jee dat zijn mooie krullen zeg, wat gebruikt die?' gebruikt Andrelon Perfecte Krul. Ik zie in de ingredientenlijst geen parabenen of sulfaten staan. (of gluten, maar dat lijkt me sowieso vreemd?)

Maar eens met Merel90 dat een zoektocht naar een nieuw product waarschijnlijk toch erop neer komt dat je uiteindelijk duurder uit bent, dan als je blijft gebruiken waar je tevreden over bent.
Helaas zitten dat zeker wel sulfaten in, 2e ingrediënt zelfs.
Alle reacties Link kopieren Quote
gonniegijsje schreef:
27-04-2024 20:12
Helaas zitten dat zeker wel sulfaten in, 2e ingrediënt zelfs.
Isopropyl Palmitate is het tweede ingrediënt. Da's geen sulfaat.
Het bevat wel siliconen.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
27-04-2024 20:06
Dat is een leave in. Geen cream. De topic titel is verwarrend.
Zo heet wat ik nu gebruik wel ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Merel90 schreef:
27-04-2024 19:56
Ik zou deze gewoon blijven gebruiken als je daar tevreden over bent. Er zijn wel goedkopere opties, maar dan is de vraag of die ook hetzelfde bevallen en gooi je misschien juist geld weg. Met zo’n tube doe je toch ook vrij lang?
Zoals in de OP staat, mijn inkomen gaat flink achteruit en dan kan ik het dus niet betalen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Selene schreef:
27-04-2024 20:39
Zo heet wat ik nu gebruik wel ;)
Ik weet het. Maar een crème wordt sowieso niet uitgespoeld, dus is de naam van het product gek.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
27-04-2024 20:42
Ik weet het. Maar een crème wordt sowieso niet uitgespoeld, dus is de naam van het product gek.
Oh geen idee. Nooit over nagedacht ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik zelf ook controlled chaos en zou echt geen alternatief weten. Dit geeft bij mij de beste krullen.
Het is prijzig maar je doet er ook heel lang mee maar goed, daar heb je niets aan.

Woon je in de buurt van Duitsland? Daar is alles goedkoper, misschien kan je die daar ook halen? (Ik ga voor mijzelf ook meteen even zoeken)
Alle reacties Link kopieren Quote
Aneliz schreef:
27-04-2024 20:44
Ik gebruik zelf ook controlled chaos en zou echt geen alternatief weten. Dit geeft bij mij de beste krullen.
Het is prijzig maar je doet er ook heel lang mee maar goed, daar heb je niets aan.

Woon je in de buurt van Duitsland? Daar is alles goedkoper, misschien kan je die daar ook halen? (Ik ga voor mijzelf ook meteen even zoeken)
Via internet kan ik nauwelijks webshops vinden die het verkopen. Benieuwd of jij wat vindt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik de hele lijn van The curl company, verkrijgbaar bij Normal (helaas alleen via fysieke winkel).

https://www.thecurlcompany.com/products ... onditioner

Na het douchen gaat de leave-in-conditioner in mijn haar. Voor het stylen gebruk ik de crème.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel goedkoop en heb nog nooit zoveel complimenten gehad over mijn krullen... ik maak met lijnzaad mijn eigen gel. Het is vooral voedend en lijkt het vocht beter vast te houden voor mooiere krullen. Ik knijp het in mijn haar als het nog nat is. Je kan op youtube er van alles over vinden. Niet helemaal wat je vroeg. Maar omdat het zo goedkoop is om te doen wilde ik het toch even noemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://prettycurlygirl.com/nl/collecti ... 1108917489

Deze misschien? Ik weet niets van gluten in haarspullen alleen, dus dat weet ik niet. Vanwaar is dat eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon andrelon perfecte krul. Al die dure meuk is nergens voor nodig.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven