Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 07:00.
Dit onderwerp heeft 3009 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-11-2009 22:15. Dit onderwerp is gesloten!
- Nou, ik ben er hoor
This perfect picture comes and goes. And once again I think I am close. Something pulls me back to this old carousel... - Lief, lief, lief....
MIsschien bij GTST ofzo?Nobody puts Baby in a corner! - Ik ook!Peas on earth!
- Gevonden!
- Ze is wel aardig en bescheiden.Peas on earth!
- ik ben er ook!iedere balans is in essentie labiel
- meeeee tooooooooNa regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
- Ze zong toch best goed?En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
- Snap niet dat ze over haar twijfelenThis perfect picture comes and goes. And once again I think I am close. Something pulls me back to this old carousel...
- Patricia is jaloers. ;)
- Zij lijkt op Fajah Lourens.
- Pfff, alweer een compiblabla.
- i'm youuuhoooohooooooouuurssssiedere balans is in essentie labiel
- Copy ik mn laatste posting nog even hier, ik wil wel applaus natuurlijk....
Whiehoe!!!!! Volgens de meiden deed ik het beter dan zij!!!!
(hoezo bevooroordeeld?) - beetje sneu die jongens in die compilatieNa regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
- Weer een
constipatiecompilatieNobody puts Baby in a corner! - Hahahaha, er staat Postars in de titel
This perfect picture comes and goes. And once again I think I am close. Something pulls me back to this old carousel... - quote:
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek - Amandroe, vroeg jij nou naar Star? Nieuws in Chuckelientjes-topic
Peas on earth! - Wta een griezel.Peas on earth!
- He, een lopende Carmen-set!Nobody puts Baby in a corner!
- Jezus, die is blij met zichzelf.Peas on earth!
he f*ck, zou even een angel tackelenquote:- Po-stars
Peas on earth!
Dit onderwerp heeft 3009 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-11-2009 22:15. Dit onderwerp is gesloten!